Follow
Mehmet Gökerik
Mehmet Gökerik
Verified email at karabuk.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Surprise me with your ads! The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image
M Gökerik, A Gürbüz, I Erkan, E Mogaji, S Sap
Asia Pacific journal of marketing and logistics 30 (5), 1222-1238, 2018
1542018
Öğrencilerin kariyer planlama tutumlarının demografik faktörler açısından değerlendirilmesi: Karabük üniversitesi işletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma
O BÜYÜKYILMAZ, S ERCAN, M GÖKERİK
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (7), 2065-2076, 2016
412016
The impacts of facebook ads on brand image, brand awareness, and brand equity
I Erkan, M Gokerik, F Acikgoz
Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in …, 2019
232019
Şehir markalaşmasında girişimciliğin önemi: Uşak ili örneği
M GÖKERİK, M TEKİN
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (7), 2259-2276, 2016
72016
ŞEHİR MARKALAŞMASININ GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMİ ÜZERİNE ETKİSİ: UŞAK İLİ ÖRNEĞİ
M Gökerik, DRM TEKİN
52013
Sosyal medyada gerilla pazarlama paylaşımlarının tüketici satın alma kararına etkisi
M Gökerik
Karabük, Karabük, 2019
32019
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Şehir Pazarlamasına Etkisi: Safranbolu Örneği
E Işık, M Gökerik
İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler 1, 451-480, 2023
22023
A Novel Robust Theoretical Approach on Social Media Advertisement Platform Selection
F Göktaş, M Gökerik
International Journal of Engineering Research and Development 16 (1), 373-382, 2024
12024
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN INSTAGRAM’A YÖNELİK ALGILARININ METAFOR ANALİZİ İLE İNCELENMESİ
M GÖKERİK, I Ebubekir
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (3), 647-659, 2023
1*2023
Tüketicilerin Marka Tercihlerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Sektörü Üzerine Bir Araştırma
ME BOLAT, M GÖKERİK, F GÖKTAŞ
Journal of Current Researches on Business and Economics 7 (2), 421-436, 2017
12017
Rekabetüstü Olmak İçin Etkili Bir Anahtar: Yönetim İnovasyonu (Konya İli Tekstil Sektöründe Bir Araştırma)
M Soba, AB Nalbantçılar, M Gökerik
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011
12011
Lojistik Yönetiminde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Artan Önemi Ve Uşak İlinde Bir Uygulama
M Soba, M Gökerik, Z Yaman
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011
12011
Consumer Cynicism in Influencer Marketing: An Impact Analysis on Purchase Intention and Brand Loyalty
M Gökerik
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 13 (1), 404-421, 2024
2024
Consumer Cynicism in Influencer Marketing: An Impact Analysis on Purchase Intention and Brand Loyalty
M Gökerik
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 13 (1), 404-421, 2024
2024
Postmodern Koşullarda Sosyal Medya ve Pazarlama Kuşaklar Arası Nitel Bir Araştırma
EK Tosun, M Gökerik
Güncel Gelişmelerle Pazarlama: Konular ve Araştırmalar I. 1, 279-320, 2023
2023
The Influence of Consumers' Brand Preferences on Brand Awareness: A Research in Mobile Phone Industry
ME BOLAT, M GÖKERİK, F GÖKTAŞ
2017
Using Scenario Analysis in Capital Allocation
F GÖKTAŞ, M GÖKERİK
Journal of Current Researches on Business and Economics 7 (2), 269-278, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17