Follow
Asst. Prof. Hanım Kader Şanlıöz-Özgen (ÜAK Doçent)
Asst. Prof. Hanım Kader Şanlıöz-Özgen (ÜAK Doçent)
Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Özyeğin Üniversitesi
Verified email at ozyegin.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Değişen dünya, dönüşen pazarlama: Türkiye turizm sektöründen öncü bir mobil uygulama örneği
K ŞANLIÖZ, E DİLEK, N Koçak
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 24 (2), 250-260, 2013
692013
Social media practices applied by city hotels: a comparative case study from Turkey
HKŞ Özgen, M Kozak
Worldwide Hospitality and Tourism Themes 7 (3), 2015
352015
Irritation or disappointment: host attitudes towards tourism development in villages
HK Şanlıöz-Özgen, E Günlü
Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events 8 (3), 307-334, 2016
132016
Turkish Visitors in Armenia: Any Changes in Attitudes and Perceptions?
E Günlü, HK Şanlıöz Özgen, SE Dilek, S Kaygalak, SS Türksoy, C Lale
Journal of Tourism and Hospitality Management 3 (1), 29-43, 2015
72015
Otel Işletmelerinde Küyerelleşme Yaklaşimi: Izmir Ili Örneği
SE DİLEK, S KAYGALAK, L Ceyla, HK ŞANLIÖZ
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 16 (1), 1-22, 2015
62015
Hangi Turizm
HK Şanlıöz Özgen
Engelsiz, Ulaşılabilir, Erişilebilir, 124-132, 2014
52014
Distance education at tourism higher education programs in developing countries: Case of Türkiye with a strategic perspective and recommendations
HK Şanlıöz-Özgen, E Günlü Küçükaltan
Journal of Hospitality, Leisure, Sports and Tourism Education 32 (100419), 1-13, 2023
42023
European Quality Award Winning Companies: A Situational Analysis
HK Şanlıöz-Özgen
Tourism and Hospitality Management (Advances in Culture, Tourism and …, 2016
32016
Positioning five-star hotels in city destinations: The case of Istanbul, Turkey
HK Şanlıöz-Özgen, M Kozak
Tourism and Hospitality Research 23 (2), 239-253, 2023
22023
The interrelationship between tourist satisfaction and experiences: How does one contribute to the other?
HK Şanlıöz-Özgen, M Kozak
Routledge Handbook of the Tourist Experience, 2021
22021
Otel işletmelerinde deneyimin oluşma süreci: Müşteri farkındalığının incelenmesi
HK Şanlıöz-Özgen
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
22018
OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ YÖNLÜLÜK UYGULAMALARI: ANTALYA İLİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÖRNEĞİ
HKŞ ÖZGEN
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 14 (2), 109-126, 2013
1*2013
Otel İşletmelerinde Gelir Yönetimi: Türkiye’de Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
HKŞ ÖZGEN
TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ 7 (1), 179-199, 2023
2023
Customer experience in five-star hotel businesses: is it an “experience” for customers?
HK Şanlıöz-Özgen, M Kozak
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, 2023
2023
Otel Endüstrisinde McDonaldlaşma ve Disneyleşme: Tatil Otelleri Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme
HK Şanlıöz-Özgen
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (1), 209-232, 2023
2023
To Stay or Not to Stay: How to Convince the Very First Guest of a Resort Property
HK Şanlıöz-Özgen
Teaching Cases in Tourism, Hospitality and Events, 172-181, 2023
2023
Excellence in Hotel Businesses: The Case of a European Quality Award-Winning Hotel
HK Şanlıöz-Özgen
International Journal of Business Excellence, 2023
2023
Flexible to shift or transform: Effects of Covid-19 on the future anxiety of hospitality students
HK Şanlıöz-Özgen, G Tekdemir, E Cankat
Journal of Tourism Leisure and Hospitality 5 (1), 2023
2023
Üçüncü Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı’nın (MTCON) Ardından...
HK Şanlıöz-özgen
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 33 (1), 141-142, 2022
2022
Dinner on the pier: A reason to return
HK Şanlıöz-Özgen
International Case Studies in Tourism Marketing, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20