Takip et
tufan özsoy
tufan özsoy
Doç. Dr. Tufan ÖZSOY
atu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Determining the effects of perceived utilitarian and hedonic value on online shopping intentions
MY Avcilar, T Özsoy
International Journal of Marketing Studies 7 (6), 27-49, 2015
642015
Coğrafi İşaretlemenin Katma Değer Oluşturmada Bir Araç Olarak Kullanımı
T Özsoy
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (2), 31-46, 2015
332015
Tüketimin sürdürülebilirliği: Ürün ömrüne yönelik tüketici tutum ve davranışları üzerine bir araştırma
T Özsoy
Yayınlanmamış Doktora Tezi. Adana: Çukurova Üniversitesi SBE, 2011
272011
Ürün Ömrü Algısının Sürdürülebilir Tüketim Boyutundan Bir Analizi
T Özsoy, C Madran
Global Journal of Economics and Business Studies 4 (7), 73-91, 2015
242015
Türk dergi reklamlarında kadın imgesi kullanımı; 1971-2004 döneminin bir değerlendirmesi
T Özsoy
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
242006
Reklamı okumak
T Özsoy
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2015
172015
Türkiye’de İkincil Konutların Turizmin Pazarlanmasında Kullanımı
T Özsoy
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (10), 1-18, 2015
162015
Döngüsel ekonomi: Almanya’daki durumun bir özeti
T Özsoy
Global Journal of Economics and Business Studies 7 (14), 129-143, 2018
152018
Sosyal pazarlama: sosyal pazarlama kampanyası örnekleriyle
B Nakıboğlu, T Özsoy
Akademisyen Kitabevi. Ankara, 2016
132016
An Investigation of The Effects of Consumers' Environmental Attitudes on Perceptions of Green Ads and Attitudes Toward The Brand
T Özsoy, MY Avcilar
Journal of Academic Research in Economics 8 (1), 2016
112016
Reklamın Teknik Analizi Reklamda Kadın
T Özsoy, C Madran
İstanbul: Pegem Akademi Yayınları, 2010
112010
Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Pazarlama Algısı: Bir Vakıf ve Bir Devlet Meslek Yüksek Okulunda Uygulama
T Özsoy, L Gelibolu
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (13), 404-419, 2010
10*2010
Türkiye'deki Üniversite Öğrencilerinin Mobil Telefon ve Mobil Uygulama Tercihleri
T Özsoy, O İzmir
Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2016
92016
Döngüsel Ekonomi: Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Perspektifinden
T Özsoy
tufan özsoy, 2019
82019
Türk dergi reklamlarında kadın imgesi kullanımı: 1971-2004 döneminin değerlendirilmesi
T Özsoy
İktisadi Araştırmalar Vakfı, 2006
72006
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
T ÖZSOY, L GELİBOLU
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (1), 2013
62013
Disiplinler arası bakış açısı ile çevre
İ Günaydın
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2014
52014
Reklamın Teknik Analizi
T Özsoy, C Madran
Reklamda Kadın, Pegem Akademi, Ankara, 2010
52010
Endüstriyel Ekolojiyi Anlamak Adına Endüstriyel Ortakyaşarlık Örneklerinin İncelenmesi
T Özsoy
Artıbilim: Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 …, 2018
42018
Yerel Ürünlerin Pazarlanmasında Katma Değer Yaratan Coğrafi İşaretleme
T ÖZSOY, C MADRAN
19. PAZARLAMA KONGRESİ, 2014
42014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20