Follow
osman tayyar çelik
osman tayyar çelik
Verified email at inonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim okulu yöneticilerinin ve öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları ile iş doyumları arasındaki ilişki
OT Çelik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
962011
An Investigation of the Relationship between School Principals' Empowering Leadership Style and Teachers' Job Satisfaction: The Role of Trust and Psychological Empowerment.
S ATIK, OT CELIK
International Online Journal of Educational Sciences 12 (3), 2020
732020
Güçlendirici Liderlik Ölçeğinin Eğitim Örgütleri İçin Türkçe’ye Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
N konan, OT Çelik
Kastamonu Education Journal 26 (4), 1043-1054, 2018
35*2018
Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikleri ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişki
OT Çelik, M Üstüner
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 41-60, 2018
282018
Ortaokul öğretmenlerinin örgütsel politika algıları ile örgütsel bağlılıkları ve örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
OT Çelik, M Üstüner
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (1), 120-135, 2020
272020
Türkiye’de Okul Yöneticisi Görevlendirme Sorunu: Bir Meta Sentez Çalışması
N Konan, OT Çelik, RB Çetin
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (PAU Journal of Education …, 2018
27*2018
Preparing teachers to change: The effect of psychological empowerment on being ready for individual change
OT Celik, S Atik
Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (1), 73-97, 2020
242020
Okul müdürlerinin güçlendirici liderliğine ilişkin öğretmen algısı
N Konan, OT Çelik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
232017
The Relationship between School Principals’ Empowering Leadership with Teachers’ Self-Efficiancy and Organizational Citizenship Behaivors.
OT Çelik, N Konan
Education & Science/Egitim ve Bilim 46 (206), 2021
212021
Organizational Justice and Cynicism: A Mixed Method Study at Schools.
H Akar, OT Çelik
International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (1), 189-200, 2019
192019
The mediator role of interaction anxiety in the relationship between social support perception and smartphone addiction
OT ÇELİK, N KONAN
Journal of Education and Future, 63-75, 2019
192019
ÖĞRETMEN GÜÇLENDİRME ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA YÖNELİK TEMATİK BİR İNCELEME
Ü KAHRAMAN, OT ÇELİK
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 8 (21), 151-177, 2020
172020
Analysis of the Relationships between Academic Motivation, Engagement, Burnout and Academic Achievement with Structural Equation Modelling.
S Atik, OT Çelik
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 118-130, 2021
162021
Okul müdürlerinin güçlendirici liderliği ile öğretmenlerin özyeterliği ve örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
OT Çelik, N Konan
Eğitim ve Bilim 46 (206), 2020
152020
The Status of Teaching Profession from Teachers' Points of View= Ögretmen Penceresinden Ögretmenlik Mesleginin Statüsü.
Ü Kahraman, OT Çelik
Educational Administration: Theory & Practice 26 (3), 519-564, 2020
152020
The Relationship among Teachers' General Self-Efficacy Perceptions, Job Burnout and Life Satisfaction.
OT Çelik, Ü Kahraman
Universal Journal of Educational Research 6 (12), 2721-2729, 2018
152018
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ve İş Doyumları Arasındaki İlişki
OT Çelik, M Gürsel
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (7), 41-64, 2017
112017
The relationship between teachers’ burnout and life satisfaction
OT Çelik, M Üstüner
Journal of Theoretical Educational Science-ICSE, 41-60, 2018
102018
Akademik kontrol odağı ve başarı amaç yöneliminin kendini sabotajı yordama düzeyinin incelenmesi.
OT Akar, Hüseyin: Çelik, A Karataş
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 8 (3), 1840-1859, 2019
8*2019
Örgütsel politika algısı ölçeğinin okul örgütleri için Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
OT Çelik, M Üstüner
Journal of Theoretical Educational Science 12 (1), 77-96, 2019
82019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20