Follow
Hayrullah Yanık
Hayrullah Yanık
Verified email at pau.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yapısöküm üzerine birkaç not
H Yanık
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi 1 (2), 91-98, 2016
552016
Bilgi Açığı Hipotezi ̇ ve Yeni ̇ Medya ̇
N Güz, H Yanık
Yeni Medya, 1-14, 2017
222017
Haber ve bilgi alma aracı olarak yeni medya: Muş ili örneği
N Güz, C Yegen, H Yanık
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (4), 1404-1417, 2017
18*2017
İletişim fakülteleri eğitim sistemine yönelik yeni bir yaklaşım
N Güz, H Yanık, C Yegen
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (5), 1546-1560, 2017
182017
KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE MEDYAYA GÜVEN (CREDIBILITY OF PUBLIC OPINION SURVEYS AND MEDIA
N Güz, H YANIK, C Yegen, IÖ KILIÇ, M Bingöl
www. guvenplus. com. tr, 1, 2017
172017
TOPLUMSAL SORUMLULUK YAKLAŞIMI VE GÜVEN BAĞLAMINDA MEDYA VE KAMUOYU ARAŞTIRMALARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
N Güz, H Yanık
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 8 (1), 298-336, 2020
152020
Tık tuzağı habercilik açısından kamu-ticari haber sitelerinin karşılaştırılması: Trthaber. com ile Milliyet. com. tr Örneği
M Bingöl, H Yanık
Yeni Medya 2021 (11), 18-37, 2021
122021
Kamuoyu Araştırmaları ve 16 Nisan Referandumu
N Güz, O Kocabaş, H Yanık
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2022 (47), 1-19, 2018
112018
Yeni medya ile değişen tüketim anlayışı: Kadınların instagram üzerinden alış-veriş pratiği
C Yegen, H Yanık
Ağdaki Şüphe Bir Sosyal Medya Eleştrisi, 2015
112015
INSTAGRAM YENİ BİR POLİTİK PROPAGANDA ORTAMI OLABİLİR Mİ?
N GÜZ, C YEGEN, H YANIK
IN SOCIAL SCIENCES-2018, 51, 2018
82018
İslamofobi ve medya:“The Stone Merchant” film afişinin göstergebilimsel analizi
N Güz, M Bingöl, H Yanık
International Journal of Social Sciences and Education Research 6 (1), 11-30, 2020
72020
New media and journalism in Turkey: A Comparative analysis on Twitter usage practices of Yeni Şafak and Sözcü newspapers
N Güz, C Yegen, H Yanık
Shaping the Future of News Media, 297-313, 2016
62016
Bilgi Açığı Hipotezi ve Yeni Medya, Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
H Yanık
Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 2015
52015
A new approach to the education system of Communication Faculties
N Güz, H Yanık, C Yeğen
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (5 S …, 2017
32017
Varlık vergisinin yazılı basında ele alınışı
N Güz, H Yanık, M Bingöl, ZB Uğur
International Journal of Social Sciences and Education Research 4 (4), 585-598, 2015
32015
SEÇİM OLMAYAN DÖNEMLERDE KAMUOYU ARAŞTIRMALARININ MEDYADA (GAZETE-INTERNET HABER SİTELERİNDE) YER ALMASI: ETİK İLKELER BAĞLAMINDA BİR İNCELEME
H Yanık
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 10 (1), 268-303, 2022
12022
Medya Güvenilirliği ve İdeolojik Eğilimin Basın Tercihine Etkisi
N Güz, H Yanıkİ, C Yegen
www. academia, edu. tr [Erişim: 20.03. 2021], 2017
12017
Communication & Media Researches
H Arslan, MA Icbay, C Ruggiero, DP Huvitus
E-BWN, 2017
12017
SOSYAL MEDYANIN TÜRK SEÇMENİNİN BİLGİLENME VE OY VERME DAVRANIŞINDAKI ETKİSİ
H Yanık
Muhafazakar Düşünce Dergisi 20 (67-Dijital Çağda Siyaset), 74-102, 2024
2024
İNTERNET HABERCİLİĞİNDE DİL SORUNU-ARGO KULLANIMI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
EA KARA, H YANIK
The Journal of Social Sciences 11 (11), 832-846, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20