Takip et
Rasim TÖSTEN
Rasim TÖSTEN
siirt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bilgisayar destekli eğitim
AO Engin, R Tösten, MD Kaya
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 (5), 69-80, 2010
1752010
ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYELERİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
R Tösten, H ÖZGAN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 16 (62), 867-889, 2017
1672017
POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
R TÖSTEN, H ÖZGAN
Ekev Akademi Dergisi 59 (59), 429-442, 2014
1212014
Positive psychological capital and emotional labor: A study in educational organizations
R Tosten, M Toprak
Cogent Education 4 (1), 1301012, 2017
692017
An Investigation of Forcibly Migrated Syrian Refugee Students at Turkish Public Schools.
R Tösten, M Toprak, MS Kayan
Universal Journal of Educational Research 5 (7), 1149-1160, 2017
682017
İlköğretim 1. kademe öğretmenlerinin değerler eğitimi sürecinde karşılaştıkları sorunlar
M Kurtulmuş, R Tösten, A Gündaş
Değerler Eğitimi Dergisi 12 (27), 281-305, 2014
60*2014
ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE ALGILARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
A Sabri, R TÖSTEN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (69), 332-342, 2019
552019
Öğretmenlerin duygusal emek davranışlarının işdoyumlarına etkisi
A Karakaş, R Tösten, V Kansu, AS Aydın
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2016
522016
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN KAMU PERSONELİ SEÇME SINAVINA KPSS YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ KARS İLİ ÖRNEĞİ
R Tösten, Z Elçiçek, M Kılıç
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 109-123, 2012
52*2012
The relations between the organizational happiness and the organizational socialization perceptions of teachers: The sample of physical education and sport
R Tosten, YE Avci, E Sahin
European Journal of Educational Research 7 (1), 151-157, 2018
482018
DİCLE ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN HARCAMA ANALİZİ VE DİYARBAKIR EKONOMİSİNE KATKISI
R Tösten, İ Çemberlitaş, K Gökoğlan
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 90-114, 2013
47*2013
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA UYGULAMASIYLA İLGİLİ TUTUM VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (KARS İLİ ÖRNEĞİ
AO ENGİN, R TÖSTEN, MD KAYA, YS KÖSELİOĞLU
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 (13), 2014
46*2014
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE TEFTİŞİN TARİHSEL GELİŞİMİ VE BU GELİŞİM SÜRECİ İÇERİSİNDEKİ SORUNLAR
S ŞAHİN, Z ELÇİÇEK, R TÖSTEN
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (5), 1105-1126, 2013
44*2013
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerinin Tükenmişliğe Etkisi
R Tösten, Hİ Arslantaş, G Şahin
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 726-744, 2017
412017
The Impact of Parental Attitudes on Problem Solving Skills in High School Students.
R Tösten, B Han, S Anik
Universal Journal of Educational Research 5 (1), 170-174, 2017
402017
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Algıları ile Mesleki Adanmışlıklarının İncelenmesi
İ Yıldırım, R Tösten
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 10-17, 2019
34*2019
Öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayelerine ilişkin algılarının incelenmesi (Yayımlanmamış doktora tezi)
R Tösten
Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Gaziantep, 2015
33*2015
Sınıf öğretmenlerinin tükenmişlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
HF Ergül, S Saygın, R Tösten
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (10), 266-285, 2013
31*2013
ALTERNATİF OKULLAR KAPSAMINDA EV OKULLARININ DURUMU
R Tösten, Z Elçiçek
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 37-49, 2013
302013
ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE ALGILARI İLE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
B Oral, R Tösten, Z Elçiçek
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (11), 78-87, 2017
262017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20