Millî kültür taşıyıcılığında usta malı çalıp söyleme geleneği temsilcisi olarak Âşık Veysel E Cömert Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 4 | 2017 |
Türk musikisi kaynaklarında “bülbül” ismiyle anılan peşrevler E Cömert Türkiyat Mecmuası 32 (1), 117-149, 2022 | 3 | 2022 |
Çanakkale türküsü E Cömert Melodik varyantlar üzerine analitik bir inceleme. İstanbul: İTÜ TMDK, 2015 | 3 | 2015 |
Çanakkale Türküsü: melodik varyantlar üzerine analitik bir inceleme E Cömert İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015 | 2 | 2015 |
Karşilikli Söyleşme/Deyişme Üslubuna Dayali “Değirmenci” Türküleri Ve Yunanca Varyanti E Cömert folklor/edebiyat 20 (78), 131-178, 2014 | 1 | 2014 |
Kültürlerarası Etkileşim Sürecinde Tarihî Kimliği ile Çanakkale Türküsü ve Varyantları Üzerine Analitik Bir Bakış E Cömert Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011 | 1 | 2011 |
Kul Nesîmî’nin ‘Kime Ne’Redifli Meşhur Nefesi: Haydar Haydar’ın Tekkelerden Sahnelere Uzanan Asırlık Yolculuğu E Cömert Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2023 | | 2023 |
Edîb Harâbî’nin Alevî-Bektâî Musikisinde Yaygın Bir Nefesi: Kâf ü nun hitâbı izhâr olmadan E Cömert Turkish Studies 17, 6, 2022 | | 2022 |
Peşrevs Called E Cömert Turkiyat Mecmuasi 32 (1), 2022 | | 2022 |