Follow
Gönül Akçamete
Gönül Akçamete
Verified email at neu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Tükenmişlik iş doyumu ve kişilik
A Akçamete, S Kaner, N SUCUOĞLU
Nobel Yayınevi, 2001
6212001
İşitme engelli çocuğa sahip annelerin gereksinimlerinin belirlenmesi
G Akçamete, T Kargın
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (02), 1996
1511996
Genel eğitim okullarında özel gereksinimi olan öğrenciler ve özel eğitim
G Akçamete
Kök yayıncılık 4, 2009
1502009
Türkiye’de özel eğitim
G Akçamete
Özel Eğitim, Anadolu Üniversitesi Yayınları 1018, 197-207, 1998
1331998
Sosyal becerileri değerlendirme ölçeğinin (7-12 yaş) geçerlik ve güvenirlik çalışması
G Akçamete, H AVCIOĞLU
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 2005
1032005
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKUMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
G Akçamete
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 22 (2 …, 1989
991989
Özel gereksinimi olan çocuklar
G Akçamete
Genel eğitim okullarında özel gereksinimi olan öğrenciler ve özel eğitim 3, 2010
752010
Kaynaştırılmış sınıflardaki işitme engelli ve işiten öğrencilerin sosyometrik statülerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
G Akçamete, H Ceber
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (03), 1999
751999
Cumhuriyetin 75. yılında çocuğa yönelik özel eğitim çalışmaları. 2
G Akçamete, S Kaner
Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi: Cumhuriyet ve Çocuk 2, 395-405, 1999
651999
Kaynaştırma öğrencilerine sunulan bireysel destek hizmetlere ilişkin öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi
H Gürgür, A Kış, G Akçamete
İlköğretim Online 11 (3), 689-701, 2012
642012
Kaynaştırma programlarına yerleştirilen özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri
G AKÇAMETE, H GÜRGÜR, KIŞ Arzu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 39-53, 2003
612003
ve Sucuoğlu, B.(2001)
G Akçamete, S Kaner
Öğretmenlerde tükenmişlik, iş doyumu ve kişilik, 0
59
Impact of Co-Teaching Approach in Inclusive Education Settings on the Development of Reading Skills.
OD Gokbulut, G Akcamete, A Güneyli
International Journal of Education and Practice 8 (1), 1-17, 2020
542020
Hizmet içi eğitim programının öğretmenlerin işitme engelli çocuklara yönelik tutumlarına etkisi
G Akçamete, T Kargın
Özel Eğitim Dergisi 1 (4), 13-19, 1994
501994
İşitme yetersizliği olan çocuklar
G Akçamete
A. Ataman (Editör). Özel gereksinimli çocuklar ve özel eğitime giriş …, 2003
472003
İşitme engellilerin eğitiminde öğretmen el kitabı
G Akçamete
Ankara: Milli Eğitim Basımevi, 3-18, 2003
452003
Rehberlik ve araştırma merkezi elemanlarının özel eğitim hizmetleri yönetmeliğine ilişkin görüşlerinin ve yeterlilik algılarının geliştirilmesi
S Küçüker, T Kargın, G Akçamete
Educational Sciences and Practice 1 (1), 101-113, 2002
452002
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE ETKİLİ VE HIZLI OKUMANIN GELİŞTİRİLMESİ
G Akçamete, F GÜNEŞ
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 25 (2 …, 2019
412019
Çoklu yetersizliği olan çocuğa sahip annelerin erken çocukluk özel eğitimi hizmetleri sürecinde karşılaştıkları güçlüklerin belirlenmesi
ES YILDIRIM, G AKÇAMETE
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 3 (1), 74-89, 2014
402014
Çok engelli çocuklar
G Akçamete
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 24 (1 …, 1991
401991
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20