Follow
Feyza Aglargoz
Feyza Aglargoz
Assoc. Prof. Dr. in Marketing, Anadolu University
Verified email at anadolu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Müptelalardan mesafelilere sosyal ağ sitesi kullanıcısı gençler: kullanma motivasyonları ve davranışları açısından profilleri
FZ ÖZATA, T KILIÇER, F Ağlargöz
Anadolu Üniversitesi sosyal bilimler dergisi 14 (3), 19-38, 2014
262014
Social and sustainability marketing: A casebook for reaching your socially responsible consumers through marketing science
J Bhattacharyya, MK Dash, C Hewege, MS Balaji, WM Lim
CRC Press, 2021
232021
Sanat ve pazarlama: Türkiye'deki sanat galerilerinde pazar odaklılık ve performans ilişkisi
F Kaya
PQDT-Global, 2013
192013
Kuşaklararası Sosyal Medya
F Ağlargöz
Kuşak Kavramına Disiplinler Arası Bakış. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2017
182017
Sanat ve Pazarlamanın" Sıra Dışı" Birlikteliği
F Ağlargöz, SA Öztürk
182015
Anarchism, organization and management: Critical perspectives for students
M Parker, K Stoborod, T Swann
Routledge, 2020
172020
How Foreign Branding Affect Brand Personality And Purchase Intention?
FZ Özata, A Feyza
Proceedings of Business and Management Conferences, 2015
102015
How Foreign Branding Affect Brand Personality And Purchase Intention?
FZ Özata, A Feyza
Proceedings of Business and Management Conferences, 2015
102015
Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını Engelleyen Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
FZ Özata, İ Er, SA Öztürk, F Ağlargöz
Ulusal Pazarlama Kongresi,(Haziran 10-13). Eskişehir, Türkiye, 2015
92015
Tüketiciliğin gelişen gücü: Siyasal tüketicilik
HSKVF KAYA, HS KİMZAN, K Feyza
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 277-296, 2010
52010
Research handbook on brand co-creation: Theory, practice and ethical implications
S Markovic, R Gyrd-Jones, S von Wallpach, A Lindgreen
Edward Elgar Publishing, 2022
42022
Sürdürülebilir Tüketimde Yeniden Amaçlandırmanın Görsellerle Anlamlandırılması
F Ağlargöz
Alanya Akademik Bakış Dergisi 6 (2), 2457 - 2479, 2022
42022
Pazarlama ve Pazarlama Karması
F Ağlargöz
Eskişehir: Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2-37, 2016
32016
Dijital Çağda Marka Nefretinin Sonuçları
Ö ÇILDIRIM, F AĞLARGÖZ
Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi 5 (1), 36-63, 2021
22021
The Collaborative and Sharing Economy
O Ağlargöz, F Ağlargöz
Anarchism, Organization and Management, 157-168, 2020
22020
Enforcing Brands to Be More Sustainable: The Power of Online Consumer Reviews
F Ağlargöz
Social and Sustainability Marketing: A Casebook for Reaching Your Socially …, 2021
12021
TEKNOLOJİYE HAZIR OLMA İLE TEKNOLOJİYE DAYALI BANKACILIK ÜRÜNLERİ VE HİZMETLERİ KULLANIM NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: AFGANİSTAN’DA BİR ARAŞTIRMA
AM Zakiri, F AĞLARGÖZ
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 22 (1), 83-108, 2021
12021
Online Social Network Users’ View of Political Consumerism: A Case of Facebook
F Kaya, H Kimzan
Anadolu University, Eskisehir, Turkey, 2019
12019
Turkish versus English? İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
SA ÖZTÜRK, FZ Özata, F AĞLARGÖZ
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (4), 137-150, 2017
12017
Sanat Dünyasının Kültürel Aracıları: Türkiye’deki Sanat Galerilerinin Profili
F Ağlargöz, S ÖZTÜRK
Art-e Sanat Dergisi 8 (15), 27-51, 2015
12015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20