Takip et
Hüseyin Anılan
Hüseyin Anılan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
PAÜ eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları
AR Erdem, H Anılan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (7), 146-152, 2000
1132000
Yazılı anlatım becerilerinin geliştirilmesinde kelime ağı oluşturma yönteminin etkililiği
H Anılan
PQDT-Global, 2005
952005
Sınıf öğretmenlerinin gözüyle kaynaştırma eğitimi gerçeği
H Anılan, G Kayacan
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 74-90, 2015
832015
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA GÖSTERDİKLERİ TEPKİLER
P Girmen, H Anılan, İ Şentürk, A Öztürk
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (15), 235-244, 2006
682006
Beşinci Sinif Öğrencilerinin Öyküleyici Metin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi
H Anılan, E Kaynaş
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 121-147, 2014
632014
Bazı değişkenler açısından Türkçe dersinde okuduğunu anlama
H Anılan
Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2004
622004
Altıncı sınıf matematik öğretmenlerinin matematik dersi öğretim programlarının uygulanabilirliğine ilişkin görüşleri
H ANILAN, Y SARIER
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 128-141, 2008
612008
The problems encountered in designing constructivist learning environments in science education and practical suggestions
MB Acat, H Anilan, SS Anagun
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 9 (2), 2010
462010
Beşinci sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama becerisiyle ilgili hedef davranışların gerçekleşme düzeyleri
H Anılan
Pamukkale Üniversitesi, 1998
391998
Geleneksel çocuk oyunlarının eğitimsel değeri
H Anılan, P Girmen, A Öztürk, MT Koçkar
OMEP 2003 Dünya Konseyi Toplantısı ve Konferansı. 2, 2 10, 2003
332003
Kırsal alanda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenlerinin bakış açısı
H Anilan
282015
Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri (Eskişehir ili örneği)
B Acat, H Anılan, P Girmen, Ş Anagün
VIII: Yeni İlköğretim Programlarının Değerlendirilmesi Sempozyumu, 14-16 …, 2005
282005
The digital storytelling adventures of the teacher candidates
B ANILAN, A Berber, H ANILAN
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 9 (3), 262-287, 2018
272018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretmenliğini seçme nedenleri ve gelecek beklentileri
B Anılan, H Anılan
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (3), 51-64, 2014
242014
Reflection of social capital in educational processes: emotional literacy and emotional labor context
M Alemdar, H Anılan
Asia Pacific Education Review 23 (1), 27-43, 2022
222022
Sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre Türkçe dil bilgisi öğretiminin değerlendirilmesi
H Anılan
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (5), 1893-1924, 2014
222014
Sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe öğretimi dersine ve Türkçe öğretimi konusundaki yeterliliklerine ilişkin görüşleri
H Anılan, Z Kılıç
Adıyaman Üniversitesi, 2013
222013
TÜRKÇE DERSİNDE ÖĞRENİLEN YENİ SÖZCÜKLERİN YAZILI ANLATIMLARDA KULLANIM DURUMU
H ANILAN, G Berrin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 111-132, 2011
222011
Ortaöğretim öğrencilerinin meslek seçimi ve üniversite tercihlerine ilişkin görüşleri (Eskişehir örneği)
H Anılan, F Çemrek, ŞS Anagün
E-journal of World Sciences Academy 3 (2), 238-249, 2008
222008
Development and validation of a modified Turkish version of the Teacher Constructivist Learning Environment Survey (TCLES)
SS Anagun, H Anilan
Learning Environments Research 16, 169-182, 2013
212013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20