Follow
Hüseyin Anılan
Hüseyin Anılan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı
Verified email at ogu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
PAÜ eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları
AR Erdem, H Anılan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (7), 146-152, 2000
1132000
Yazılı anlatım becerilerinin geliştirilmesinde kelime ağı oluşturma yönteminin etkililiği
H Anılan
PQDT-Global, 2005
952005
Sınıf öğretmenlerinin gözüyle kaynaştırma eğitimi gerçeği
H Anılan, G Kayacan
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 74-90, 2015
782015
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA GÖSTERDİKLERİ TEPKİLER
P Girmen, H Anılan, İ Şentürk, A Öztürk
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (15), 235-244, 2006
672006
Beşinci Sinif Öğrencilerinin Öyküleyici Metin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi
H ANILAN, E KAYNAŞ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 121-147, 2014
632014
Bazı değişkenler açısından Türkçe dersinde okuduğunu anlama
H Anılan
Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2004
622004
Altıncı sınıf matematik öğretmenlerinin matematik dersi öğretim programlarının uygulanabilirliğine ilişkin görüşleri
H ANILAN, Y SARIER
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 128-141, 2008
612008
The problems encountered in designing constructivist learning environments in science education and practical suggestions
MB Acat, H Anilan, SS Anagun
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 9 (2), 2010
462010
Beşinci sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama becerisiyle ilgili hedef davranışların gerçekleşme düzeyleri
H Anılan
Pamukkale Üniversitesi, 1998
391998
Geleneksel çocuk oyunlarının eğitimsel değeri
H Anılan, P Girmen, A Öztürk, MT Koçkar
OMEP 2003 Dünya Konseyi Toplantısı ve Konferansı. 2, 2 10, 2003
322003
Kırsal alanda öğretmen olmak: Sınıf öğretmenlerinin bakış açısı
H Anilan
282015
Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri (Eskişehir ili örneği)
B Acat, H Anılan, P Girmen, Ş Anagün
VIII: Yeni İlköğretim Programlarının Değerlendirilmesi Sempozyumu, 14-16 …, 2005
282005
The digital storytelling adventures of the teacher candidates
B ANILAN, A Berber, H ANILAN
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 9 (3), 262-287, 2018
272018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretmenliğini seçme nedenleri ve gelecek beklentileri
B Anılan, H Anılan
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (3), 51-64, 2014
242014
Reflection of social capital in educational processes: emotional literacy and emotional labor context
M Alemdar, H Anılan
Asia Pacific Education Review 23 (1), 27-43, 2022
222022
Sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre Türkçe dil bilgisi öğretiminin değerlendirilmesi
H Anılan
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (5), 1893-1924, 2014
222014
Sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe öğretimi dersine ve Türkçe öğretimi konusundaki yeterliliklerine ilişkin görüşleri
H Anılan, Z Kılıç
Adıyaman Üniversitesi, 2013
222013
TÜRKÇE DERSİNDE ÖĞRENİLEN YENİ SÖZCÜKLERİN YAZILI ANLATIMLARDA KULLANIM DURUMU
H ANILAN, G Berrin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 111-132, 2011
222011
Ortaöğretim öğrencilerinin meslek seçimi ve üniversite tercihlerine ilişkin görüşleri (Eskişehir örneği)
H Anılan, F Çemrek, ŞS Anagün
E-journal of World Sciences Academy 3 (2), 238-249, 2008
222008
Development and validation of a modified Turkish version of the Teacher Constructivist Learning Environment Survey (TCLES)
SS Anagun, H Anilan
Learning Environments Research 16, 169-182, 2013
212013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20