Okuma güçlüğünün giderilmesinde 3p metodu ile boşluk tamamlama (cloze) tekniğinin kullanımı üzerine bir çalışma N Dağ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 11 (01 …, 2010 | 128 | 2010 |
Areas of mentoring needs of novice and preservice teachers N Dağ, MH Sari International Electronic Journal of Elementary Education 10 (1), 115-129, 2017 | 55 | 2017 |
Vatandaşlığın niteliksel dönüşümü ve vatandaşlık eğitimi üzerine bir betimleme çalışması N Dağ Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 105-118, 2012 | 33 | 2012 |
Political education in school N Dağ, M Sözer, B Sel Educational Research and Reviews 10 (14), 2015 | 28 | 2015 |
Türkiye'de politik okuryazarlık N Dağ, M Koçer OPUS International Journal of Society Researches 13 (19), 2150-2175, 2019 | 21 | 2019 |
Gardner’ın Zihin Tasnifi Işığında Sınıf Öğretmenlerine İlişkin Bir Tahlil Denemesi N Dağ Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 3 (1), 51-60, 2017 | 4 | 2017 |
Sınıf öğretmeni adaylarının insan haklarına ilişkin tutumlarını etkileyen faktörler N Dağ Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2013 | 4 | 2013 |
Beynin yapısı ve fonksiyonu ile beyin araştırmaları tarihine bir bakış N Dağ EKEV Akademi Dergisi 15 (2), 2011 | 4 | 2011 |
Awareness of primary teachers about teaching location and direction concepts N Dağ, B Aksoy, HA Arslantaş Review of International Geographical Education Online 11 (1), 42-61, 2021 | 3 | 2021 |
Consideration on Class Communication and State of Togetherness in Class Within The Framework of Constructivism. N DAĞ Journal of Kirsehir Education Faculty 17 (2), 2016 | 3 | 2016 |
A descriptive study: The qualitative transformation of citizenship and citizenship education N Dağ Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 105-118, 2013 | 3 | 2013 |
Emergence of verb and object concepts through learning affordances N Dağ Middle East Technical University, 2010 | 3 | 2010 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ MENTOR-MENTİ İLİŞKİSİNE YÖNELİK ALGILARI: BİR METAFORİK ÇALIŞMA MH Sarı, N Dağ, Ö Taşğın Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 10 (2), 813-831, 2020 | 2 | 2020 |
Prekarizasyon Bağlamında Öğretmenlik N Dağ Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (4), 365-379, 2020 | 2 | 2020 |
Okul müdürlerinin öğretmenleri, öğrencileri ve velileri ikna etmede zorlandıkları konular N Dağ, DK Pamuk, SM Özdemir Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (3), 277-299, 2020 | 1 | 2020 |
Consideration on the phenomenon of authority within the framework of constructivism N Dağ Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 45 (2), 1-14, 2012 | 1 | 2012 |
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MÜZEYE İLİŞKİN ALGILARI M Çetin, N Dağ Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 28 (1), 335-354, 2024 | | 2024 |
Velilerin Öğretmen Tercihleri SY Tatar, N Dağ Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1090-1107, 2024 | | 2024 |
Velilerin Öğretmen Tercihleri. S Yürük-Tatar, N Dağ Buca Faculty of Education Journal/Buca Egitim Fakültesi Dergisi, 2024 | | 2024 |
İlkokul Öğretmenlerinin Müzeye İlişkin Algıları. M ÇETİN, N DAĞ Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 28 (1), 2024 | | 2024 |