Follow
Fatma Müge Arslan
Fatma Müge Arslan
Marmara Üniversitesi Pazarlama Profesörü
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The effect of brand extensions on product brand image
FM Arslan, OK Altuna
Journal of Product & Brand Management 19 (3), 170-180, 2010
3102010
Mağazacılıkta atmosfer
FM Arslan
Beta Basım Yayım, 2011
1912011
Examining the effect of brand experience on consumer satisfaction, brand trust and brand loyalty
İ Başer, İ Cintamür, F Arslan
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 37 (2), 101-128, 2015
1182015
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri
E Cengiz, AE Gegez, M Arslan, S Pirtini, M Tığlı
İstanbul: Beta Yayınları, 2007
1122007
Tüketicilerin ilgilenim düzeylerine göre alişveriş merkezlerini tercih etme nedenleri ve sadakate etkisi
F Arslan, N BAKIR
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 28 (1), 227-259, 2015
872015
Mağaza atmosferi
M Arslan, S Bayçu
Anadolu Üniversitesi Yayını, 2006
852006
Küresel pazarlama yönetimi
İ Altınbaşak, A Akyol, S Alkibay, FM Arslan, Ş Burnaz, E Cengiz, S Erdil, ...
İstanbul: Beta Yayınları, 2008
832008
Uluslararası pazarlama çevresi
E Gegez, M Arslan, E Cengiz, M Uydacı
İstanbul: Der Yayınları, 2003
542003
Endüstriyel Pazarlama: Rekabetsel Yaklaşım
M Arslan
Beta, 2012
462012
MAĞAZA hizmet ortaminin marka imajina ve satin alma niyetine eTKİSİ: P&B ve H&M örneği
M Karakaşoğlu, F ARSLAN
Öneri Dergisi 12 (46), 223-244, 2016
342016
Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi
M Arslan, S Pirtini
Pazarlama Dünyası 14 (6), 36-41, 2000
262000
Impact of the number of scale points on data characteristics and respondents’ evaluations: An experimental design approach using 5-point and 7-point likert-type scales
OK ALTUNA, F Müge Arslan
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 1-20, 2016
242016
Mağaza atmosferi
S Bayçu, M Arslan
TC Anadolu Üniversitesi Yayını, Açık öğretim Fakültesi Yayını, 2012
222012
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Arslan, NO Bakır
Öneri Dergisi 8 (32), 39-49, 2009
212009
Üniversite Öğrencilerinde Memnuniyet Oluşturan Unsurlarin Saptanmasi: Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğrencileri ile Bir Araştirma
NO Bakır, FM Arslan, AE Gegez
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 38 (1), 93-125, 2016
202016
POPÜLER TÜRK DİZİLERİNDEKİ BAŞROL ERKEK OYUNCULARIN MARKA DENKLİĞİ BOYUTLARININ KARŞILAŞTIRILMASI VE TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE …
OK ALTUNA, FM Arslan
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 36 (1), 187-213, 2014
192014
Segmenting women fashion magazine readers based on reasons of buying, fashion involvement and age: A study in the Turkish market
OK Altuna, Ö Siğirci, FM Arslan
Journal of Global Fashion Marketing 4 (3), 175-192, 2013
172013
Which category to extend to–product or service?
FM Arslan, OK Altuna
Journal of Brand Management 19 (5), 359-376, 2012
172012
Spor Ayakkabısı Satınalma ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
M Arslan
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (1), 251-276, 2004
142004
Analyzing motivational determinants of shopping addiction tendency
Ö Kirezli, FM Arslan
Ege Academic Review 19 (1), 61-74, 2019
132019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20