Tükenmişlik iş doyumu ve kişilik A Akçamete, S Kaner, N SUCUOĞLU Nobel Yayınevi, 2001 | 621 | 2001 |
İşitme engelli çocuğa sahip annelerin gereksinimlerinin belirlenmesi G Akçamete, T Kargın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (02), 1996 | 151 | 1996 |
Genel eğitim okullarında özel gereksinimi olan öğrenciler ve özel eğitim G Akçamete Kök yayıncılık 4, 2009 | 150 | 2009 |
Türkiye’de özel eğitim G Akçamete Özel Eğitim, Anadolu Üniversitesi Yayınları 1018, 197-207, 1998 | 133 | 1998 |
Sosyal becerileri değerlendirme ölçeğinin (7-12 yaş) geçerlik ve güvenirlik çalışması G Akçamete, H AVCIOĞLU Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 2005 | 103 | 2005 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKUMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ G Akçamete Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 22 (2 …, 1989 | 99 | 1989 |
Özel gereksinimi olan çocuklar G Akçamete Genel eğitim okullarında özel gereksinimi olan öğrenciler ve özel eğitim 3, 2010 | 75 | 2010 |
Kaynaştırılmış sınıflardaki işitme engelli ve işiten öğrencilerin sosyometrik statülerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi G Akçamete, H Ceber Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (03), 1999 | 75 | 1999 |
Cumhuriyetin 75. yılında çocuğa yönelik özel eğitim çalışmaları. 2 G Akçamete, S Kaner Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi: Cumhuriyet ve Çocuk 2, 395-405, 1999 | 65 | 1999 |
Kaynaştırma öğrencilerine sunulan bireysel destek hizmetlere ilişkin öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi H Gürgür, A Kış, G Akçamete İlköğretim Online 11 (3), 689-701, 2012 | 64 | 2012 |
Kaynaştırma programlarına yerleştirilen özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri G AKÇAMETE, H GÜRGÜR, KIŞ Arzu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 39-53, 2003 | 61 | 2003 |
ve Sucuoğlu, B.(2001) G Akçamete, S Kaner Öğretmenlerde tükenmişlik, iş doyumu ve kişilik, 0 | 59 | |
Impact of Co-Teaching Approach in Inclusive Education Settings on the Development of Reading Skills. OD Gokbulut, G Akcamete, A Güneyli International Journal of Education and Practice 8 (1), 1-17, 2020 | 54 | 2020 |
Hizmet içi eğitim programının öğretmenlerin işitme engelli çocuklara yönelik tutumlarına etkisi G Akçamete, T Kargın Özel Eğitim Dergisi 1 (4), 13-19, 1994 | 50 | 1994 |
İşitme yetersizliği olan çocuklar G Akçamete A. Ataman (Editör). Özel gereksinimli çocuklar ve özel eğitime giriş …, 2003 | 47 | 2003 |
İşitme engellilerin eğitiminde öğretmen el kitabı G Akçamete Ankara: Milli Eğitim Basımevi, 3-18, 2003 | 45 | 2003 |
Rehberlik ve araştırma merkezi elemanlarının özel eğitim hizmetleri yönetmeliğine ilişkin görüşlerinin ve yeterlilik algılarının geliştirilmesi S Küçüker, T Kargın, G Akçamete Educational Sciences and Practice 1 (1), 101-113, 2002 | 45 | 2002 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE ETKİLİ VE HIZLI OKUMANIN GELİŞTİRİLMESİ G Akçamete, F GÜNEŞ Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 25 (2 …, 2019 | 41 | 2019 |
Çoklu yetersizliği olan çocuğa sahip annelerin erken çocukluk özel eğitimi hizmetleri sürecinde karşılaştıkları güçlüklerin belirlenmesi ES YILDIRIM, G AKÇAMETE Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 3 (1), 74-89, 2014 | 40 | 2014 |
Çok engelli çocuklar G Akçamete Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 24 (1 …, 1991 | 40 | 1991 |