Takip et
Nilgün DAĞ
Nilgün DAĞ
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okuma güçlüğünün giderilmesinde 3p metodu ile boşluk tamamlama (cloze) tekniğinin kullanımı üzerine bir çalışma
N Dağ
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 11 (01 …, 2010
1252010
Areas of mentoring needs of novice and preservice teachers
N Dağ, MH Sari
International Electronic Journal of Elementary Education 10 (1), 115-129, 2017
532017
Vatandaşlığın niteliksel dönüşümü ve vatandaşlık eğitimi üzerine bir betimleme çalışması
N Dağ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 105-118, 2012
362012
Political education in school
N Dağ, M Sözer, B Sel
Educational Research and Reviews 10 (14), 2015
272015
Türkiye'de politik okuryazarlık
N Dağ, M Koçer
OPUS International Journal of Society Researches 13 (19), 2150-2175, 2019
212019
A descriptive study: The qualitative transformation of citizenship and citizenship education
N Dağ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 105-118, 2013
42013
Sınıf öğretmeni adaylarının insan haklarına ilişkin tutumlarını etkileyen faktörler
N Dağ
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
42013
Beynin yapısı ve fonksiyonu ile beyin araştırmaları tarihine bir bakış
N Dağ
EKEV Akademi Dergisi 15 (2), 2011
42011
Awareness of primary teachers about teaching location and direction concepts
N Dağ, B Aksoy, HA Arslantaş
Review of International Geographical Education Online 11 (1), 42-61, 2021
32021
Consideration on Class Communication and State of Togetherness in Class Within The Framework of Constructivism.
N DAĞ
Journal of Kirsehir Education Faculty 17 (2), 2016
32016
Emergence of verb and object concepts through learning affordances
N Dağ
Middle East Technical University, 2010
32010
Prekarizasyon Bağlamında Öğretmenlik
N Dağ
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (4), 365-379, 2020
22020
Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının mentor-menti ilişkisine yönelik algıları: bir metaforik çalışma
MH Sarı, N Dağ, Ö Taşğın
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2020
22020
Gardner’ın Zihin Tasnifi Işığında Sınıf Öğretmenlerine İlişkin Bir Tahlil Denemesi
N Dağ
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 3 (1), 51-60, 2017
22017
Okul müdürlerinin öğretmenleri, öğrencileri ve velileri ikna etmede zorlandıkları konular
N DAĞ, D KAHRİMAN PAMUK, SM ÖZDEMİR
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (3), 277-299, 2020
12020
Consideration on the phenomenon of authority within the framework of constructivism.
N DAĞ
Journal of Faculty of Educational Sciences 45 (2), 2012
12012
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MÜZEYE İLİŞKİN ALGILARI
M Çetin, N Dağ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 28 (1), 335-354, 2024
2024
Primary school teacher candidates’ perceptions of “aesthetics”: a case study from Turkey
A Taneri, N Dağ
Asia Pacific Education Review 25 (1), 201-211, 2024
2024
Examination of Life Science Textbooks in Terms of Childhood Injuries.
N DAĞ, A TANERI
Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2022
2022
EXAMINING OF THE METAPHORIC PERCEPTIONS OF PRIMARY EDUCATION TEACHERS ABOUT THE CONCEPT OF “SAVING”
MH Özer, N Dağ
European Journal of Education Studies 9 (3), 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20