Takip et
Işıkhan Uğurel
Işıkhan Uğurel
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Karikatürler ve Matematik Öğretiminde Kullanımı
I Uğurel, S Moralı
Milli Eğitim Dergisi 170, 32-46, 2006
241*2006
Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri
S Moralı, I Uğurel, E Türnüklü, S Yeşildere
Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (1), 147-160, 2006
149*2006
Matematik ve Oyun Etkileşimi
I Uğurel, S Moralı
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (3), 75-98, 2008
1042008
Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri Üzerine Bir Tartışma ve Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi
I Uğurel, E Bukova-Güzel
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39, 334-347, 2010
1002010
Ortaöğretimde Oyunlar ve Etkinlikler İle Matematik Öğretimine İlişkin Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Görüşleri
I Uğurel
Yüksek Lisans Tezi, 2003
932003
Matematik Öğretmen Adaylarının Analiz Dersi Akademik Başarıları İle Matematiksel Modelleme Yaklaşımları Arasındaki İlişki
E Bukova-Güzel, I Uğurel
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 69-90, 2010
842010
Matematik Öğretmenlerinin Öğrenme Etkinlikleri Hakkındaki Görüş ve Deneyimleri
I Uğurel, E Bukova-Güzel, S Kula
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 28, 103-123, 2010
752010
Bir Ortaöğretim Matematik Dersindeki İspat Yapma Etkinliğine Yönelik Sınıfiçi Tartışma Sürecine Öğrenci Söylemleri Çerçevesinde Yakından Bakış
I Uğurel, HS Moralı
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 28, 134-154, 2010
43*2010
OKS, SBS ve TIMSS Matematik Sorularının ‘MATH Taksonomi’ Çerçevesinde Karşılaştırmalı Analizi
I Uğurel, HS Moralı, Ş Kesgin
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 426-444, 2012
35*2012
Matematik Derslerinde Yararlanılabilecek Alternatif Bir Öğrenme ve Değerlendirme Aracı: Kavram Karikatürü
I Uğurel, Ş Keskin, Ö Karahan
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (2), 313-337, 2013
332013
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kümeler Konusundaki Öğrenmelerinin Değerlendirilmesi-I
I Uğurel, S Moralı
Akademik Bakış Dergisi 22 (4), 1-25, 2010
312010
Ortaöğretim Matematik Programının Temel Ögeleri Çerçevesinde Öğrencilerin İspat Kavramına Yönelik Matematiksel Bilgilerini Nasıl Düzenlediklerinin Söylem Çözümlemesi İle …
I Uğurel
Doktora Tezi, 2010
292010
Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Seçilen Konu, Amaç, Uygulama Şekli Bileşenleri Açısından Analizi
Ç Toprak, I Uğurel, G Tuncer
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (1), 39-59, 2014
242014
Matematik Eğitimi Literatüründen "Yazma Aktiviteleri" Üzerine Genel Bir Bakış
I Uğurel, Ç Tekin, S Moralı
E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) 4 (2), 494-507, 2009
242009
Pre-service secondary mathematics teachers' behaviors in the proving process
I UĞUREL, H Morali, M YİĞİT KOYUNKAYA, O Karahan
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION 12 (2), 2016
222016
Ortaöğretim Matematik Derslerinde Oyunların Kullanılabilirliği
I Uğurel, S Moralı
Milli Eğitim Dergisi 185, 328-352, 2010
22*2010
Sufficiency of Undergraduate Education in Developing Mathematical Pedagogical Content Knowledge: Student Teachers’ Views
E Bukova-Güzel, S Kula, I Uğurel, Z Özgür
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2222-2226, 2010
182010
The Review of Undergraduate Courses Aimed at Developing Subject Matter Knowledge by Mathematics Student Teachers
E Bukova-Güzel, I Uğurel, Z Özgür, S Kula
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2233-2238, 2010
162010
Matematiğe Yönelik Tutumun Belirlemesinde Alternatif Bir Araç: Teşvik Edici Yazma Aktivitesi (TEYA)
I Uğurel, Ç Tekin, S Yavuz, S Keçeli
Üniversite ve Toplum: Bilim, Eğitim ve Düşünce Dergisi 9 (1), 2009
162009
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğrenme Etkinliğine Yönelik Algılarının İncelenmesi.
Ç TOPRAK, I UĞUREL, G TUNCER, M Yiğit Koyunkaya
Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 10 (1), 2017
14*2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20