Üstün zekâlı otizm spektrum bozukluğu (OSB) olan çocukların özellikleri, davranışları ve eğitim gereksinimlerinin temellendirilmiş teoriyle belirlenmesi N Ömür Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 3 | 2019 |
EXPERIENCES OF GIFTED CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER, THEIR PARENTS, AND TEACHERS IN TURKIYE WITH THE COVID-19 PANDEMIC N SIKICIKOGLU, KOC Muharrem, S OLCAY, S VURAN Turkish Online Journal of Distance Education 25 (1), 33-51, 2024 | | 2024 |
ANASINIFI VE İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLENDİRMELERİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN TEMEL BİLİŞSEL ÖZELLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI N Sıkıcıkoğlu, B Kararmaz, İK Sıkıcıkoğlu 8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, 2023 | | 2023 |
FARKLI KÜLTÜRLERDEN OLAN ÖZEL YETENEKLİ BİREYLERİN EĞİTİMİ N Sıkıcıkoğlu, H Görünü 8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, 2023 | | 2023 |
Türkiye’de Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıflarındaki Otizm Spektrumundaki Üstün Zekalı Öğrencilerin, Ebeveynlerinin Ve Öğretmenlerinin Covıd 19 Küresel Salgın Sürecindeki … N Sıkıcıkoğlu, M Koç, S Olçay, S Vuran ULUSLARARASI ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ KOGRESİ, 2021 | | 2021 |
Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Etik İlkeler Klavuzu F APAYDIN, S VURAN, Ş ,YÜCESOY-ÖZKAN, G BOZKUŞ-GENÇ, ... | | 2020 |
Üstün Zekalı Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) Olan Çocukların Özellikleri, Davranışları ve Eğitim Gereksinimlerinin Temellendirilmiş Teoriyle Belirlenmesi N Sıkıcıkoğlu, S Vuran 29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2019 | | 2019 |