Follow
Ayten Erduran
Ayten Erduran
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi
Verified email at deu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Eğitimde akıllı tahta kullanımına ilişkin fen ve matematik öğretmen görüşlerinin karşılaştırılması
A Erduran, B Tataroğlu
9th International Educational Technology Conference (IETC2009) 8, 2009
1552009
Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının 10.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Matematik Dersine Karşı Tutumları ve Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkileri
B Tataroğlu, A Erduran
DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009
1502009
Examining students’ attitudes and views towards usage an interactive whiteboard in mathematics lessons
B Tataroğlu, A Erduran
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2533-2538, 2010
652010
Matematik dersinde akıllı tahtaya yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
B Tataroğlu, A Erduran
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (3), 233-250, 2010
592010
İlköğretim okulları 7. sınıflarda uygulanmakta olan fen dersi konularının öğretiminde görülen okullar arası farklılıklar
T Kesercioğlu, ALİG BALIM, A ERDURAN, HS MORALI
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, 125-130, 2000
462000
Geometrik yapıların inşasında pergel ve çizgecin kullanımı
A ERDURAN, S YEŞİLDERE
İlköğretim Online 9 (1), 331-345, 2010
302010
The Use of a Compass and Straightedge to Construct Geometric Structures.
A Erduran, S Yeşildere
Ilkogretim Online 9 (1), 2010
292010
Identifying Mathematics Teachers’ Difficulties in Technology Integration in Terms of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK)
A Erduran, B İnce
International Journal of Research in Education and Science 4, 555-576, 2018
272018
Permütasyon, kombinasyon ve olasılık öğretiminde rastlanan güçlüklerin giderilmesi
H Boyacıoğlu, A Erduran, H Alkan
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, 350-360, 1996
261996
Comparison of the science and mathematics teachers’ opinions on the usage of interactive whiteboard in education
A Erduran, B Tataroğlu
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 2010
232010
Matematik öğretmen adaylarının matematiksel düşünme ve öğrencilerin matematiksel düşünmelerinin geliştirilmesi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
B TATAROĞLU TAŞDAN, A ÇELİK, A ERDURAN
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1487-1504, 2013
19*2013
Comparison of science and mathematics teachers’ views regarding use of smart board in education
A Erduran, B Tataroğlu
9th international educational technology conference (IETC2009), Ankara, Turkey, 2009
172009
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE TEKNOLOJİYİ DERSLERİNE ENTEGRE ETME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
A Erduran, B Taşdan Tataroğlu
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 8 (1), 273-296, 2018
142018
İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması
A Erduran, E Türnüklü, HS Moralı
IV. Fen Bilimleri EğitimiKongresi, 669-674, 2000
14*2000
A Suggestion of a Framework: Conceptualization of the Factors That Affect Technology Integration in Mathematics Education
B Ince-Muslu, A Erduran
International Electronic Journal of Mathematics Education 16 (1), 1-23, 2021
122021
Matematik eğitimine teknoloji entegrasyon sürecinin incelenmesi
B İnce-muslu, A Erduran
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 258-273, 2020
102020
LİSE MATEMATİK DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ: 10. SINIF ÖRNEĞİ
Ö Özcan, A Erduran
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 3 (2), 933-959, 2018
82018
Ortaöğretim Matematik Derslerinde Tablet Pc Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
G İşçi, A Erduran
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 1-17, 2018
72018
A Daunting Task for Pre-Service Mathematics Teachers: Developing Students' Mathematical Thinking.
B Tataroglu Tasdan, A Erduran, A Çelik
Educational Research and Reviews 10 (16), 2276-2289, 2015
72015
Covid-19 sürecinde lise matematik öğretmen ve öğrencilerinin web tabanlı uzaktan eğitim uygulamaları hakkındaki görüşleri
A Erduran, B İnce Muslu
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, 141-153, 2020
62020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20