Follow
Hasan gürgür
Title
Cited by
Cited by
Year
Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi
H Gürgür
PQDT-Global, 2005
1682005
A phenomenological analysis of the views on co-teaching applications in the inclusion classroom.
H Gurgur, Y Uzuner
Educational sciences: Theory and practice 10 (1), 311-331, 2010
1482010
Examining the implementation of two co‐teaching models: team teaching and station teaching
H Gurgur, Y Uzuner
International Journal of Inclusive Education 15 (6), 589-610, 2011
1302011
Students with special needs in digital classrooms during the COVID-19 pandemic in Turkey.
G Yazcayir, H Gurgur
Pedagogical Research 6 (1), 2021
1252021
Eylem araştırması
H Gürgür
Eğitimde nitel araştırma desenleri içinde, 3-50, 2016
1112016
Kaynaştırma programlarına yerleştirilen özel gereksinimli öğrencilerin okuma yazma becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri
G Akçamete, H Gürgür, A Kış
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 39-53, 2003
642003
Kaynaştırma öğrencilerine sunulan bireysel destek hizmetlere ilişkin öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi
H Gürgür, A Kış, G Akçamete
İlköğretim Online 11 (3), 689-701, 2012
622012
İlköğretimde kaynaştırma
İH Diken, S Batu, AŞ Öz, O Özokçu, MA Melekoğlu, ES Pınar, N Karasu, ...
Pegem Akademi, 2013
502013
Kaynaştırma sınıfında iş birliği ile öğretim uygulamalarına bakışın fenomenolojik analizi
H Gürgür, Y Uzuner
Matrix 5 (2), 15-27, 2010
432010
Özel gereksinimli öğrenciler için kaynaştırma modeli geliştirme projesi
G Akçamete, A Kış, H Gürgür
Ankara Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri, Ankara, 2009
392009
İşitme yetersizliği olan çocukların eğitimi
G Akçamete, H Gürgür
Genel eğitim okullarında özel eğitime gereksinimi olan öğrenciler ve özel …, 2009
372009
Türkiye’de kaynaştırma eğitimine yönelik öğretmenlerin görüşlerine odaklanılmış lisansüstü eğitim tezlerinin sentezlenmesi: meta-etnografik bir çalışma
H Gürgür, GH Yazçayır
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (2), 845-872, 2019
362019
Kaynaştırma uygulamalarında destek özel eğitim hizmeti sunan öğretmenin mesleki gelişimi: Mentörlük
E Akay, H Gürgür
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (1), 9-36, 2018
362018
Analyzing the coaching based professional development process of a special education teacher
H Gürgür
Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri 17 (5), 1783-1813, 2017
332017
Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde işitme kayıplı öğrencilere sunulan destek hizmetler: öğretmen görüşleri
H Gürgür, D Büyükköse, Ç Kol
İlköğretim Online 15 (4), 2016
262016
Engelli öğretmenlerin iş doyumları ve çalışma koşulları
H Gürgür, A Kış, G Akçamete
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 272-294, 2012
262012
Students with special needs in digital classrooms during the COVID-19 pandemic in Turkey. Pedagogical Research, 6 (1), em0088
G Yazcayir, H Gurgur
212021
İşitme ve görme yetersizliği
H Gürgür, P Şafak
Ankara: Pegem Akademi, 2017
202017
İşbirliği süreci
H Gürgür
İlköğretimde kaynaştırma (232-254). Ankara: Pegem Akademi Yayınları, 2015
182015
COVID-19 salgınında Türkiye’deki özel gereksinimi olan öğrenciler ve ailelerine yönelik uzaktan özel eğitim uygulamalarına ilişkin uzman bakış açısı
S Sani-Bozkurt, GB Genç, S Vuran, G Yıldız, S Çelik, İ Diken, Ç Uysal, ...
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 23 (1 …, 2022
172022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20