Fizik eğitiminde 5E modelinin öğrencilerin akademik başarısına, tutumuna ve hatırlama düzeyine etkisine bir örnek:“İki boyutta atış hareketi” İ Ergin Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2006 | 144 | 2006 |
Fizik eğitiminde 5E modelinin öğrencilerin akademik başarısına etkisinin incelenmesi İ Ergin, U Kanli, TAN Mustafa Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 191-209, 2007 | 120 | 2007 |
Yükseköğretim öğrencilerinin temel astronomi konularındaki bilgi düzeylerinin tespitine yönelik bir araştırma Y ÜNSAL, B GÜNEŞ, İ ERGİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 2001 | 119 | 2001 |
İlköğretim okullarinda görev yapan sinif öğretmenlerinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlari İ ERGİN, B AKSEKİ, E DENİZ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (42), 55-66, 2012 | 114 | 2012 |
Constructivist approach based 5E model and usability instructional physics I Ergin Latin-American Journal of Physics Education 6 (1), 14-20, 2012 | 96 | 2012 |
An example for the effect of 5e model on the academic success and attitude levels of students’:“Inclined projectile motion” I Ergin, U Kanli, Y Ünsal Journal of Turkish Science Education 5 (3), 47-59, 2008 | 84 | 2008 |
5E Modeli nin Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Tutum Düzeylerine Etkisi Yatay Atış Hareketi Örneği E İsmet, Y Ünsal, M Tan Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 2006 | 84 | 2006 |
Fen eğitiminde problem çözme sürecinde kullanılan problem çözme stratejileri ve örnek bir uygulama Y Ünsal, İ Ergin Savunma Bilimleri Dergisi 10 (1), 72-91, 2011 | 54 | 2011 |
5E Modeli'nin öğrencilerin akademik başarısına ve hatırlama düzeyine etkisi:" eğik atış hareketi" örneği İ ERGİN Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11-26, 2009 | 46 | 2009 |
Farklı akademik ünvanlara sahip fen öğretmenlerinin branşlara göre model ve modelleme hakkındaki görüşleri İ ERGİN, İ ÖZCAN, M SARI Journal of Educational and Instructional Studies in the World 2 (1), 2012 | 34 | 2012 |
Fen eğitiminde 5E Modeli ile ilgili yazili kaynaklar dizini ÖBİ Ergin, TBB Başkanlığı Journal of Research in Education and Teaching 1 (1), 53-67, 2012 | 21 | 2012 |
A study to investigate the fundamental astronomy knowledge levels of undergraduate students Y Ünsal, B Güneş, İ Ergin Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty 21 (3), 47-60, 2001 | 10 | 2001 |
Lisansüstü Eğitimde Kullanılan Öğrenci Bilgi Sistemi İ ERGİN Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 9* | 2008 |
Ortaöğretim fizik dersi 9. Sınıf öğretim programının kazanımlar, içerik, öğrenme-öğretme süreci, ölçme-değerlendirme boyutlarına ilişkin öğretmen görüşleri İ Ergin, ŞK İngeç, M Şafak 2nd International Conference On New Trends In Education And Their …, 2011 | 8 | 2011 |
ORTAÖĞRETİM FEN ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL MODEL VE MODELLEMELER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ I ERGIN Education Sciences 6 (3), 2281-2300, 2011 | 7* | 2011 |
Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarının Bilimsel Model ve Modellemeler Bakımından Analizi: Türkiye’de Okutulan Fizik Ders Kitapları Örneği Y Ünsal, İ Ergin, H Kızılcık | 7 | 2009 |
Opinions of Middle School Students on the Concept of Science and the Use of Robotic Systems İE Sibel Açışlı Çelik International Journal of Technology in Education (IJTE) 5 (1), 154-170, 2022 | 6* | 2022 |
A comparative study on the education systems in the Turkic countries İ Ergin, S Açışlı Çelik, B Akkaya Pegem Akad Yayıncılık Egitim Danismanlik Hizmetlerİ Tıc Ltd Stı, 2021 | 5 | 2021 |
ETKİLİ OKUL OLMA ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRENCİLER, OKUL ORTAMI VE VELİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. İ ERGİN, F KAPLAN, A KORKMAZ Journal of International Social Research 11 (59), 2018 | 5 | 2018 |
An example for the effect of 5e model on the academic success, attitude and recognition level of students’ in physics education:“Projectile motion in two dimensions … İ Ergin Gazi University, Turkey, 2006 | 5 | 2006 |