Takip et
Associate Professor Önder YAYLA
Associate Professor Önder YAYLA
Department of Gastronomy and Culinary Arts, Osmaniye Korkut Ata University
osmaniye.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yöresel yemek festivaline katılım motivasyonu ile festivallerin destinasyon imajına ve davranışsal niyetlere etkisi
Ş Yayla
ESOGÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
142017
Tüketicilerin turizm amaçlı satın alma karar sürecine sosyal medyanın etkisi
Ö Yayla
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
142014
Mise en place for gastronomy geography through food: Flavor regions in Turkey
Ö Yayla, SG Aktaş
International Journal of Gastronomy and Food Science 26, 100384, 2021
122021
Ağız atlası kılavuz kitabı:(Türkiye Türkçesi ağız atlasına hazırlık)
L Karahan, E Boz, SG Aktaş, N Çalışkan, Ö Yayla
Akçağ Basım Yayım, 2018
102018
Alternatif Tatilden Alternatif Tedaviye Termal Turizmde İnovasyon Süreci: Afyonkarahisar Örneği. 14
M Sandıkçı, S Çelik, H Töre Başat, Ö Yayla
Ulusal Turizm Kongresi, 05-08, 2013
10*2013
Mutfak uygulamaları
S Önçel, O Güldemir, Ö Yayla
Ankara: Detay Yayıncılık, 2018
82018
TÜRK MUTFAĞINDA LEZZET BÖLGELERİNİN BELİRLENMESİ: ADANA-OSMANİYE-KAHRAMANMARAŞ ÖRNEĞİ
Ö YAYLA, SG AKTAŞ
62017
Sosyal Medya’da Türk Sokak Lezzetleri: Youtube Örneği (Turkish Street Foods in Social Media: Case of Youtube)
Ö YAYLA
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 9 (2), 1379-1400, 2021
52021
Kullanılan malzeme yoğunluğuna göre türkiye'de lezzet bölgelerinin oluşturulması
Ö Yayla
PQDT-Global, 2019
52019
Geographical exploration of vegan dishes from Turkish cuisine
S Önçel, O Güldemir, Ö Yayla
GeoJournal of Tourism and Geosites 23 (3), 2018
52018
Tirsik: turning poison into an alternative medicine
Ö YAYLA
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 9 (3), 1536-1546, 2021
42021
Türk Mutfağı İmajının Ürün Odaklı Geliştirilmesi: Turistler Üzerinde Bir Uygulama (Product-Oriented Improvement of the Image of Turkish Cuisine: A Case Study on Tourists)
Ö YAYLA, S EKİNCEK, Ş YAYLA
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 8 (4), 2916-2955, 2020
42020
The Potential of Amasya Cuisine for Gastronomy Tourism
Ö Yayla, Ş Yayla
Heritage Tourism Beyond Borders and Civilizations: Proceedings of the …, 2020
42020
Gastronomi Turizminde coğrafi işaretli ürünlerin kullanılmasına yönelik mekânsal bir değerlendirme. 3
Ö Yayla, Ş Yayla
Anadolu Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 28-29, 2019
42019
An Overview of Turkish Drinks with Traditional Meals
Ö Yayla, Ş Yayla, I Konuk
Travel and Tourism: Sustainability, Economics, and Management Issues …, 2020
32020
Gastronomi Alanındaki Coğrafi İşaretlerin İncelenmesine Yönelik Bir Çalışma
Ö Yayla, S Ekincek, SG Aktaş
VII. Ulusal III. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu. İskenderun …, 2018
32018
Evaluation of Products in Menus in Terms of Nutritional Facts: Eskişehir Sample
O GÜLDEMİR, Ö YAYLA, S ÖNÇEL
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (4), 448-462, 2018
32018
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Menü Sertifikasyon Sistemi İçin Temel Kriterlerin Belirlenmesi: Eskişehir Örneği
S EKİNCEK, Ö YAYLA, MÖ GÖDE
Turizm Akademik Dergisi 8 (1), 213-229, 2021
2*2021
Travel and tourism: sustainability, economics, and management issues
İO Coşkun
Springer, 2020
22020
Travel and tourism: sustainability, economics, and management issues
İO Coşkun
Springer, 2020
22020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20