Follow
Volkan ÖZBEK
Volkan ÖZBEK
Associate Professor at Balıkesir University / https://orcid.org/0000-0002-2140-2709
Verified email at balikesir.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The Impact of Personality on Technology Acceptance: A Study on Smart Phone Users
V Özbek, Ü Alnıaçık, F Koç, ME Akkılıç, E Kaş
10th International Strategic Management Conference, 541-549, 2014
1682014
Ailenin seçmen davranışları üzerindeki etkisi
K AYDIN, V Özbek
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 144-167, 2004
1462004
Algılanan Fiyat ile Tüketici Güveni Arasında Algılanan Hizmet Kalitesinin Aracı Etkisi: Bankacılık ve GSM Sektörlerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma
F Koç, N Kaya, V Özbek, ME Akkılıç
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 1-26, 2014
56*2014
Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü-Kandıra Gürkan Turizm Örneği
Ü Alnıaçık, V Özbek
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2009
522009
The Effects Of Perceived Risk and Cost on Technology Acceptance: A Study on Tourists' Use of Online Booking
V Özbek, M Günalan, F Koç, NK Şahin, E Kaş
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (2), 227-244, 2015
462015
Kırsal Kesimde ve Kentlerde Yaşayan Ailelerin Dayanıklı Tüketim Malları Satın Alma Kararlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma
V Özbek, F Koç
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (21), 139-156, 2009
42*2009
Kişilik Özelliklerinin Teknoloji Kabulü Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Akıllı Telefon Teknolojileri Üzerine Bir Araştırma
V Özbek, Ü Alnıaçık, F Koç, ME Akkılıç, E Kaş
International Review of Economics and Management 2 (1), 36-57, 2014
41*2014
İşletme Öğrencilerinin Dindarlık Düzeyleri Ve Etik Niyetlerinin Pazarlama Etiği Bağlamında Değerlendirilmesi (Evaluation of Business Administration Students’ Religiosity Levels …
V Özbek, G Özer, K Aydın
Business and Economics Research Journal 4 (3), 111-129, 2013
372013
Algılanan Risk ve Algılanan Değer Arasındaki İlişkide Algılanan Hizmet Kalitesinin Düzenleyici Etkisi
V Özbek
International Review of Economics and Management 4 (3), 62-83, 2016
31*2016
The Impact of Unfair Business Practices on Bank Customers: An Experimental Study
V Özbek, Ü Alnıaçık, F Koç
Ege Academic Review 12 (1), 23-30, 2012
242012
İnternet Üzerinden Yapılan Alışverişlerde Ürüne Yönelik Yorumların Tüketici Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisi
ME Akkılıç, V Özbek
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 1-14, 2012
232012
Destinasyon Sadakatini Etkileyen Faktörler: Bisiklet Turizmi ve Burhaniye Bisiklet Festivali Örneği
S Çelik Uğuz, V Özbek
International Review of Economics and Management 6 (2), 84-102, 2018
212018
Hizmet Hataları ve Algılanan Kalite Arasındaki İlişki Üzerinde Değiştirme Maliyetinin Düzenleyici Etkisi: Küçük İşletmeler ve Hizmet Satın Aldıkları Muhasebecilere Yönelik Bir …
F Koç, NK Şahin, V Özbek
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 21-46, 2014
21*2014
Tüketicilerin Seyahat Acentalarına İlişkin Etik Algıları ve Niyetlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
V Özbek, ME Akkılıç, MO İlban
Ege Academic Review 11 (2), 325-338, 2011
212011
Tüketici İlgileniminin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
V Özbek, A Külahlı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (4 …, 2016
20*2016
Concurrent Validity of Different Religiosity Scales Used in Researches of Marketing Ethics and A Proposal For A New Religiosity Scale
G Özer, V Özbek, M Elçi, K Aydın
Anadolu Üniversitesi SBE Dergisi 13 (4), 15-28, 2013
202013
The Moderating Role of Locus of Control on The Links Between Perceived Ethical Problem and Ethical Intentions of marketing managers in Turkey
V Özbek, Ü Alnıaçık, ME Akkılıç, F Koç
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 265-273, 2013
182013
Bireysel Belirleyicilerin Algılanan Etik Problem ve Etik Niyetler Üzerindeki Etkisi: Küçük İşletmelerde Bir Uygulama
V Özbek
Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü, 2012
182012
Küçük İşletme Sahiplerinin Dindarlık Düzeyleri, Etik İdeolojileri ve Algıları Arasındaki İlişkiler
V Özbek, G Özer
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (27), 169-188, 2012
16*2012
Tüketicilerin İlgilenim, Memnuniyet ve Sadakat Düzeyleri Cinsiyete Göre Değişmekte Midir?
V Özbek, A Külahlı
Business & Management Studies: An International Journal 4 (3), 316-340, 2016
15*2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20