Okuma güçlüğünün giderilmesinde 3p metodu ile boşluk tamamlama (cloze) tekniğinin kullanımı üzerine bir çalışma N Dağ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 11 (01 …, 2010 | 126 | 2010 |
Areas of mentoring needs of novice and preservice teachers N Dağ, MH Sari International Electronic Journal of Elementary Education 10 (1), 115-129, 2017 | 53 | 2017 |
Vatandaşlığın niteliksel dönüşümü ve vatandaşlık eğitimi üzerine bir betimleme çalışması DAĞ Nilgün Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 105-118, 2012 | 36 | 2012 |
Political education in school N Dağ, M Sözer, B Sel Educational Research and Reviews 10 (14), 2015 | 27 | 2015 |
Türkiye'de politik okuryazarlık DAĞ Nilgün, M Koçer OPUS International Journal of Society Researches 13 (19), 2150-2175, 2019 | 20 | 2019 |
Beynin yapısı ve fonksiyonu ile beyin araştırmaları tarihine bir bakış N Dağ EKEV Akademi Dergisi 15 (2), 2011 | 5 | 2011 |
Sınıf öğretmeni adaylarının insan haklarına ilişkin tutumlarını etkileyen faktörler N Dağ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 4 | 2013 |
Awareness of primary teachers about teaching location and direction concepts N Dağ, B Aksoy, HA Arslantaş Review of International Geographical Education Online 11 (1), 42-61, 2021 | 3 | 2021 |
Consideration on Class Communication and State of Togetherness in Class Within The Framework of Constructivism. N DAĞ Journal of Kirsehir Education Faculty 17 (2), 2016 | 3 | 2016 |
Emergence of verb and object concepts through learning affordances N Dağ Middle East Technical University, 2010 | 3 | 2010 |
Sınıf öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının mentor-menti ilişkisine yönelik algıları: bir metaforik çalışma MH Sarı, N Dağ, Ö Taşğın Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2020 | 2 | 2020 |
Gardner’ın Zihin Tasnifi Işığında Sınıf Öğretmenlerine İlişkin Bir Tahlil Denemesi DAĞ Nilgün Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 3 (1), 51-60, 2017 | 2 | 2017 |
Prekarizasyon Bağlamında Öğretmenlik DAĞ Nilgün Anadolu University Journal of Education Faculty 4 (4), 365-379, 0 | 2 | |
Okul müdürlerinin öğretmenleri, öğrencileri ve velileri ikna etmede zorlandıkları konular N DAĞ, D KAHRİMAN PAMUK, SM ÖZDEMİR Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (3), 277-299, 2020 | 1 | 2020 |
Consideration on the phenomenon of authority within the framework of constructivism. N DAĞ Journal of Faculty of Educational Sciences 45 (2), 2012 | 1 | 2012 |
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MÜZEYE İLİŞKİN ALGILARI M Çetin, N Dağ Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 28 (1), 335-354, 2024 | | 2024 |
Primary school teacher candidates’ perceptions of “aesthetics”: a case study from Turkey A Taneri, N Dağ Asia Pacific Education Review, 1-11, 2023 | | 2023 |
Examination of Life Science Textbooks in Terms of Childhood Injuries. N DAĞ, A TANERI Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2022 | | 2022 |
EXAMINING OF THE METAPHORIC PERCEPTIONS OF PRIMARY EDUCATION TEACHERS ABOUT THE CONCEPT OF “SAVING” MH Özer, N Dağ European Journal of Education Studies 9 (3), 2022 | | 2022 |
The Covid 19 Pandemic and Its Reflections on Education N DAĞ, Ö TÜRKSEVER, B AKSOY SRA Academic Publishing, 2021 | | 2021 |