Takip et
Sabri Güngör
Sabri Güngör
Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
kafkas.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The process of supervision in the Turkish educational system: Purpose, structure, operation
HB Memduhoğlu, I Aydin, K Yilmaz, S Güngör, E Oğuz
Asia Pacific Education Review 8, 56-70, 2007
712007
Eğitimde Toplumsal Ayrışma
I Ünal, S Özsoy, A Yıldız, S Güngör, E Aylar, D Çankaya
Ankara Üniversitesi, 2010
602010
Academic and non‐academic staff's psychological contract in Turkey
İ Aydin, K Yilmaz, HB Memduhoğlu, E Oğuz, S Güngör
Higher Education Quarterly 62 (3), 252-272, 2008
512008
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimi ile liderlik yönelimleri arasındaki ilişki
Y ÖZDEMİR, H BUYRUK, S GÜNGÖR
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 548-571, 2018
222018
EĞİTİM YÖNETİMİNDE OTORİTEYE ELEŞTİREL KURAM PERSPEKTİFİNDEN BAKMAK!
S Güngör
eğitim bilim toplum 7 (26), 175-199, 2011
222011
Eğitim ve eğitim yönetiminde paradigmalar
S Güngör
e-Kafkas Journal of Educational Research 1 (3), 26-40, 2014
212014
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞE İLİŞKİN TUTUMLARI
S Güngör, H BUYRUK, Y ÖZDEMİR
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (66), 816-836, 2018
192018
Eğitim Yönetimi Planlaması Teftişi ve Ekonomisi Anabilim Dalı Tezsiz Yüksek Lisans Programına devam eden öğretmen ve okul yöneticilerinin programa ilişkin görüşlerinin …
G Özdem, T Bülbül, S Güngör
Ankara: Ankara Üniversitesi Basımevi, 165-177, 2002
162002
Eğitim Bilimlerinin Ontolojik Temelleri: Sorun Odaklı Bir Yaklaşım.
I Ünal, S Özsoy, S Güngör, B Tunç
Eğitim Bilimleri Felsefesine Doğru. (Edit. Ünal, I. ve Özsoy, S.), 2010
12*2010
Eleştirel Kuram Bakış Açısından Ankara İli İlköğretim Okulu Yönetici ve Öğretmenlerinin Eğitim Yönetiminde Otorite ve Kültür Analizine İlişkin Görüşleri
S Güngör
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
122010
Perceived Teacher Self-Efficacy of Teacher Candidates Enrolled in the Pedagogical Formation Certificate Program.
S Güngör, Y Özdemir
International Journal of Higher Education 6 (6), 112-128, 2017
112017
Okul müdürlerinin perspektifinden ilköğretim okullarında iletişim engelleri
S GÜNGÖR, M TAŞDAN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 2016
112016
Eğitimde demokratikleşme
M Uysal, S Özsoy, F Sayılan, R Günlü, S Güngör, HH Aksoy, L Ünal
Eğitim Yönetimi ve Üniversitelerde Demokratik Yapılanma, Sempozyum, Eğitim …, 2003
112003
Respect in principal–teacher relations at primary schools in Turkey
S Güngör, İ Aydın, HB Memduhoğlu, E Oğuz
International Journal of Qualitative Studies in Education 26 (10), 1349-1372, 2013
82013
The Effect of the School Size on Sense of Belonging, Attendance, Discipline and Communication in School
G Karakütük, K., Tunç, B., Güngör, S., Bülbül, T., Özdem
International Perspectives on Education and Training, 457-472, 2006
8*2006
Attitudes of Students Enrolled in the Pedagogical Formation Programs towards the Teaching Profession.
Y Özdemir, S Güngö
International Journal of Higher Education 6 (3), 57-69, 2017
62017
Türkiye'de Eğitim Bilimci Olmak: Bir Kimlik Araştırması
S Özsoy, I Ünal, S Güngör, Y Özdemir, B Halil, N Demir
Pegem Akademi, 2013
62013
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki İletişim Engellerine İlişkin Algıları.
M Taşdan, S Güngör
Erzincan University Journal of Education Faculty 18 (2), 2016
52016
Kamu Kurumlarında Çalışma Etiği
S Güngör
Kamu Etiği Sempozyum Kitabı, 2009
52009
Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique.
AIC GOZUM, S GUNGOR, SO ALTINKAYNAK
International Online Journal of Educational Sciences 13 (1), 2021
42021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20