The development, validity and reliability of TPACK-deep: A technological pedagogical content knowledge scale IK Yurdakul, HF Odabasi, K Kilicer, AN Coklar, G Birinci, AA Kurt Computers & Education 58 (3), 964-977, 2012 | 569 | 2012 |
FATİH projesinin pilot uygulama sürecinin değerlendirilmesi: Öğretmen görüşleri A Kurt, A Kuzu, ÖÖ Dursun, F Güllepınar, M Gültekin Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 2 (1), 2013 | 197 | 2013 |
Medya okuryazarlığı ve eleştirel düşünme arasındaki ilişki: Kavramsal bir bakış A Kurt, D Kürüm Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20-34, 2010 | 184 | 2010 |
İlköğretim öğretmenlerinin bilgisayar özyeterlikleri: Balıkesir ili örneği H Özçelik, AA Kurt İlköğretim online 6 (3), 441-451, 2007 | 162 | 2007 |
Teachers’ views about effective use of technology in classrooms SDB Erişti, AA Kurt, M Dindar Turkish online journal of qualitative inquiry 3 (2), 30-41, 2012 | 121 | 2012 |
Flipped learning: Misunderstandings and the truth O Filiz, AA Kurt Journal of Educational Sciences Research 5 (1), 215-229, 2015 | 119 | 2015 |
The effects of teaching programming with scratch on pre-service information technology teachers’ motivation and achievement AA Erol, O. & Kurt Computers in Human Behaviour, 2017 | 116* | 2017 |
Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik profilleri ve teknoloji tutum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi Ö Örün, D Orhan, P Dönmez, AA Kurt Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 65-76, 2015 | 110 | 2015 |
Milli Eğitimde teknoloji kullanımı ve sonuçları: velilerin bakış açısından Fatih Projesi'nin pilot uygulamasının değerlendirilmesi F Güllüpınar, A Kuzu, ÖÖ Dursun, AA Kurt, M Gültekin Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi …, 2013 | 109 | 2013 |
BÖTE bölümü öğrencilerinin sosyal ağ siteleri kullanım amaçları ile internet bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi O Filiz, O Erol, F Dönmez, A Kurt Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (2), 26-28, 2014 | 106 | 2014 |
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri S Som, AA Kurt Anadolu Journal of Educational Sciences International 2 (1), 104-119, 2012 | 106 | 2012 |
The relationship between pre-service teachers' use of 21st century learner skills and 21st century teacher skills D Göksün, A KURT Egitim ve Bilim 42 (190), 2017 | 99 | 2017 |
Öğretmen adaylarının 21. yy. öğrenen becerileri kullanımları ve 21. yy. öğreten becerileri kullanımları arasındaki ilişki DO Göksün, AA Kurt Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017 | 97 | 2017 |
Okul yöneticilerinin FATİH Projesinin pilot uygulama sürecine ilişkin görüşleri ÖÖ Dursun, A Kuzu, AA Kurt, F Güllüpınar, M Gültekin Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1), 2013 | 96 | 2013 |
Ekonomi okuryazarlığı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması S Gerek, AA Kurt Uludağ Üniversitesi, 2011 | 95 | 2011 |
Ulusal eğitim teknolojisi standartlarına genel bir bakış D Orhan, AA Kurt, Ş Ozan, SS Vural, F Türkan Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (1), 65-78, 2014 | 85 | 2014 |
Bilimsel araştırma yöntemleri AA Kurt Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2013 | 82 | 2013 |
Bilgisayar öğretmen adaylarının okul uygulama derslerinin yararlarına ilişkin görüşleri G Becit, AA Kurt, I Kabakçı Anadolu Üniversitesi, 2009 | 82 | 2009 |
Bilimsel araştırma yöntemleri SD Erişti, A Kuzu, IK Yurdakul, Y Akbulut, AA Kurt Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2013 | 78 | 2013 |
Associations between fear of missing out, problematic smartphone use, and social networking services fatigue among young adults. K Tuğtekin, U., Barut, E., Kurt, A.A. & Demir Social Media Society 6, 1-17, 2020 | 76* | 2020 |