Karikatürler ve Matematik Öğretiminde Kullanımı I Uğurel, S Moralı Milli Eğitim Dergisi 170, 32-46, 2006 | 241* | 2006 |
Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri S Moralı, I Uğurel, E Türnüklü, S Yeşildere Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (1), 147-160, 2006 | 149* | 2006 |
Matematik ve Oyun Etkileşimi I Uğurel, S Moralı Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (3), 75-98, 2008 | 104 | 2008 |
Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri Üzerine Bir Tartışma ve Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi I Uğurel, E Bukova-Güzel Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39, 334-347, 2010 | 100 | 2010 |
Ortaöğretimde Oyunlar ve Etkinlikler İle Matematik Öğretimine İlişkin Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Görüşleri I Uğurel Yüksek Lisans Tezi, 2003 | 93 | 2003 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Analiz Dersi Akademik Başarıları İle Matematiksel Modelleme Yaklaşımları Arasındaki İlişki E Bukova-Güzel, I Uğurel Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 69-90, 2010 | 84 | 2010 |
Matematik Öğretmenlerinin Öğrenme Etkinlikleri Hakkındaki Görüş ve Deneyimleri I Uğurel, E Bukova-Güzel, S Kula Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 28, 103-123, 2010 | 75 | 2010 |
Bir Ortaöğretim Matematik Dersindeki İspat Yapma Etkinliğine Yönelik Sınıfiçi Tartışma Sürecine Öğrenci Söylemleri Çerçevesinde Yakından Bakış I Uğurel, HS Moralı Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 28, 134-154, 2010 | 43* | 2010 |
OKS, SBS ve TIMSS Matematik Sorularının ‘MATH Taksonomi’ Çerçevesinde Karşılaştırmalı Analizi I Uğurel, HS Moralı, Ş Kesgin Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 426-444, 2012 | 35* | 2012 |
Matematik Derslerinde Yararlanılabilecek Alternatif Bir Öğrenme ve Değerlendirme Aracı: Kavram Karikatürü I Uğurel, Ş Keskin, Ö Karahan Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (2), 313-337, 2013 | 33 | 2013 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kümeler Konusundaki Öğrenmelerinin Değerlendirilmesi-I I Uğurel, S Moralı Akademik Bakış Dergisi 22 (4), 1-25, 2010 | 31 | 2010 |
Ortaöğretim Matematik Programının Temel Ögeleri Çerçevesinde Öğrencilerin İspat Kavramına Yönelik Matematiksel Bilgilerini Nasıl Düzenlediklerinin Söylem Çözümlemesi İle … I Uğurel Doktora Tezi, 2010 | 29 | 2010 |
Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Seçilen Konu, Amaç, Uygulama Şekli Bileşenleri Açısından Analizi Ç Toprak, I Uğurel, G Tuncer Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (1), 39-59, 2014 | 24 | 2014 |
Matematik Eğitimi Literatüründen "Yazma Aktiviteleri" Üzerine Genel Bir Bakış I Uğurel, Ç Tekin, S Moralı E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) 4 (2), 494-507, 2009 | 24 | 2009 |
Pre-service secondary mathematics teachers' behaviors in the proving process I UĞUREL, H Morali, M YİĞİT KOYUNKAYA, O Karahan EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION 12 (2), 2016 | 22 | 2016 |
Ortaöğretim Matematik Derslerinde Oyunların Kullanılabilirliği I Uğurel, S Moralı Milli Eğitim Dergisi 185, 328-352, 2010 | 22* | 2010 |
Sufficiency of Undergraduate Education in Developing Mathematical Pedagogical Content Knowledge: Student Teachers’ Views E Bukova-Güzel, S Kula, I Uğurel, Z Özgür Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2222-2226, 2010 | 18 | 2010 |
The Review of Undergraduate Courses Aimed at Developing Subject Matter Knowledge by Mathematics Student Teachers E Bukova-Güzel, I Uğurel, Z Özgür, S Kula Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2233-2238, 2010 | 16 | 2010 |
Matematiğe Yönelik Tutumun Belirlemesinde Alternatif Bir Araç: Teşvik Edici Yazma Aktivitesi (TEYA) I Uğurel, Ç Tekin, S Yavuz, S Keçeli Üniversite ve Toplum: Bilim, Eğitim ve Düşünce Dergisi 9 (1), 2009 | 16 | 2009 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğrenme Etkinliğine Yönelik Algılarının İncelenmesi. Ç TOPRAK, I UĞUREL, G TUNCER, M Yiğit Koyunkaya Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 10 (1), 2017 | 14* | 2017 |