Comparison of quantitative and qualitative research traditions: Epistemological, theoretical, and methodological differences K Yilmaz European journal of education 48 (2), 311-325, 2013 | 4736 | 2013 |
Constructivism: Its theoretical underpinnings, variations, and implications for classroom instruction K Yilmaz Educational horizons 86 (3), 161-172, 2008 | 597 | 2008 |
The cognitive perspective on learning: Its theoretical underpinnings and implications for classroom practices K Yilmaz The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas 84 …, 2011 | 573 | 2011 |
Historical empathy and its implications for classroom practices in schools K Yilmaz The history teacher 40 (3), 331-337, 2007 | 256 | 2007 |
Yapılandırmacı öğrenme sürecinde kavramlar ve önemi: Kavramların pedagojik açıdan incelenmesi E Malatyalı, K Yılmaz Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (14), 320-332, 2010 | 157 | 2010 |
Social studies teachers' conceptions of history: Calling on historiography K Yilmaz The Journal of Educational Research 101 (3), 158-176, 2008 | 142 | 2008 |
Social studies teachers' views of learner‐centered instruction K Yilmaz European journal of teacher education 31 (1), 35-53, 2008 | 139 | 2008 |
İlköğretim düzeyinde sosyal bilgiler eğitiminde karşılaşılan sorunlar: mesleğine yeni başlayan sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri K Yılmaz, F Tepebaş Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (1), 157-177, 2011 | 138 | 2011 |
A vision of history teaching and learning: Thoughts on history education in secondary schools K Yilmaz The high school journal, 37-46, 2008 | 133 | 2008 |
İlköğretim öğrencilerinin müze gezilerine ve müzelerin sosyal bilgiler öğretiminde kullanılmasına ilişkin görüşlerinin incelenmesi K Yılmaz, M Şeker İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi 3 (9), 21-39, 2011 | 119 | 2011 |
Democracy through learner-centered education: A Turkish perspective K Yilmaz International Review of Education 55, 21-37, 2009 | 87 | 2009 |
Kavramlara Genel Bir Bakış: Kavramların ve Kavram Haritalarının Pedagojik Açıdan İncelenmesi. K Yilmaz, R Çolak Journal of Graduate School of Social Sciences 15 (1), 2011 | 74 | 2011 |
Eğitim fakültelerindeki araştırma görevlilerinin mesleki deneyimlerinin incelenmesi: araştırma görevlisi olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma K Yılmaz, T Şahin Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 44 …, 2016 | 67 | 2016 |
İlköğretim öğrencilerinin vatandaşlık eğitimi ile ilgili temel kavramlara ilişkin algılarının incelenmesi K Yılmaz Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-1), 453-463, 2013 | 65 | 2013 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN TARİH ALGISI VE TARİH ÖĞRETİMİNE PEDAGOJİK YAKLAŞIMLARI K Yılmaz, M Kaya Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 73-95, 2011 | 55* | 2011 |
Lisans düzeyinde sosyal bilgiler eğitiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri: Öğretmen adaylarının görüşleri K YILMAZ Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31-53, 2009 | 55 | 2009 |
Sosyal bilgiler öğretiminde kavram haritaları kullanımının öğrencilerin tutum, akademik başarı ve bilgilerinin kalıcılık düzeylerine etkisi K Yılmaz, R Çolak Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 1 (1), 1-16, 2012 | 54 | 2012 |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDEKİ SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ K Yılmaz Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (4), 839-867, 2010 | 52 | 2010 |
Postmodernist tarih yaklaşımı: Postmodernizmin tarih eğitimi için doğurguları K Yılmaz Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 197-209, 2013 | 50 | 2013 |
Postmodernism and its challenge to the discipline of history: Implications for history education K Yilmaz Educational Philosophy and Theory 42 (7), 779-795, 2010 | 48 | 2010 |