Türkiye’de Öğretim Tasarımı Modelleriyle İlgili Yapılmış Çalışmalar. İ Göksu, KV Özcan, R ÇAKIR, Y Göktaş Ilkogretim Online 13 (2), 2014 | 62* | 2014 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OYUN OYNAMA ALIŞKANLIKLARININ UZAMSAL BECERİLERİNE ETKİSİ KV ÖZCAN, M AKBAY, T KARAKUŞ Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (1), 37-52, 2016 | 29 | 2016 |
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Uygulanan Çoktan Seçmeli Sınavların Betimsel Analizi İB Kürşat Volkan Özcan , Yunus Aydoğan Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 281-294, 2014 | 8* | 2014 |
Çoktan Seçmeli Testlerin Dekoratif Resimlerle Desteklenmesinin Testin Puanına ve Tamamlanma Süresine Etkisi KV ÖZCAN, İ GÖKSU, S KARAMAN Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, 13-19, 2014 | 3* | 2014 |
Mezuniyet öncesi tıbbi biyokimya eğitimine ilişkin tutum ölçeği geliştirme KV Özcan, İ Bütün, A Gülcü Çağdaş Tıp Dergisi 6 (4), 291-299, 2016 | 2 | 2016 |
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Ders Çalışma Stratejileri ve Öğrenme Stillerinin Akademik Başarılarına Etkisi KV Özcan, İ Bütün, Ş Şahin Journal of Medical Education and Informatics 1 (1), 12-23, 2015 | 2 | 2015 |
Tendencies of medical education researches in Turkey: Content analysis of 2000-2014 period K ÖZCAN, İ Göksu, S Küçük, Y Göktaş Marmara Medical Journal 28 (3), 142-150, 2015 | 1 | 2015 |
5e Öğrenme Modeline Uygun Tasarlanan “Kanser Hastalarında Palyatif Bakım” Stajının Değerlendirilmesi KV Özcan, İ Okan, M Süren STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi 25 (3), 94-100, 2016 | | 2016 |
THE USE OF USER CENTERED AND MODEL BASED APPROACHES IN THE SOLUTION OF USABILITY PROBLEMS OF WEB INTERFACE KV Özcan, L ŞILBIR, E Kurşun Journal of New Theory, 29-46, 2015 | | 2015 |