Takip et
Vesile ÇAKIR
Vesile ÇAKIR
Selçuk Üniversitesi Reklam Profesörü
selcuk.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketici ilgilenimini ölçmek
V ÇAKIR
Selçuk İletişim 4 (4), 163-180, 2007
902007
Yeni iletişim teknolojilerinin reklam üzerine etkileri
V Çakır
Selçuk İletişim 3 (2), 168-181, 2004
822004
Reklam ve marka tutumu
V Çakır
Tablet Yayınları, 2006
742006
Reklâmlarin Beğenilmesinin Tüketicilerin Marka Tutumlarina Etkisi
V Çakir
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 663-687, 2006
722006
Televizyon Reklamlarının Algılanan Değeri ve Reklam Tutumu İlişkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modeli, İletişim Fakültesi Dergisi
V Çakır, V Çakır
67*2012
Televizyon dizilerinde ürün yerleştirme ve sponsorluğun sonuçları
V Çakır, E Kınıt
Global Media Journal: TR Edition 5 (9), 19-47, 2014
532014
Yalnızlık ve televizyon kullanımı
V Çakır, V Çakır
Selçuk İletişim 7 (1), 131-147, 2011
502011
Televizyon bağımlılığı
V Çakır, V Çakır
Konya: Literatürk Yayınları, 2010
452010
Kriz iletişimi teorileri
V Çakır
İçinde M. Akdağ & Ü. Arklan, Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı …, 2014
162014
Para-sosyal ilişki teorisi perspektifinden ürün yerleştirme etkililiği
V ÇAKIR, S AKINCI
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 2 (2 …, 2017
152017
YALNIZLIK VE TELEVİZYON KULLANIMI
V Çakır, V Çakır
Selçuk İletişim 7 (1), 131-147, 2011
13*2011
Kullanıcıların Facebook reklamlarına tepkilerini belirleyen reklam özellikleri
V ÇAKIR, MS Tam
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (4), 2014
102014
The relation of knowledge of made in between brand attitude and willingness to purchase
V ÇAKIR
6th International Symposium Communication in the Millenium, 769-783, 2008
62008
Üçüncü Kişi Etkisi Teorisi Bağlamında Sosyal Paylaşım Sitelerinin Kullanımı
V ÇAKIR, V Çakır
New Communication Technologies 667, 2012
52012
Tüketici İlgilenimi Profili ve Web Reklamlarını Kullanarak Enformasyon Arama Davranışı
V Çakır, V Çakır
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 7, 93-136, 2007
52007
Vedat., 2007
V ÇAKIR
Televizyon Reklamlarının Algılanan Değeri ve Reklam Tutumu ĠliĢkisi: Bir …, 0
5
ÜLKE MENŞEİ VE ÜRETİM MENŞEİ BİLGİSİNİN KALİTE ALGILAMALARINDAKİ ROLÜ
V Çakır
Akademia Erciyes İletişim Dergisi 1 (2), 66-78, 2009
42009
The Role of Self-Esteem and Self Image Congruity with the Ad Spokespersons in Ad Attitude
V Çakır, V Çakır
International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR) 1, 2015
32015
Communication Styles in Loneliness and Social Networks
V Çakır¹, V Çakır, B Gülnar
32015
İZLEYİCİLERİN FİLM SEÇME DAVRANIŞINDA FİLM AFİŞLERİNİN ROLÜ
V ÇAKIR, S Demir
e-Journal of New World Sciences Academy 6 (1), 11-28, 2010
3*2010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20