Takip et
İlker ŞAHİN
İlker ŞAHİN
Kastamonu Üniversitesi, Turizm Fakültesi
kastamonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Profesyonel turist rehberlerinin algiladiklari mesleki engelleri belirlemeye yönelik bir araştirma
FÖ Güzel, A Türker, İ Şahin
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 173-190, 2014
922014
Push-Motivation-Based Emotional Arousal: A Research Study in a Coastal Destination
Ö Güzel, İ Şahin, C Ryan
Journal of Destination Marketing & Management, 1-11, 2020
742020
E-complaint tracking and online problem-solving strategies in hospitality management: Plumbing the depths of reviews and responses on Tripadvisor
İ Sahin, M Gulmez, O Kitapci
Journal of Hospitality and Tourism Technology 8 (3), 372-394, 2017
622017
Sportif Rekreasyon Aktivitelerine Düzenli Katılımı Engelleyen Faktörlerin İncelenmesi: Akdeniz Üniversitesi Turizm Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
İ Şahin, Ö Kocabulut
JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH (JRTR) 1 (2), 46-67, 2014
59*2014
Do Experiential Destination Attributes Create Emotional Arousal and Memory? : A Comparative Research Approach
İ Şahin, Ö Güzel
Journal of Hospitality Marketing & Management, 956–986, 2020
342020
Geleneksel Kastamonu Mutfağı ve Yemek Kültürü
M AVCI, İ ŞAHİN
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 6 (Karadeniz Özel Sayısı), 31-56, 2014
222014
Antalya’nın Destinasyon Kişiliği ve İmajına İlişkin Keşfedici Bir Araştırma
FÖ GÜZEL, İ ŞAHİN, Y YAĞMUR, Ö ERDEM, S KARASAKAL, C ÜNAL
Journal of Yaşar University 13 (50), 125-139, 2018
18*2018
Analysing Green Meeting Perceptions of Medical Meeting Participants: An Exploratory Research in the Antalya Region of Turkey
A Aksu, İ Şahin, A Öztürk, S Gültekin
European Journal of Tourism Research, 114-132, 2016
162016
Destinasyon Deneyimi Bileşenleri: Antalya ve İstanbul Destinasyonları Üzerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
İ ŞAHİN, FÖ GÜZEL
Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi 29 (1), 77-89, 2018
132018
Experiential Aspects of Balloon Tourism within the Context of Destination Marketing: A Qualitative Study
Ö Güzel, İ Şahin
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 14 (3 …, 2019
112019
Olumsuz güncel gelişmelerin ve krizlerin Türk turizmine etkileri: Profesyonel turist rehberlerinin değerlendirmeleri ve sektörel çözüm önerileri
İ Şahin, FÖ Güzel
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 257-280, 2020
102020
Turist Rehberliği Araştırmaları: Öngörüler ve Uygulamalar
Ö Güzel, F., V Altıntaş, İ Şahin
92017
İnanç Turu Rehberliği Alanında Uzmanlaşma, Turist Rehberliğinde Uzmanlaşma
Ö Güzel, G Köksal, İ Şahin
Turist Rehberliğinde Uzmanlaşma: Özel İlgi Turlarından Özel Konulara, 101-143, 2019
8*2019
Social Media Marketing and e-WOM: A Descriptive Approach to Young Consumers' Online Brand-Related Activities, Attitudes and Engagement
İ ŞAHİN, M GÜLMEZ, E ERSOY
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi 10 (1), 5-24, 2019
8*2019
Hatırlanabilir Turizm Deneyimlerini Etkileyen Destinasyon Özelliklerinin Belirlenmesi: Antalya ve İstanbul Destinasyonları Üzerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
İ Şahin
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
82016
Düşünsel Deneyim Boyutu Kapsamında Kültür Bilinci Oluşturma Aracı Olarak Müze Ziyaretleri ve Ziyaret Sonrası Davranışlara Etkisi
FÖ GÜZEL, İ ŞAHİN, S YETİMOĞLU
Akademik Bakış Dergisi, 562-580, 2015
82015
Küreselleşmenin Ekonomik ve Sosyolojik Etkileri: 1997’den Günümüze Bibliyografi Tabanlı Sistematik Derleme Çalışması
DB Sarı, İ Şahin, M Gülmez
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 20 (1), 241-259, 2019
62019
Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla Türkiye’de Yaşanan Olumsuz Güncel Gelişmelerin Mesleğe Etkileri ve Çözüm Önerileri
FÖ Güzel, İ Şahin
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar, 427-445, 2018
52018
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
Ö Güzel, C Ünal, İ Şahin
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism 25 (2), 239-268, 2024
32024
Local Culture Experience and Novelty Seeking: A Comparison on Istanbul and Antalya Tourism Destinations
İ Sahin, O Guzel
PEOPLE: International Journal of Social Sciences 4 (1), 313-329, 2018
3*2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20