Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi H Gürgür PQDT-Global, 2005 | 168 | 2005 |
A phenomenological analysis of the views on co-teaching applications in the inclusion classroom. H Gurgur, Y Uzuner Educational sciences: Theory and practice 10 (1), 311-331, 2010 | 148 | 2010 |
Examining the implementation of two co‐teaching models: team teaching and station teaching H Gurgur, Y Uzuner International Journal of Inclusive Education 15 (6), 589-610, 2011 | 130 | 2011 |
Students with special needs in digital classrooms during the COVID-19 pandemic in Turkey. G Yazcayir, H Gurgur Pedagogical Research 6 (1), 2021 | 125 | 2021 |
Eylem araştırması H Gürgür Eğitimde nitel araştırma desenleri içinde, 3-50, 2016 | 111 | 2016 |
Kaynaştırma programlarına yerleştirilen özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri G Akçamete, H Gürgür, A Kış Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 39-53, 2003 | 64 | 2003 |
Kaynaştırma öğrencilerine sunulan bireysel destek hizmetlere ilişkin öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi H Gürgür, A Kış, G Akçamete İlköğretim Online 11 (3), 689-701, 2012 | 62 | 2012 |
İlköğretimde kaynaştırma İH Diken, S Batu, AŞ Öz, O Özokçu, MA Melekoğlu, ES Pınar, N Karasu, ... Pegem Akademi, 2013 | 50 | 2013 |
Kaynaştırma sınıfında iş birliği ile öğretim uygulamalarına bakışın fenomenolojik analizi H Gürgür, Y Uzuner Matrix 5 (2), 15-27, 2010 | 43 | 2010 |
Özel gereksinimli öğrenciler için kaynaştırma modeli geliştirme projesi G Akçamete, A Kış, H Gürgür Ankara Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri, Ankara, 2009 | 39 | 2009 |
İşitme yetersizliği olan çocukların eğitimi G Akçamete, H Gürgür Genel eğitim okullarında özel eğitime gereksinimi olan öğrenciler ve özel …, 2009 | 37 | 2009 |
Türkiye’de kaynaştırma eğitimine yönelik öğretmenlerin görüşlerine odaklanılmış lisansüstü eğitim tezlerinin sentezlenmesi: meta-etnografik bir çalışma H Gürgür, GH Yazçayır Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (2), 845-872, 2019 | 36 | 2019 |
Kaynaştırma uygulamalarında destek özel eğitim hizmeti sunan öğretmenin mesleki gelişimi: Mentörlük E Akay, H Gürgür Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (1), 9-36, 2018 | 36 | 2018 |
Analyzing the coaching based professional development process of a special education teacher H Gürgür Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri 17 (5), 1783-1813, 2017 | 33 | 2017 |
Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde işitme kayıplı öğrencilere sunulan destek hizmetler: öğretmen görüşleri H Gürgür, D Büyükköse, Ç Kol İlköğretim Online 15 (4), 2016 | 26 | 2016 |
Engelli öğretmenlerin iş doyumları ve çalışma koşulları H Gürgür, A Kış, G Akçamete Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 272-294, 2012 | 26 | 2012 |
Students with special needs in digital classrooms during the COVID-19 pandemic in Turkey. Pedagogical Research, 6 (1), em0088 G Yazcayir, H Gurgur | 21 | 2021 |
İşitme ve görme yetersizliği H Gürgür, P Şafak Ankara: Pegem Akademi, 2017 | 20 | 2017 |
İşbirliği süreci H Gürgür İlköğretimde kaynaştırma (232-254). Ankara: Pegem Akademi Yayınları, 2015 | 18 | 2015 |
COVID-19 salgınında Türkiye’deki özel gereksinimi olan öğrenciler ve ailelerine yönelik uzaktan özel eğitim uygulamalarına ilişkin uzman bakış açısı S Sani-Bozkurt, GB Genç, S Vuran, G Yıldız, S Çelik, İ Diken, Ç Uysal, ... Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 23 (1 …, 2022 | 17 | 2022 |