The pre-service teachers’ mathematics anxiety related to depth of negative experiences in mathematics classroom while they were students M Bekdemir Educational studies in mathematics 75 (3), 311-328, 2010 | 480 | 2010 |
Matematik Eğitimin Gerekliliği ve Önemi A Isık, M BEKDEMiR | 239* | 2008 |
Revize edilmiş Bloom Taksonomisi ve Cebir öğrenme alani örneğinde uygulamasi M Bekdemir, Y Selim Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 185-196, 2008 | 147 | 2008 |
The causes of mathematics anxiety in elementary preservice teachers and proposals for decreasing mathematics anxiety (The example of faculty of Erzincan education) M Bekdemir Journal of Education Faculty 9 (2), 131-144, 2007 | 125* | 2007 |
Matematik kaygısını oluşturan ve artıran öğretmen davranışları ve çözüm yolları. M Bekdemir, A Işik, Y Çıkılı Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2004 | 93 | 2004 |
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİNİN VE BAŞARILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ M Bekdemir Erzincan University Journal of Science and Technology 2 (2), 169-189, 2009 | 78 | 2009 |
İlköğretim öğrencileri için görsel matematik okuryazarlığı öz yeterlik algı ölçeği (GMOYÖYAÖ)'nin geliştirilmesi M BEKDEMİR, M DURAN Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (1), 89-115, 2012 | 69* | 2012 |
GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGISIYLA GÖRSEL MATEMATİK BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ M Duran, M Bekdemir Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (3), 27-40, 2013 | 60* | 2013 |
Evaluation of conceptual knowledge and procedural knowledge on algebra area of elementary school students M Bekdemir, A IŞIK EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 7 (28), 2007 | 45* | 2007 |
EVALUATION OF ELEMENTARY PRESERVICE TEACHERS'CONCEPTUAL AND PROCEDURAL KNOWLEDGE ON CIRCLE AND DISC M Bekdemir HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2012 | 37* | 2012 |
Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları M Okur, HH Bahar, L Akgün, M Bekdemir Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 153 (153), 2011 | 34 | 2011 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistik konusundaki matematiksel dil becerilerine ilişkin değişkenlerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi Z Çakmak, Ö Çetin, M Bekdemir İlköğretim Online, 2013 | 33 | 2013 |
Matematiğin doğası ve eğitimdeki yeri A Işık, M Bekdemir Çağdaş Eğitim Dergisi 245 (9), 19-22, 1998 | 33 | 1998 |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri Z ÇAKMAK, M BEKDEMİR, F BAŞ Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 204-223, 2014 | 30* | 2014 |
Öğretmen adayların matematiğin doğasına ilişkin düşünceleri M Bekdemir, VA Sanalan, M Okur, O Kanbolat, F Baş, MÖ Sağırlı Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 155-168, 2013 | 30 | 2013 |
The metacognitive awarenesses of preservice secondary school mathematics teachers, beliefs, attitudes on problem solving, and relationship between them F Baş, MÖ Sağırlı, M Bekdemir Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (2), 464-482, 2016 | 26* | 2016 |
The prediction of the levels of mathematics achievement and anxiety of the social sciences and primary education students to their geography achievement M Bekdemir, A Başıbüyük Gazi Egitim Fakultesi Dergisi 31 (2), 459–477, 2011 | 26* | 2011 |
The effects of 2005 elementary mathematics education curriculum on the elementary seventh grade students’ conceptual and procedural knowledge and skills M Bekdemir, M Okur, S Gelen Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 130-148, 2010 | 23* | 2010 |
Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı. Ö Faruk Çetin, A Dane, M Bekdemir Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2012 | 20* | 2012 |
2005-İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ M Bekdemir, M Okur, N Kasar Erzincan University Journal of Science and Technology 4 (1), 1-22, 2005 | 18 | 2005 |