DEMOKRAT PARTİ DÖNEMİ EĞİTİM POLİTİKALARI (1950-1960) Z Tangülü Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (2), 389-410, 2012 | 75 | 2012 |
8. sınıf öğrencilerinin SBS’ye yönelik metaforik algıları O Karadeniz, H Er, Z Tangülü Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2014 | 53 | 2014 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA HUKUK VE POLİTİK OKURYAZARLIĞI ÜZERİNE BİR DURUM İNCELEMESİ H Kara, Z Tangülü Araştırma ve deneyim dergisi 2 (1), 1-28, 2017 | 39 | 2017 |
CUMHURİYET DÖNEMİ EĞİTİM SİSTEMİMİZDE YABANCI UZMAN RAPORLARI (1924-1960) Z Tangülü, O Karadeniz, S Ateş Turkish Studies (Elektronik), 2014 | 38 | 2014 |
Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim Bana Hikaye Anlatır mısın? S SİDEKLİ, ZTS YANGIN Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (4), 2013 | 28 | 2013 |
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin sığınmacılara bakış açılarının incelenmesi A Taneri, Z Tangülü | 22 | 2017 |
Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularinin Öğretiminde Birinci Elden Kaynaklarin Kullanimi Z TANGÜLÜ Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), 253-273, 2016 | 20 | 2016 |
ORTAOKUL 8. SINIF İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARIN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ Z Tangülü, A Tosun, B KOCABIYIK Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (2), 233-245, 2014 | 19 | 2014 |
2006 VE 2018 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ ÇALIŞMASI. H TOKCAN, Z TANGÜLÜ Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 23, 2019 | 16 | 2019 |
Ortaokul 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde zihin haritalama tekniğinin kullanılmasının öğrencilerin akademik başarısına etkisi O KARADENİZ, Z TANGÜLÜ, F Melike Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 5 (8), 131-142, 2013 | 15 | 2013 |
8. sınıf Türkiye Cumhuriyeti inkılâp tarihi ve Atatürkçülük dersinde gazete kullanımı ve buna ilişkin öğretmen görüşleri Z Tangülü Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 15 | 2011 |
Sosyal bilgiler öğretimi: öğretmenim “iyi ki var” BBAL İNCEBACAK, Z TANGÜLÜ Sakarya University Journal of Education 5 (3), 52-66, 2015 | 14 | 2015 |
8. SINIF İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNDE GAZETE KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN BU DERSE İLİŞKİN TUTUM VE BAŞARISI'NA ETKİSİ. Z Tangülü Electronic Turkish Studies 8 (5), 2013 | 14 | 2013 |
Individual and global social responsibility levels of social studies pre-service teachers in terms of different variables M Körükcü, Z Tangülü Institute of Advanced Engineering and Science, 2021 | 12 | 2021 |
ORTAOKUL 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNE GİREN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR Z TANGÜLÜ, T ÇIDAÇI Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 227-242, 2014 | 12 | 2014 |
Cumhuriyetten günümüze ilköğretime öğretmen yetiştirme, 9 Z Tangülü, O Karadeniz, S Ateş Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (20-22 Mayıs 2010), Elazığ …, 2010 | 11 | 2010 |
Demokrat Parti Döneminin İlköğretim Politikaları (1950-1960) Z Tangülü Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 11 | 2008 |
Musiki Muallim Mektebi (1924-1937) Z Tangülü, S Becerikli Asia Minor Studies 8 (2), 458-466, 2020 | 9 | 2020 |
T.C. İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİ KONULARIÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ. KO TANGÜLÜ ZAFER Belgi Dergisi 18 (2), 1487-1506, 2019 | 9* | 2019 |
Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi'nde Öğretmenlerin Gazete Kullanımına İlişki C DÖNMEZ, Z TANGÜLÜ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2), 347-361, 2012 | 9 | 2012 |