Takip et
Nevriye Ayas
Nevriye Ayas
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Bayramiç Meslek Yüksekokulu
comu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Marka değeri algılamalarının tüketici satın alma davranışı üzerine etkisi
N Ayas
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Dr. H. İbrahim Bodur Girişimcilik …, 2012
1052012
The effect of service orientation on financial performance: The mediating role of job satisfaction and customer satisfaction
SS Eren, MŞ Eren, N Ayas, G Hacioglu
Procedia-Social and behavioral sciences 99, 665-672, 2013
702013
Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma Süreçleri ve Çanakkale İlinde Kurumsallaşan Aile Şirketlerinin Değerlendirilmesi
M Çelik, N Ayas, İ Koç, F Öztürk
Aile İşletmeleri Kongresi, 14-15, 2006
152006
Hizmet odaklılığın çalışanların iş sonuçları ve örgütsel performansa etkileri: Hizmet sektöründe bir alan araştırması
N Ayas
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
82014
Hizmet Odaklılığın Çalışanların Tutum ve Davranışlarına ve Örgütün Performansına Etkileri: Hizmet Sektöründe Bir Alan Araştırması
E Selim, A Nevriye
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2015
72015
HİZMET ODAKLILIĞIN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ.
SS Eren, N AYAS
International Journal of Economic & Social Research 8, 2012
72012
İçsel pazarlamanın iş performansı üzerindeki etkisi: İş tatmini ve işten ayrılma niyetinin aracılık rolü
N AYAS, M Çelik, G Hacıoğlu
Conference: VI. International Vocational Schools Symposium, 2017
32017
A conceptual study into consumer compliant behavior
N Ayas
Academic Research in Social, Human and Administrative Sciences, 329-342, 2018
22018
Bütünleşik pazarlama iletişimi ile firma performansı (nitel performans) ve marka performansı arasındaki ilişkinin analizi
N Ayas
Business and Management Studies: An International Journal 8 (3), 2020
12020
içindekiler 2015 cilt: 29 sayı: 2
E COLAKOGLU
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 29 (2), 2015
12015
ÇANAKKALE BÖLGESİNDE FAALİYET GÖSTEREN RESTORAN İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ E-ŞİKÂYETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
A Nevriye
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) 7 (89), 4546-4569, 2022
2022
ÇANAKKALE BÖLGESİNDE FAALİYET GÖSTEREN OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
A Nevriye
International Journal of Disciplines in Economics & Administrative Sciences …, 2022
2022
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE FİRMA PERFORMANSI (NİTEL PERFORMANS) VE MARKA PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ
A Nevriye
Business & Management Studies: An International Journal 8 (3), 2833-2867, 2020
2020
ANALYSIS OF THE RELATIONSHIPS AMONG INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS, FIRM PERFORMANCE (QUALITATIVE PERFORMANCE) AND BRAND PERFORMANCE
A Nevriye
Business & Management Studies: An International Journal 8 (3), 2833, 2020
2020
HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
SS EREN, N AYAS, MŞ EREN, B AKYÜZ
Ataturk University Journal of Economics & Administrative Sciences 29 (2), 2015
2015
İşletmelerde Sosyal Sermaye Unsurlarının Örgütsel Performans Üzerindeki Etkileri: Çanakkale Bölgesi Örneği1
N AYAS, G ÇİL
SOSYAL BİLİMLERDE, 313, 0
Ġçsel Pazarlamanın ĠĢ Performansı zerindeki Etkisi: ĠĢ Tatmini ve ĠĢten Ayrılma Niyetinin Aracılık Rolü
N AYAS, M ÇELĠK, G HACIOĞLU
HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
E Selim, A Nevriye, E Müfide
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 29 (2), 0
Öğrencilerin Satış Mesleğini Seçme Niyetini Etkileyen Faktörler: Meslek Yüksek Okulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
G HACIOĞLU, N AYAS, M KAPLAN
Danışma Kurulu, 164, 0
HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞANLARIN TUTUM VE DAVRANIŞLARINA VE ÖRGÜTÜN PERFORMANSINA ETKİLERİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
ÖGDN AYAS
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20