İlköğretim öğrencilerinin üstbilişsel farkındalık düzeyleri ile akademik başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi/An analysis of metacognitive awareness levels and academic … B Bağçeci, B Döş, R Sarıca Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (16), 551-566, 2011 | 240 | 2011 |
Öğretimde kavram haritaları kullanımının öğrencilerin akademik başarısına ve kalıcılığa etkisi R Sarıca, B Çetin İlköğretim Online 11 (2), 306-318, 2012 | 33 | 2012 |
Ters yüz sınıfa yönelik gerçekleştirilen çalışmaların eğilimleri: Bir sistematik alanyazın taraması Ö Özbay, R Sarıca Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (2), 332-348, 2019 | 26 | 2019 |
Destekleme ve yetiştirme kurslarına (DYK) yönelik öğretmen görüşleri R Sarıca Milli Eğitim Dergisi 48 (221), 91-122, 2019 | 26 | 2019 |
Öğretmenlerin eğitim programı okuryazarlıkları üzerine bir çalışma R Sarıca Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 132-170, 2021 | 17 | 2021 |
Yenilenen ortaöğretim beden eğitimi ve spor dersi öğretim programlarının değerler eğitimi bağlamında incelenmesi R SARICA Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 2068-2091, 2018 | 15 | 2018 |
An analysis of metacognitive awareness levels and academic achievement of primary school students B Bağçeci, B Döş, R Sarıca Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute 8 (16), 551-566, 2011 | 15 | 2011 |
2018 Eğitim-öğretim yılında değiştirilen üniversite giriş sınav sisteminin ortaöğretim 12. sınıf öğrencilerinin görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi R Sarıca Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (1), 822-845, 2017 | 14 | 2017 |
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNE İLİŞKİN ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (GAZİANTEP-OSMANİYE İLLERİ ÖRNEĞİ R Sarıca, E Turan-Özpolat Tarih Okulu Dergisi 37 (2), 186-217, 2018 | 12* | 2018 |
Araştırmaya dayalı öğretim uygulamalarının ölçme ve değerlendirme dersindeki etkisinin incelenmesi R Sarica Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 11 | 2016 |
The Effects of Using Concept Maps on Achievement and Retention in Teaching Science Lessons. R Sarıca, B Çetin Ilkogretim Online 11 (2), 2012 | 11 | 2012 |
Analysis of Postgraduate Theses Related to STEM Education in Turkey: A Meta-Synthesis Study. R Sarica Acta Didactica Napocensia 13 (2), 1-29, 2020 | 9 | 2020 |
Using generalizability theory to examine different concept map scoring methods B Cetın, N Guler, R Sarıca Eurasian Journal of Educational Research 16 (66), 211-228, 2016 | 6 | 2016 |
Ilkogretim ogrencilerinin ust bilissel farkindalik duzeyleri ile akademik basarisi arasindaki iliskinin incelenmesi B Bagceci, B Dos, R Sarica Mustafa Kemal Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Derg 8, 551-66, 2011 | 4 | 2011 |
The process of inquiry-based teaching practices from the perspective of prospective Mathematics teachers R Sarıca, B Çetin Acta Educationis Generalis 10 (3), 1-33, 2020 | 2 | 2020 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının gözünden üstün yetenekli/zekâlı öğrenciler C Aytekin, R Sarıca, T Aytekin Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 30-54, 2019 | 2 | 2019 |
Investigating Digital Addiction Level of Pre-Service Teachers R SARICA, Ö ÖZBAY Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (3), 1031-1046, 2022 | 1 | 2022 |
A Study on Teachers’ Curriculum Literacy R Sarıca | 1 | 2020 |
Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeyleri İle Sosyal Medya Bağımlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi V Çiriş, R Sarıca BOOK OF PROCEEDINGS, 291, 2019 | 1 | 2019 |
YENİLENEN ORTAÖĞRETİM BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ R Sarıca Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 2068-2091, 2018 | 1 | 2018 |