Eğitimde akıllı tahta kullanımına ilişkin fen ve matematik öğretmen görüşlerinin karşılaştırılması A Erduran, B Tataroğlu 9th International Educational Technology Conference (IETC2009) 8, 2009 | 155 | 2009 |
Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının 10.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Matematik Dersine Karşı Tutumları ve Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkileri B Tataroğlu, A Erduran DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 150 | 2009 |
Examining students’ attitudes and views towards usage an interactive whiteboard in mathematics lessons B Tataroğlu, A Erduran Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2533-2538, 2010 | 65 | 2010 |
Matematik dersinde akıllı tahtaya yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi B Tataroğlu, A Erduran Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (3), 233-250, 2010 | 59 | 2010 |
İlköğretim okulları 7. sınıflarda uygulanmakta olan fen dersi konularının öğretiminde görülen okullar arası farklılıklar T Kesercioğlu, ALİG BALIM, A ERDURAN, HS MORALI IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, 125-130, 2000 | 46 | 2000 |
Geometrik yapıların inşasında pergel ve çizgecin kullanımı A ERDURAN, S YEŞİLDERE İlköğretim Online 9 (1), 331-345, 2010 | 30 | 2010 |
The Use of a Compass and Straightedge to Construct Geometric Structures. A Erduran, S Yeşildere Ilkogretim Online 9 (1), 2010 | 29 | 2010 |
Identifying Mathematics Teachers’ Difficulties in Technology Integration in Terms of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) A Erduran, B İnce International Journal of Research in Education and Science 4, 555-576, 2018 | 27 | 2018 |
Permütasyon, kombinasyon ve olasılık öğretiminde rastlanan güçlüklerin giderilmesi H Boyacıoğlu, A Erduran, H Alkan II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, 350-360, 1996 | 26 | 1996 |
Comparison of the science and mathematics teachers’ opinions on the usage of interactive whiteboard in education A Erduran, B Tataroğlu 9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 2010 | 23 | 2010 |
Matematik öğretmen adaylarının matematiksel düşünme ve öğrencilerin matematiksel düşünmelerinin geliştirilmesi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi B TATAROĞLU TAŞDAN, A ÇELİK, A ERDURAN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1487-1504, 2013 | 19* | 2013 |
Comparison of science and mathematics teachers’ views regarding use of smart board in education A Erduran, B Tataroğlu 9th international educational technology conference (IETC2009), Ankara, Turkey, 2009 | 17 | 2009 |
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN VE TEKNOLOJİYİ DERSLERİNE ENTEGRE ETME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ A Erduran, B Taşdan Tataroğlu Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 8 (1), 273-296, 2018 | 14 | 2018 |
İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması A Erduran, E Türnüklü, HS Moralı IV. Fen Bilimleri EğitimiKongresi, 669-674, 2000 | 14* | 2000 |
A Suggestion of a Framework: Conceptualization of the Factors That Affect Technology Integration in Mathematics Education B Ince-Muslu, A Erduran International Electronic Journal of Mathematics Education 16 (1), 1-23, 2021 | 12 | 2021 |
Matematik eğitimine teknoloji entegrasyon sürecinin incelenmesi B İnce-muslu, A Erduran Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 258-273, 2020 | 10 | 2020 |
LİSE MATEMATİK DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ: 10. SINIF ÖRNEĞİ Ö Özcan, A Erduran Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 3 (2), 933-959, 2018 | 8 | 2018 |
Ortaöğretim Matematik Derslerinde Tablet Pc Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi G İşçi, A Erduran Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 1-17, 2018 | 7 | 2018 |
A Daunting Task for Pre-Service Mathematics Teachers: Developing Students' Mathematical Thinking. B Tataroglu Tasdan, A Erduran, A Çelik Educational Research and Reviews 10 (16), 2276-2289, 2015 | 7 | 2015 |
Covid-19 sürecinde lise matematik öğretmen ve öğrencilerinin web tabanlı uzaktan eğitim uygulamaları hakkındaki görüşleri A Erduran, B İnce Muslu VIIth International Eurasian Educational Research Congress, 141-153, 2020 | 6 | 2020 |