Takip et
İlhan KOYUNCU
İlhan KOYUNCU
Associate Professor, Adıyaman University
adiyaman.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The use of exploratory and confirmatory factor analyses: A document analysis
I Koyuncu, A KILIÇ
Egitim Ve Bilim-Education and Science 44 (198), 2019
892019
Açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizlerinin kullanımı: Bir doküman incelemesi
İ Koyuncu, AF Kılıç
Eğitim ve Bilim 44 (198), 2019
782019
Investigating reading literacy in PISA 2018 assessment
İ Koyuncu, T Fırat
International Electronic Journal of Elementary Education 13 (2), 263-275, 2020
762020
Investigating plane geometry problem-solving strategies of prospective mathematics teachers in technology and paper-and-pencil environments
I Koyuncu, D Akyuz, E Cakiroglu
International Journal of Science and Mathematics Education 13, 837-862, 2015
482015
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik okuryazarlığı öz-yeterlik düzeyleri ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. 10
İ Koyuncu, Ç Haser
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan bildiri, Niğde …, 2012
372012
Ölçek uyarlama çalışmalarının yapı geçerliği açısından incelenmesi
A KILIÇ, İ Koyuncu
Pegem Akademi, 2017
332017
The development of a self-efficacy scale for mathematical modeling competencies
İ Koyuncu, CO Güzeller, D Akyüz
International Journal of Assessment Tools in Education (IJATE) 4 (1), 19-35, 2017
272017
Lise öğrencilerinin özel gereksinimli bireylere yönelik sosyal kabul düzeyleri
T FIRAT, İ KOYUNCU
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (1), 503-525, 2019
222019
The influence of using plausible values and survey weights on multiple regression and hierarchical linear model parameters
TAT Osman, I Koyuncu, S Gelbal
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 10 (3 …, 2019
172019
Social distance of university students towards individuals with special needs
T Firat, I Koyuncu
International Journal of Disability, Development and Education 69 (1), 61-75, 2022
132022
The moderator role of gender and socioeconomic status in the relationship between metacognitive skills and reading scores
İ Koyuncu, M Bulus, T Fırat
Participatory Educational Research 9 (3), 82-97, 2022
112022
Statistical power and precision of experimental studies originated in the Republic of Turkey from 2010 to 2020: Current practices and some recommendations
M Bulus, I Koyuncu
Participatory Educational Research 8 (4), 24-43, 2021
112021
Mantel-Haenszel, Lojistik Regresyon ve Olabilirlik Oranı Değişen Madde Fonksiyonu İnceleme Yöntemlerinin Farklı Yazılımlar Kullanılarak Karşılaştırılması.
İ Koyuncu, G Aksu, H Kelecioğlu
Ilkogretim Online 17 (2), 2018
102018
Teknoloji kullanımının ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının düzlem geometrisi problem çözme stratejileri üzerinde incelenmesi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi)
İ Koyuncu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2013
72013
TIMSS international benchmarks of eighth graders in mathematics: A correspondence analysis study
İ Koyuncu
International Electronic Journal of Elementary Education 14 (2), 2021
62021
Comparison of Mantel-Haenszel, logistic regression and likelihood ratio methods to evaluate differential item functioning by using different computer software
İ Koyuncu, G Aksu, H Kelecioğlu
Elementary Education Online 17 (2), 909-925, 2018
62018
Comparison of data mining classification algorithms on educational data under different conditions
İ KOYUNCU, S GELBAL
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 11 (4 …, 2020
52020
Lise öğrencilerinin özel gereksinimli bireylere yönelik sosyal kabul düzeyleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (1), 503–525
T Fırat, İ Koyuncu
52019
Açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizlerinin kullanımı: Bir doküman incelemesi. Eğitim ve Bilim, 44 (198), 361-388
İ Koyuncu, AF Kılıç
52019
Öğrencilerin eğitim bilimleri enstitüsü lisansüstü programlarına kabul durumlarının yordanması
N DOĞAN, İ KOYUNCU, P Gökdemir, M Kahveci
The Journal of Educational Research 2 (2), 2016
52016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20