Takip et
Fatma Müge Arslan
Fatma Müge Arslan
Marmara Üniversitesi Pazarlama Profesörü
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of brand extensions on product brand image
FM Arslan, OK Altuna
Journal of Product & Brand Management 19 (3), 170-180, 2010
3102010
Mağazacılıkta atmosfer
FM Arslan
Beta Basım Yayım, 2011
1962011
Examining the effect of brand experience on consumer satisfaction, brand trust and brand loyalty
İ Başer, İ Cintamür, F Arslan
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 37 (2), 101-128, 2015
1182015
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri
E Cengiz, AE Gegez, M Arslan, S Pirtini, M Tığlı
İstanbul: Beta Yayınları, 2007
1122007
Tüketicilerin ilgilenim düzeylerine göre alişveriş merkezlerini tercih etme nedenleri ve sadakate etkisi
F Arslan, N BAKIR
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 28 (1), 227-259, 2015
872015
Mağaza atmosferi
M Arslan, S Bayçu
Anadolu Üniversitesi Yayını, 2006
842006
Küresel pazarlama yönetimi
İ Altınbaşak, A Akyol, S Alkibay, FM Arslan, Ş Burnaz, E Cengiz, S Erdil, ...
İstanbul: Beta Yayınları, 2008
832008
Uluslararası pazarlama çevresi
E Gegez, M Arslan, E Cengiz, M Uydacı
İstanbul: Der Yayınları, 2003
542003
Endüstriyel Pazarlama: Rekabetsel Yaklaşım
M Arslan
Beta, 2012
462012
MAĞAZA hizmet ortaminin marka imajina ve satin alma niyetine eTKİSİ: P&B ve H&M örneği
M Karakaşoğlu, F ARSLAN
Öneri Dergisi 12 (46), 223-244, 2016
342016
Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi
M Arslan, S Pirtini
Pazarlama Dünyası 14 (6), 36-41, 2000
262000
Impact of the number of scale points on data characteristics and respondents’ evaluations: An experimental design approach using 5-point and 7-point likert-type scales
OK ALTUNA, F Müge Arslan
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 1-20, 2016
242016
Mağaza atmosferi
S Bayçu, M Arslan
TC Anadolu Üniversitesi Yayını, Açık öğretim Fakültesi Yayını, 2012
222012
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Arslan, NO Bakır
Öneri Dergisi 8 (32), 39-49, 2009
212009
Üniversite Öğrencilerinde Memnuniyet Oluşturan Unsurlarin Saptanmasi: Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğrencileri ile Bir Araştirma
NO Bakır, FM Arslan, AE Gegez
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 38 (1), 93-125, 2016
202016
POPÜLER TÜRK DİZİLERİNDEKİ BAŞROL ERKEK OYUNCULARIN MARKA DENKLİĞİ BOYUTLARININ KARŞILAŞTIRILMASI VE TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE …
OK ALTUNA, FM Arslan
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 36 (1), 187-213, 2014
192014
Segmenting women fashion magazine readers based on reasons of buying, fashion involvement and age: A study in the Turkish market
OK Altuna, Ö Siğirci, FM Arslan
Journal of Global Fashion Marketing 4 (3), 175-192, 2013
172013
Which category to extend to–product or service?
FM Arslan, OK Altuna
Journal of Brand Management 19 (5), 359-376, 2012
172012
Analyzing motivational determinants of shopping addiction tendency
Ö Kirezli, FM Arslan
Ege Academic Review 19 (1), 61-74, 2019
142019
Spor Ayakkabısı Satınalma ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
M Arslan
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (1), 251-276, 2004
142004
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20