Plickers web 2.0 ölçme ve değerlendirme uygulamasının öğrencilerin sınav kaygıları ve başarıları üzerine etkisi Ö KORKMAZ, M VERGİLİ, R ÇAKIR, FU ERDOĞMUŞ Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 15-37, 2019 | 36 | 2019 |
The effect of basic robotic coding in-service training on teachers’ acceptance of technology, self-development, and computational thinking skills in technology use R Çakır, H Şahin, H Balci, M Vergili Journal of Computers in Education 8, 237-265, 2021 | 13 | 2021 |
The impact of Plickers web 2.0 assessment and evaluation tool on exam anxiety and academic success of students Ö Korkmaz, M Vergili, R Çakır, FU Erdoğmuş Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 15-37, 2019 | 7 | 2019 |
Öğretmen ve öğrencilerin yeni medya okuryazarlığını etkileyen faktörlerin incelenmesi M Vergili Amasya Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim …, 2020 | 3 | 2020 |
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi Ö Korkmaz, M Vergili, E Töngel Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, 486-498, 2019 | 3 | 2019 |
Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması Ö KORKMAZ, M VERGİLİ, E KARADAŞ Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 6 (2), 297-311, 2021 | 2 | 2021 |
An investigation of students and teachers' new media literacy: the contributing characteristics with the moderator role of gender. M Vergili, M Kara Research & Practice in Technology Enhanced Learning 19, 2024 | | 2024 |