Türkiye’de Öğretmen Kavramı Üzerine Yapılan Metafor Araştırmalarına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması H Yıldızlı, T Acar-Erdol, M Baştuğ, K Bayram Eğitim ve Bilim 43 (193), 1-44, 2018 | 35 | 2018 |
The effect of self-regulated learning on sixth-grade Turkish students’ mathematics achievements and motivational beliefs H Yıldızlı, A Saban Cogent Education 3 (1), 1212456, 2016 | 33 | 2016 |
Classroom Assessment Practices of Teachers in Turkey T Acar-Erdol, H Yıldızlı International Journal of Instruction 11 (3), 587-602, 2018 | 32 | 2018 |
8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015 MH SARI, S ARIKAN, H YILDIZLI Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 8 (3), 246-265, 2017 | 25* | 2017 |
Özdüzenlemeli öğrenmenin altıncı sınıf öğrencilerinin matematik başarılarına, tutumlarına ve özdüzenleme becerilerine etkisi H Yıldızlı Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 14 | 2015 |
STRUCTURAL RELATIONSHIPS AMONG TEACHERS’ GOAL ORIENTATIONS FOR TEACHING, SELF-EFFICACY, BURNOUT, AND ATTITUDES TOWARDS TEACHING H Yıldızlı ERIES Journal 12 (4), 111-125, 2019 | 12* | 2019 |
Factors predicting mathematics achievement of 8th graders in TIMSS 2015 MH Sarı, S Arıkan, H Yıldızlı Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 8 (3), 246-265, 2017 | 12 | 2017 |
A meta-synthesis on Turkish metaphor studies of teachers H Yildizli, T Erdol, M Bastug, K Bayram EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 43, 2018 | 9 | 2018 |
Öğretmenlerin öğrenme-öğretme anlayışları, öğretme motivasyonları ve öğrenci başarısı üzerine yapısal eşitlik modellemesi H Yıldızlı, A Saban, M Baştuğ Pegem Atıf İndeksi, 209-224, 2016 | 8 | 2016 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin genel öğretmenlik davranışları açısından kendilerine yönelik yeterlilik algıları (Ankara ili örneği) H Yıldızlı Selçuk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Konya, 2011 | 7 | 2011 |
Turkiye’de ogretmen kavrami uzerine yapilan metafor arastirmalarina yonelik bir meta-sentez calismasi H Yildizli, TA Erdol, M Bastug, K Bayram Egitim ve Bilim 43 (193), 1-43, 2018 | 5 | 2018 |
Özdüzenlemeli öğrenmeye kuramsal bir bakış H Yıldızlı, A Saban Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 97-118, 2015 | 5 | 2015 |
Öğretmenlerin Sınıf İçi Değerlendirme Zamanları ve Sıklıkları: Nevşehir İli Örneği. T Acar-Erdol, H Yıldızlı Ilkogretim Online 17 (4), 2018 | 4 | 2018 |
Turkish Primary School Teachers' Goal Orientations for Teaching. A Saban, H Yıldızlı International online Journal of educational sciences 9 (2), 2017 | 4 | 2017 |
Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi H Yıldızlı, MH Sarı Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (2), 601-636, 2017 | 4 | 2017 |
Determining preservice teachers’ goal orientations for learning through a card-sorting activity K Bayram, H Yıldızlı, A Saban International Journal of Learning and Teaching 8 (1), 40-52, 2016 | 4 | 2016 |
Öğretmeye Yönelik Hedef Yönelimi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması Adaptation of Goal Orientations for Teaching Scale into Turkish H Yıldızlı, A Saban, M Baştuğ Elementary Education Online 15 (4), 1254-1267, 2016 | 4* | 2016 |
A Case Study on Goal Orientations for Teaching H Yıldızlı Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science 14 (1), 9-27, 2021 | 3* | 2021 |
Classroom assessment practices and student goal orientations in mathematics classes H Yıldızlı Ani Publishing, 2020 | 2 | 2020 |
Okul Yaşam Kalitesine İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri R Demir, H Yıldızlı Researcher Social Science Studies, 69-86, 2015 | 2 | 2015 |