Takip et
Nilgün DAĞ
Nilgün DAĞ
Mersin Üniversitesinde Doç.Dr.
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okuma güçlüğünün giderilmesinde 3p metodu ile boşluk tamamlama (cloze) tekniğinin kullanımı üzerine bir çalışma
N Dağ
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 11 (01 …, 2010
1282010
Areas of mentoring needs of novice and preservice teachers
N Dağ, MH Sari
International Electronic Journal of Elementary Education 10 (1), 115-129, 2017
552017
Vatandaşlığın niteliksel dönüşümü ve vatandaşlık eğitimi üzerine bir betimleme çalışması
N Dağ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 105-118, 2012
332012
Political education in school
N Dağ, M Sözer, B Sel
Educational Research and Reviews 10 (14), 2015
282015
Türkiye'de politik okuryazarlık
N Dağ, M Koçer
OPUS International Journal of Society Researches 13 (19), 2150-2175, 2019
212019
Gardner’ın Zihin Tasnifi Işığında Sınıf Öğretmenlerine İlişkin Bir Tahlil Denemesi
N Dağ
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 3 (1), 51-60, 2017
42017
Sınıf öğretmeni adaylarının insan haklarına ilişkin tutumlarını etkileyen faktörler
N Dağ
Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2013
42013
Beynin yapısı ve fonksiyonu ile beyin araştırmaları tarihine bir bakış
N Dağ
EKEV Akademi Dergisi 15 (2), 2011
42011
Awareness of primary teachers about teaching location and direction concepts
N Dağ, B Aksoy, HA Arslantaş
Review of International Geographical Education Online 11 (1), 42-61, 2021
32021
Consideration on Class Communication and State of Togetherness in Class Within The Framework of Constructivism.
N DAĞ
Journal of Kirsehir Education Faculty 17 (2), 2016
32016
A descriptive study: The qualitative transformation of citizenship and citizenship education
N Dağ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 105-118, 2013
32013
Emergence of verb and object concepts through learning affordances
N Dağ
Middle East Technical University, 2010
32010
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ MENTOR-MENTİ İLİŞKİSİNE YÖNELİK ALGILARI: BİR METAFORİK ÇALIŞMA
MH Sarı, N Dağ, Ö Taşğın
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 10 (2), 813-831, 2020
22020
Prekarizasyon Bağlamında Öğretmenlik
N Dağ
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (4), 365-379, 2020
22020
Okul müdürlerinin öğretmenleri, öğrencileri ve velileri ikna etmede zorlandıkları konular
N Dağ, DK Pamuk, SM Özdemir
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (3), 277-299, 2020
12020
Consideration on the phenomenon of authority within the framework of constructivism
N Dağ
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 45 (2), 1-14, 2012
12012
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MÜZEYE İLİŞKİN ALGILARI
M Çetin, N Dağ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 28 (1), 335-354, 2024
2024
Velilerin Öğretmen Tercihleri
SY Tatar, N Dağ
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1090-1107, 2024
2024
Velilerin Öğretmen Tercihleri.
S Yürük-Tatar, N Dağ
Buca Faculty of Education Journal/Buca Egitim Fakültesi Dergisi, 2024
2024
İlkokul Öğretmenlerinin Müzeye İlişkin Algıları.
M ÇETİN, N DAĞ
Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 28 (1), 2024
2024
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20