Takip et
Kaya Yilmaz
Kaya Yilmaz
Social Studies Education, Sivas Cumhuriyet University
cumhuriyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Comparison of quantitative and qualitative research traditions: Epistemological, theoretical, and methodological differences
K Yilmaz
European journal of education 48 (2), 311-325, 2013
47362013
Constructivism: Its theoretical underpinnings, variations, and implications for classroom instruction
K Yilmaz
Educational horizons 86 (3), 161-172, 2008
5972008
The cognitive perspective on learning: Its theoretical underpinnings and implications for classroom practices
K Yilmaz
The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas 84 …, 2011
5732011
Historical empathy and its implications for classroom practices in schools
K Yilmaz
The history teacher 40 (3), 331-337, 2007
2562007
Yapılandırmacı öğrenme sürecinde kavramlar ve önemi: Kavramların pedagojik açıdan incelenmesi
E Malatyalı, K Yılmaz
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (14), 320-332, 2010
1572010
Social studies teachers' conceptions of history: Calling on historiography
K Yilmaz
The Journal of Educational Research 101 (3), 158-176, 2008
1422008
Social studies teachers' views of learner‐centered instruction
K Yilmaz
European journal of teacher education 31 (1), 35-53, 2008
1392008
İlköğretim düzeyinde sosyal bilgiler eğitiminde karşılaşılan sorunlar: mesleğine yeni başlayan sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri
K Yılmaz, F Tepebaş
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (1), 157-177, 2011
1382011
A vision of history teaching and learning: Thoughts on history education in secondary schools
K Yilmaz
The high school journal, 37-46, 2008
1332008
İlköğretim öğrencilerinin müze gezilerine ve müzelerin sosyal bilgiler öğretiminde kullanılmasına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
K Yılmaz, M Şeker
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi 3 (9), 21-39, 2011
1192011
Democracy through learner-centered education: A Turkish perspective
K Yilmaz
International Review of Education 55, 21-37, 2009
872009
Kavramlara Genel Bir Bakış: Kavramların ve Kavram Haritalarının Pedagojik Açıdan İncelenmesi.
K Yilmaz, R Çolak
Journal of Graduate School of Social Sciences 15 (1), 2011
742011
Eğitim fakültelerindeki araştırma görevlilerinin mesleki deneyimlerinin incelenmesi: araştırma görevlisi olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma
K Yılmaz, T Şahin
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 44 …, 2016
672016
İlköğretim öğrencilerinin vatandaşlık eğitimi ile ilgili temel kavramlara ilişkin algılarının incelenmesi
K Yılmaz
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-1), 453-463, 2013
652013
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN TARİH ALGISI VE TARİH ÖĞRETİMİNE PEDAGOJİK YAKLAŞIMLARI
K Yılmaz, M Kaya
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 73-95, 2011
55*2011
Lisans düzeyinde sosyal bilgiler eğitiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri: Öğretmen adaylarının görüşleri
K YILMAZ
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31-53, 2009
552009
Sosyal bilgiler öğretiminde kavram haritaları kullanımının öğrencilerin tutum, akademik başarı ve bilgilerinin kalıcılık düzeylerine etkisi
K Yılmaz, R Çolak
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 1 (1), 1-16, 2012
542012
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDEKİ SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ
K Yılmaz
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (4), 839-867, 2010
522010
Postmodernist tarih yaklaşımı: Postmodernizmin tarih eğitimi için doğurguları
K Yılmaz
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 197-209, 2013
502013
Postmodernism and its challenge to the discipline of history: Implications for history education
K Yilmaz
Educational Philosophy and Theory 42 (7), 779-795, 2010
482010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20