Takip et
Rabia Sarıca
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğrencilerinin üstbilişsel farkındalık düzeyleri ile akademik başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi/An analysis of metacognitive awareness levels and academic …
B Bağçeci, B Döş, R Sarıca
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (16), 551-566, 2011
2402011
Öğretimde kavram haritaları kullanımının öğrencilerin akademik başarısına ve kalıcılığa etkisi
R Sarıca, B Çetin
İlköğretim Online 11 (2), 306-318, 2012
332012
Ters yüz sınıfa yönelik gerçekleştirilen çalışmaların eğilimleri: Bir sistematik alanyazın taraması
Ö Özbay, R Sarıca
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (2), 332-348, 2019
262019
Destekleme ve yetiştirme kurslarına (DYK) yönelik öğretmen görüşleri
R Sarıca
Milli Eğitim Dergisi 48 (221), 91-122, 2019
262019
Öğretmenlerin eğitim programı okuryazarlıkları üzerine bir çalışma
R Sarıca
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 132-170, 2021
172021
Yenilenen ortaöğretim beden eğitimi ve spor dersi öğretim programlarının değerler eğitimi bağlamında incelenmesi
R SARICA
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 2068-2091, 2018
152018
An analysis of metacognitive awareness levels and academic achievement of primary school students
B Bağçeci, B Döş, R Sarıca
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute 8 (16), 551-566, 2011
152011
2018 Eğitim-öğretim yılında değiştirilen üniversite giriş sınav sisteminin ortaöğretim 12. sınıf öğrencilerinin görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
R Sarıca
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (1), 822-845, 2017
142017
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNE İLİŞKİN ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (GAZİANTEP-OSMANİYE İLLERİ ÖRNEĞİ
R Sarıca, E Turan-Özpolat
Tarih Okulu Dergisi 37 (2), 186-217, 2018
12*2018
Araştırmaya dayalı öğretim uygulamalarının ölçme ve değerlendirme dersindeki etkisinin incelenmesi
R Sarica
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
112016
The Effects of Using Concept Maps on Achievement and Retention in Teaching Science Lessons.
R Sarıca, B Çetin
Ilkogretim Online 11 (2), 2012
112012
Analysis of Postgraduate Theses Related to STEM Education in Turkey: A Meta-Synthesis Study.
R Sarica
Acta Didactica Napocensia 13 (2), 1-29, 2020
92020
Using generalizability theory to examine different concept map scoring methods
B Cetın, N Guler, R Sarıca
Eurasian Journal of Educational Research 16 (66), 211-228, 2016
62016
Ilkogretim ogrencilerinin ust bilissel farkindalik duzeyleri ile akademik basarisi arasindaki iliskinin incelenmesi
B Bagceci, B Dos, R Sarica
Mustafa Kemal Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Derg 8, 551-66, 2011
42011
The process of inquiry-based teaching practices from the perspective of prospective Mathematics teachers
R Sarıca, B Çetin
Acta Educationis Generalis 10 (3), 1-33, 2020
22020
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının gözünden üstün yetenekli/zekâlı öğrenciler
C Aytekin, R Sarıca, T Aytekin
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 30-54, 2019
22019
Investigating Digital Addiction Level of Pre-Service Teachers
R SARICA, Ö ÖZBAY
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (3), 1031-1046, 2022
12022
A Study on Teachers’ Curriculum Literacy
R Sarıca
12020
Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeyleri İle Sosyal Medya Bağımlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
V Çiriş, R Sarıca
BOOK OF PROCEEDINGS, 291, 2019
12019
YENİLENEN ORTAÖĞRETİM BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
R Sarıca
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 2068-2091, 2018
12018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20