Takip et
Gaye Deniz
Gaye Deniz
nevsehir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İŞGÖRENLERİN DIŞSAL PRESTİJ VE ÖRGÜTSEL DESTEK ALGISININ POZİTİF ÖRGÜTSEL ÇIKTILAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BUTİK OTEL İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
E Aydoğan, G Deniz
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 36 (1 …, 2018
202018
Algılanan Dışsal Prestijin Duygusal Emek Üzerindeki Etkisinde Örgütsel Özdeşleşmenin Aracılık Rolü: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma
G Deniz, E Aydoğan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 15 (1 …, 2020
132020
Kişilik ve Sosyalizasyonun Duygusal Emek Üzerindeki Etkisi: Butik Otel Örneği
G Deniz
Ana­to­lia: Tu­rizm Araştır­ma­la­rı Der­gi­si 27 (2), 273-289, 2016
132016
Unesco yaratıcı şehri Gaziantep’in gastronomi turizmi cazibe unsurları
M KARATAŞ, FB AKSU, G DENİZ
Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi 3 (1), 105-125, 2023
92023
Sosyo-Teknik Kolaylaştırıcıların Bilgi Paylaşımı ve Algılanan Örgütsel Performans Üzerindeki Etkileri: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma
E AYDOĞAN, G Deniz
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (36), 34-59, 2014
92014
A bibliometric analysis of publications within the scope of cultural heritage tourism and digitalization
İ Bozkurt, G Deniz, Y Günden
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 12 (Dijitalleşme), 166-184, 2022
52022
Örgütsel Özdeşleşme
G Deniz
Örgütsel Davranış Odaklı Yönetsel Yaklaşımlar 1, 630, 2018
42018
Turizm mi sürdürülebilirlik mi? Yavaş şehirlere yönelik bir değerlendirme
Z Çokal, G Deniz, A Özsoy
Ankara Hacı Bayram Veli University, 2020
32020
İşgörenlerin Dışsal Prestij ve Örgütsel Destek Algılamalarının Demografik Nitelikler Açısından Değerlendirilmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
G Deniz, B Çetin
Disiplinlerarası Akademik Turizm Dergisi 3 (1), 23-36, 2018
32018
SSCI Q1 kategorisinde yer alan uluslararası turizm dergileri örnekleminde gastronomi konusu üzerine bir inceleme
G Deniz
Nevşehir Hacı Bektaş Veli ÜNiversitesi, 2019
22019
Otel işletmeleri işgörenlerinin kurumsal itibar algılarının aidiyet algıları üzerindeki etkisinde şeffaflığın aracılık rolü
G Deniz
Turizm Akademik Dergisi 9 (1), 1-15, 2022
12022
Turizmin Bölgesel Gelişiminde Kalkınma Ajanslarının Rolü: Ahiler Kalkınma Ajansı Örneği
A Özsoy, Z Çokal, G Deniz, F Dalkılıç
Kop Bölgesel Kalkınma Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 2021
12021
#Bystandereffect: A Perspective of Tourism Bussinesses
G Deniz, Ş Aydin
Organizational Behavior Challenges in the Tourism Industry 1, 2020
12020
Duygusal Emek
G Deniz
Örgütsel Davranış Odaklı Yönetsel Yaklaşımlar 1, 630, 2018
12018
The evaluation of influence tactics perception of hospitality establishment
G Deniz, N Şahin Perçin, M Çavuşoğlu
ANAHEI Publishing, 2018
12018
The effect of personality and socialization on emotional labor: case of boutique hotel.
G Denİz
12016
Duygusal bağlılık ve iş stresinin etik davranış ve işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi: etik iklimin aracı rolü
E Kale, G Deniz
Detay yayıncılık, 2010
12010
Evaluation of E-Complaints About Balloon Tours in Cappadocia, Turkey
ND İli, G Deniz, Z Çokal, N Yılmaz
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 19 (74), 267-297, 2024
2024
Kapadokya Bölgesi’ndeki Fine-Dining Restoranların Tekrar Ziyaret Edilme Niyetlerinin İncelenmesi
N Yılmaz, İ Yıldırım, G Deniz, M Toker
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 21 (1), 89-115, 2024
2024
Gastronomy tourism attractions of UNESCO Creative City Gaziantep.
M Karataş, FB Aksu, G Deniz
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20