İlköğretim okulu yöneticilerinin ve öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları ile iş doyumları arasındaki ilişki OT Çelik Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 96 | 2011 |
An Investigation of the Relationship between School Principals' Empowering Leadership Style and Teachers' Job Satisfaction: The Role of Trust and Psychological Empowerment. S ATIK, OT CELIK International Online Journal of Educational Sciences 12 (3), 2020 | 73 | 2020 |
Güçlendirici Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütleri İçin Türkçe’ye Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması N konan, OT Çelik Kastamonu Education Journal 26 (4), 1043-1054, 2018 | 35* | 2018 |
Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikleri ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki OT Çelik, M Üstüner Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 41-60, 2018 | 28 | 2018 |
Ortaokul öğretmenlerinin örgütsel politika algıları ile örgütsel bağlılıkları ve örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki OT Çelik, M Üstüner Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (1), 120-135, 2020 | 27 | 2020 |
Türkiye’de Okul Yöneticisi Görevlendirme Sorunu: Bir Meta Sentez Çalışması N Konan, OT Çelik, RB Çetin Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (PAU Journal of Education …, 2018 | 27* | 2018 |
Preparing teachers to change: The effect of psychological empowerment on being ready for individual change OT Celik, S Atik Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (1), 73-97, 2020 | 24 | 2020 |
Okul müdürlerinin güçlendirici liderliğine ilişkin öğretmen algısı N Konan, OT Çelik Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 | 23 | 2017 |
The Relationship between School Principals’ Empowering Leadership with Teachers’ Self-Efficiancy and Organizational Citizenship Behaivors. OT Çelik, N Konan Education & Science/Egitim ve Bilim 46 (206), 2021 | 21 | 2021 |
Organizational Justice and Cynicism: A Mixed Method Study at Schools. H Akar, OT Çelik International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (1), 189-200, 2019 | 19 | 2019 |
The mediator role of interaction anxiety in the relationship between social support perception and smartphone addiction OT ÇELİK, N KONAN Journal of Education and Future, 63-75, 2019 | 19 | 2019 |
ÖĞRETMEN GÜÇLENDİRME ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA YÖNELİK TEMATİK BİR İNCELEME Ü KAHRAMAN, OT ÇELİK Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 8 (21), 151-177, 2020 | 17 | 2020 |
Analysis of the Relationships between Academic Motivation, Engagement, Burnout and Academic Achievement with Structural Equation Modelling. S Atik, OT Çelik International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 118-130, 2021 | 16 | 2021 |
Okul müdürlerinin güçlendirici liderliği ile öğretmenlerin özyeterliği ve örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki OT Çelik, N Konan Eğitim ve Bilim 46 (206), 2020 | 15 | 2020 |
The Status of Teaching Profession from Teachers' Points of View= Ögretmen Penceresinden Ögretmenlik Mesleginin Statüsü. Ü Kahraman, OT Çelik Educational Administration: Theory & Practice 26 (3), 519-564, 2020 | 15 | 2020 |
The Relationship among Teachers' General Self-Efficacy Perceptions, Job Burnout and Life Satisfaction. OT Çelik, Ü Kahraman Universal Journal of Educational Research 6 (12), 2721-2729, 2018 | 15 | 2018 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ve İş Doyumları Arasındaki İlişki OT Çelik, M Gürsel İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (7), 41-64, 2017 | 11 | 2017 |
The relationship between teachers’ burnout and life satisfaction OT Çelik, M Üstüner Journal of Theoretical Educational Science-ICSE, 41-60, 2018 | 10 | 2018 |
Akademik kontrol odağı ve başarı amaç yöneliminin kendini sabotajı yordama düzeyinin incelenmesi. OT Akar, Hüseyin: Çelik, A Karataş Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 8 (3), 1840-1859, 2019 | 8* | 2019 |
Örgütsel politika algısı ölçeğinin okul örgütleri için Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması OT Çelik, M Üstüner Journal of Theoretical Educational Science 12 (1), 77-96, 2019 | 8 | 2019 |