Eğitim yönetimi denetimi planlaması ve ekonomisi lisansüstü öğrencilerinin aldıkları eğitim hakkındaki görüşleri (Education Management Supervision Planning and Economics … Ü Kahraman, T Tok Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2015 (25), 2016 | 44 | 2016 |
Akademisyenlerin iş yükü algıları ile iş ve aile çatışmaları arasındaki ilişki Ü Kahraman, K Çelik Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 95-105, 2018 | 39* | 2018 |
Okul yöneticilerinin yönetim tarzı, örgüt DNA’sı ve örgütsel değişimin okullardaki korku kültürüne etkisi Ü Kahraman Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 28 | 2019 |
Eğitim Fakültesi Formasyon Öğrencilerinin Özyeterlik İnançları İle Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişki Ü Kahraman, K Çelik Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 45 (45), 353-375, 2019 | 25* | 2019 |
PISA 2012 sonuçlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi Ü Kahraman, K Çelik Journal of Human Sciences 14 (4), 4797-4808, 2017 | 25 | 2017 |
Okulların DNA profilleri ile öğretmenlerin psikolojik sermayeleri arasındaki ilişki AB Bostancı, K Çelik, Ü Kahraman Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (2 …, 2017 | 24 | 2017 |
Okulların DNA profili ile okul içi politik davranışlar arasındaki ilişki BA Bostancı, T Akçadağ, Ü Kahraman, A Tosun Journal of Human Sciences 13 (3), 5693-5705, 2016 | 23* | 2016 |
School climate and self-efficacy as predictor of job satisfaction Y Türker, Ü Kahraman Journal of Theoretical Educational Science 14 (4), 548-569, 2021 | 21 | 2021 |
Okul Müdürlerinin Kayırmacılık Davranışları Ü Kahraman Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 6 (3), 90-106, 2020 | 19 | 2020 |
The Relationship among Teachers' General Self-efficacy Perceptions, Job Burnout And Life Satisfaction OT Çelik, Ü Kahraman Universal Journal of Educational Research 6 (12), 2721-2729, 2018 | 19 | 2018 |
The status of teaching profession from teachers’ points of view Ü Kahraman, OT Çelik Educational Administration: Theory and Practice 26 (3), 519-564, 2020 | 18 | 2020 |
İlkokullarda performans yönetimi uygulamaları ve öğretmenlerin örgütsel adalet algısı arasındaki ilişki Ü Kahraman Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 18 | 2014 |
Öğretmen Güçlendirme Üzerine Yapılan Araştırmalara Yönelik Tematik Bir İnceleme Ü Kahraman, OT Çelik AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi 8 (21), 151-177, 2020 | 15 | 2020 |
The Challenges of Beginning Teachers Experience In The Early Years of Teaching OT Çelik, Ü Kahraman Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 179-205, 2021 | 13* | 2021 |
A Study on Inclusive Education in Turkey T Sarı, F Nayir, Ü Kahraman Journal of Education and Future, 69-82, 2020 | 9 | 2020 |
İlkokullarda performans yönetimi uygulamaları ve öğretmenlerin örgütsel adalet algıları arasındaki ilişki Ü Kahraman, İ ÇANKAYA Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and …, 2015 | 9 | 2015 |
Teachers’ Informal Learning in The Context of Development: Resources, Barriers, And Motivation K Çelik, OT Çelik, Ü Kahraman Psycho-Educational Research Reviews 10 (2), 77-91, 2021 | 8 | 2021 |
Okullarda korku kültürü ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması K Çelik, Ü Kahraman İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 319-333, 2019 | 8* | 2019 |
Öğretmenlerin işe tutkunluklarını etkileyen etkenlere yönelik görüşleri. III A Bostancı, Ü Kahraman International Teacher Education and Accreditation Congress (ITEAC 2019).(30 …, 2019 | 5 | 2019 |
Sosyal Adalet ve Eğitim Ü Kahraman Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitim, 239 -272, 2020 | 3* | 2020 |