Eğitim teknolojilerinde yeni eğilimler: sanal gerçeklik uygulamaları T Tepe, D Kaleci, H Tüzün 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2016 | 72 | 2016 |
Üç Boyutlu Sanal Gerçeklik Ortamlarındaki Deneyimlere İlişkin Kullanıcı Görüşleri D Kaleci, T Tepe, H Tüzün Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 21 (3), 669-689, 2017 | 62 | 2017 |
Mobile technologies and augmented reality in open education G Kurubacak, H Altinpulluk Igi Global, 2017 | 47 | 2017 |
Adapting a residential course to web-based blended learning B Özmen, T Tepe, H Tüzün Eurasian Journal of Educational Research 75, 115-136, 2018 | 35* | 2018 |
Integration of virtual reality fire drill application into authentic learning environments T Tepe, D Kaleci, H Tüzün World Journal on Educational Technology: Current Issues 10 (4), 72-78, 2018 | 18 | 2018 |
BAŞA TAKILAN GÖRÜNTÜLEYİCİLER İÇİN GELİŞTİRİLMİŞ SANAL GERÇEKLİK ORTAMLARININ ÖĞRENME VE BURADALIK ALGISI ÜZERİNE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ T Tepe Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 15* | 2019 |
FARKLI WEB 2.0 ARAÇLARI KULLANIMININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK VE BİT KULLANIM YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE ETKİSİ T Tepe, T Çelik INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND …, 2021 | 8* | 2021 |
Evaluating Computer Games for the Professional Development of Teachers: The Case of Atlantis Remixed H Tüzün, T Tepe, T Guler, F Ozer International Journal of Virtual and Augmented Reality 1 (2), 60-76, 2017 | 8* | 2017 |
New trends in educational technologies: Virtual reality applications T Tepe, D Kaleci, H Tüzün 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2016 | 7 | 2016 |
Sanal Öğrenme Ortamlarında Sosyal Bilgilerde Dijital Uygulamalar ile Biçimsel Değerlendirme Tasarımları T Çelik, T Tepe Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 22-43, 2022 | 6 | 2022 |
Virtual reality applications in education T Tepe, D Kaleci, H Tüzün Encyclopedia of Computer Graphics and Games, 2018 | 5 | 2018 |
Virtual Reality Applications in Education T Tepe, D Kaleci, H Tüzün Encyclopedia of Computer Graphics and Games, 2018 | 5 | 2018 |
Virtual Reality Applications in Education. T Tepe, D Kaleci, H Tüzün Encyclopedia of Computer Graphics and Games, 2018 | 5 | 2018 |
Genel Kimya Dersinin WebQuest ve Wiki Uygulamaları Desteğiyle İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri T TEPE Ege Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 5 | 2013 |
Investigating the effects of low-cost head-mounted display based virtual reality environments on learning and presence T Tepe, H Tüzün Multimedia Tools and Applications 82 (9), 14307-14327, 2023 | 3 | 2023 |
Students' Experiences and Usability Evaluation in Interactive Digital Interface Development Process T Tepe Journal of Computer and Education Research 10 (20), 434-451, 2022 | 3 | 2022 |
Dijital oyunların tasarım ve geliştirme süreçleri T Tepe Pegem Akademi Yayıncılık, 2021 | 3 | 2021 |
Yansıtıcı Düşünme Odaklı Bir Çevrimiçi Ortamın Oluşturulması ve Etkililiğinin İncelenmesi T Tepe, N Işık, K Ay, M Erdem Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 7 (3), 134-164, 2016 | 3 | 2016 |
Developing a Reflective Thinking Focused Online Environment and Investigation Its’ Effectiveness T Tepe, N Işık, K Ay, M Erdem Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 7 (3), 134-164, 2016 | 2 | 2016 |
Using WebQuest and Wiki Activities in Chemistry Courses: Pre-Service Elementary Teachers' Views and their Motivation to Learn Chemistry T Tepe, N Ilhan, M Inceoğlu CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE 18 (3), 2016 | 2 | 2016 |