Erken çocukluk döneminde görsel algı gelişimine uygun 25 mekân tasarımı D Çukur Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi 24 (24), 25-36, 2011 | 127 | 2011 |
KENTSEL ALANDA ÇOCUKLARA DOĞA BİLİNCİ KAZANDIRMADA OYUN MEKNI TASARIMININ ROLÜ D Çukur, H Özgüner Turkish Journal of Forestry 9 (2), 177-187, 2008 | 115 | 2008 |
Okulöncesi çocukluk döneminde sağlıklı gelişimi destekleyici dış mekân tasarımı D Çukur Turkish Journal of Forestry 12 (1), 70-76, 2011 | 96 | 2011 |
Maintaining the carbon–oxygen balance in residential areas: A method proposal for land use planning MBS Aydin, D Çukur Urban forestry & urban greening 11 (1), 87-94, 2012 | 46 | 2012 |
Çocuk dinlenimi açısından oyunun önemi ve konut yakın çevresinde oyun değerini artırıcı mekansal düzenlemeler D Çukur Ege Mimarlık 69, 14-17, 2009 | 23 | 2009 |
The role of landscape and urban planning disciplines to encourage environmental education among primary school children H Ozguner, D Cukur, M Akten Energy Education Science and Technology Part B-Social and Educational …, 2011 | 22 | 2011 |
Köy Enstitüleri eğitim modelinin hedeflediği insan tipi ve Türkiye’de yapılmış tezlerde Köy Enstitüleri D Çukur Toplum ve Demokrasi Dergisi 2 (4), 151-162, 2008 | 14 | 2008 |
Kentsel dönüşümde “eşdeğerlik” ilkesinin önemi D Gökçe, V SALALI Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 18 (1), 55-65, 2014 | 13 | 2014 |
Günümüz kültürel yapısı içinde kentsel alanda doğa korumanın olanak ve sınırları ile sosyalizasyon sürecinde çocuklarda doğa bilinci gelişimini destekleyici kentsel tasarım … H Özgüner, Ş Ergin, A Gül, D Çukur, V Küçük, M Akten Süleyman Demirel Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi Raporu, Proje No, 2007 | 12 | 2007 |
Yeni bir toplumsallaştırma sürecinin mekansal anlatımı: Olanak ve sınırları D Çukur Yayımlanmamış Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2009 | 9 | 2009 |
Yaşlılık döneminin “öteki” leştirilmesi sorununun kentsel-sosyal altyapı bağlamında irdelenmesi D ÇUKUR, Ş ERGİN Yaşlı Sorunları Araştırma Dergisi 1 (2), 107-120, 2008 | 9 | 2008 |
Şehir Planlama’da modül kullanımı ya da bir öncekine yanıt Ş Ergin, D Çukur Egemimarlık 2 (61), 22-25, 2007 | 9 | 2007 |
Türkiyede bir öteki olarak çocuk ve kent planlamada temsil sorunsalı D Çukur DEÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003 | 6 | 2003 |
Korunan Doğal Alanlar Konusu Bağlamında „ekolojik boyut‟ Sorunsallaştırılması ve Aidiyeti Üzerine D Çukur, Ş Ergin içinde Korunan Doğal Alanlar Sempozyumu Sözlü Bildiriler Kitabı, 99-106, 2005 | 4 | 2005 |
Küreselleşme Karşısında Eğitim ve Mekan Politikaları Üzerine Düşünmek D Çukur Toplum ve Demokrasi Dergisi 3 (6), 217-230, 2014 | 3 | 2014 |
Outdoor space design supporting healthy development in preschool childhood period. D Çukur Süleyman Demirel Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi Seri A 12 (1), 70-76, 2011 | 3 | 2011 |
Role of playground design to encourage nature awareness among children in urban areas. D Çukur, H Özgüner Süleyman Demirel Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi Seri A, 177-187, 2008 | 1 | 2008 |
“KORUNAN DOĞAL ALANLAR” KONUSU BAĞLAMINDA “EKOLOJİK BOYUT” SORUNSALLAŞTIRILMASI VE AİDİYETİ ÜZERİNE D ÇUKUR, Ş ERGİN | | |
fiehir Planlama’da Modül Kullan› m› ya da Bir Öncekine Yan› t D Çukur | | |
Öğr. Gör. Gonca POLAT ULUOCAK-Prof. Dr. Işıl BULUT D ÇUKUR, EG DELİCE, M KAPLAN, İ AYDOĞAN, ... | | |