Follow
Emre KOPARAN
Emre KOPARAN
İstanbul Üniversitesi - Araştırma Görevlisi
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İZOLASYON SÜRECİNDE İLETİŞİM VE ÜRETİM SÜREÇLERİ: KADINLARIN HOME OFFİCE DOLAYIMLI MESAİ VE İŞ YÜKÜ DÖNÜŞÜMÜ
E Koparan, B Bekalp
Moment Dergi 7 (2), 149-172, 2020
92020
Risk iletişiminde geleneksel medya: gazete haberlerinin deprem felaketleri örnekleminde analizi
AM Vural, HB TAŞKIRAN, S Türkoğlu, S Mehmet, T Maral, RK Keskin, ...
Selçuk İletişim 15 (2), 672-701, 2022
52022
İnternet Gazetelerinde Depremin Haberleştirilmesi: Türkiye’nin En Çok Ziyaret Edilen Haber Sitelerinde Deprem İçerikli Haberlerin Risk İletişimi Bağlamında Analizi
AM VURAL, HB TAŞKIRAN, S Türkoğlu, S Mehmet, T Maral, RK KESKİN, ...
Yeni Medya 2022 (13), 25-54, 2022
52022
Risk İletişimi Bağlamında Deprem Haberlerinin Çerçevelenmesi: Radyo ve Televizyonda Depremin Temsili
AM VURAL, HB TAŞKIRAN, S TÜRKOĞLU, S Mehmet, T MARAL, ...
Intermedia International E-journal 9 (17), 170-191, 2022
32022
FİLM BİÇEMİ AÇISINDAN DİKEY SİNEMA: THE STUNT DOUBLE VE GLASS HOUSE FİLMLERİNİN ANALİZİ
B Anadolu, E Koparan
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 13 (2), 256-272, 2023
2023
YENİ MEDYA OLANAKLARIYLA YENİ BİR KAMUSALLIK DENEMESİ: AÇIK RADYO 95.0 ÜZERİNE BİR İNCELEME
B BEKALP, E KOPARAN
DİJİTAL DEMOKRASİ, 151, 2022
2022
Kapısı Dijitale Açılan Sinema: Pandemi Sürecinde Sinema Deneyiminin Çoğullaşması ve 1989 Sinema Kulübü Üzerine Bir İnceleme
B Anadolu, E Koparan
8. Uluslararası İletişim Günleri, 38, 2021
2021
Lefebvre'in Temsil Mekânlarının Dijital Sinemada Yeniden Üretimi: Ready Player One Filmi Örneği
E Koparan
7. Uluslararası İletişim Günleri, 116, 2020
2020
KORKU SİNEMASINDA TRAVMA ANLATISI: IT FİLMİ ÖRNEĞİ
E Koparan
5. Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 146, 2018
2018
Darren Aronofsky Sinemasında Varlık Meselesi
E Koparan
1. Ulusal Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 97, 2018
2018
Bir Moda Sözcük ya da Sinemanın Geleceği: Dikey Sinemanın Olanakları ve Limitleri
B Anadolu, E Koparan
Bir Moda Sözcük ya da Sinemanın Geleceği: Dikey Sinemanın Olanakları ve Limitleri
E Koparan, B Anadolu
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–12