Follow
Fatma Bayrak
Fatma Bayrak
Unknown affiliation
Verified email at hacettepe.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Ağ günlük uygulamasının yansıtıcı düşünme becerisi üzerine etkisi
F Bayrak, YK USLUEL
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 93-104, 2011
94*2011
Ölçek geliştirme çalışmalarında kapsam geçerlik ölçüleri: Kapsam geçerlik indeksi ve Kappa istatistiğinin karşılaştırılması
H Yurdugül, F Bayrak
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 264-271, 2012
77*2012
Development of online course satisfaction scale
F Bayrak, A Altun
Turkish Online Journal of Distance Education 21 (4), 110-123, 2020
742020
Üç-boyutlu sanal ortamların kullanılabilirlik çalışmalarında göz-izleme yöntemi: active worlds örneği
E Kalaycı, H Tüzün, F Bayrak, F Özdinç, A Kula
Akademik Bilişim 11, 2011
182011
WEB-TABANLI ÖZ-DEĞERLENDİRME SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ UYARI İNDEKSİNİ TEMEL ALAN ÖĞRENME ANALİTİĞİ MODÜLÜNÜN TASARLANMASI
F BAYRAK, H YURDUGÜL
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 6 (2), 85-99, 2016
162016
Web tabanlı öz-değerlendirme sisteminde algılanan öz müdahalenin etkililiği
F Bayrak
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
152014
İlkokul öğrencilerinin web tabanlı biçimlendirmeye dönük değerlendirme sistemini kabulleri
H Yurdugül, F Bayrak
Eğitim Bilimleri ve Uygulama 13 (26), 167-186, 2014
132014
University Students’ Computer Literacy Readiness Level In Turkey
F Bayrak, H Yurdugül
122013
Investigation of the web-based self-assessment system based on assessment analytics in terms of perceived self-intervention
F Bayrak
Technology, Knowledge and Learning 27 (3), 639-662, 2022
112022
Associations between university students’ online learning preferences, readiness, and satisfaction
F Bayrak
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal 14 (2), 186-201, 2022
102022
Web-tabanlı Öz-Değerlendirme Sisteminde Öğrenenlerin Öz-Müdahale Algısı ve Test Alma Davranışlarının Başarı Üzerine Etkisi
F BAYRAK, H YURDUGÜL
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 7 (1), 2016
102016
An open online course to enhance digital competences of teachers.
B Ugur, S Arkun Kocadere, P Nuhoglu Kibar, F Bayrak
Turkish Online Journal of Distance Education 22 (4), 24-42, 2021
92021
Usability Testing of a Three-Dimensional Library Orientation Game
F Özdinç, H Tüzün, E Ergün, F Bayrak, A Kula
Games User Research A Case Study Approach, 77-95, 2016
82016
The acceptance of web based formative assessment system for primary school students
H Yurdugül, F Bayrak
Journal of Educational Sciences & Practices 13 (26), 167-186, 2014
72014
HERKÜL’ÜN HİKAYESİ: BİR EĞİTSEL OYUN MODELİ ÖNERİSİ
SA Kocadere, ŞÇ Özhan, F Bayrak, PN Kibar
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 230-250, 2019
62019
Üniversite Öğrencilerinin Karma Öğrenme Ortamındaki Akademik Erteleme Davranışları
F Bayrak
Ege Eğitim Dergisi 19 (2), 470-487, 2018
52018
e-değerlendirme ve e-dönüt
F Bayrak, H Yurdugül
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, 449-468, 2015
52015
Powerful student-facing dashboard design through effective feedback, visualization, and gamification
F Bayrak, P Nuhoğlu Kibar, SA Kocadere
Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, 149-172, 2021
32021
Regulation of cognition as a mediator in the relationship between knowledge of cognition and perceived self-intervention
F Bayrak, H Yurdugül
European Journal of Open, Distance and E-learning 21 (2), 1-13, 2018
32018
Herkül’ün Hikâyesi: Eğitsel Bir Oyun Geliştirme Modeli Önerisi
S ARKÜN KOCADERE, Ş ÇAĞLAR, F BAYRAK, P NUHOĞLU KİBAR
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 2019
12019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20