Takip et
Taibe Kulaksız
Taibe Kulaksız
Diğer adlarTaibe Kulaksiz
Postdoctoral researcher, Heidelberg University of Education
ph-heidelberg.de üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of social network-supported microteaching on teachers self-efficacy and teaching skills
Ö Kelleci, T Kulaksız, FK Pala
World Journal on Educational Technology: Current Issues 10 (2), 115-130, 2018
252018
Social network addiction scale development: Validity and reliability study
F Karaca, OG Yıldırım, T Kulaksız
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 2019
11*2019
Development of pre-service early childhood teachers’ technology integrations skills through a praxeological approach
T Kulaksız, M Toran
International Journal of Educational Technology in Higher Education 19, 36, 2022
102022
A path model of contextual factors influencing science teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge
T Kulaksız, F Karaca
Education and Information Technologies 28, 3001–3026, 2023
92023
Elaboration of science teachers’ technology-based lesson practices in terms of contextual factors influencing TPACK
T Kulaksız, F Karaca
Research in Science & Technological Education, 2022
52022
Developing A Digital Educational Game Development Self-Efficacy Scale
Ö Kelleci, T Kulaksız
Pamukkale University Journal of Education 52, 1-30, 2021
5*2021
An inter-specialty cancer training programme curriculum for Europe
K Benstead, A Brandl, T Brouwers, J Civera, S Collen, DL Csaba, ...
European Journal of Surgical Oncology 49 (9), 106989, 2023
32023
Developing An Educational Digital Game Design Course
Ö Kelleci, T Kulaksız
8th World Conference on Educational Technology Researches, 2018
32018
Eğitsel Yazılım Değerlendirme Formlarının ve Ölçeklerinin İncelenmesi
A Arslan, A Geriş, T Kulaksız
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 7 (2), 272-284, 2016
32016
Praxeological learning approach in the development of pre-service EFL teachers' TPACK and online information-seeking strategies
T Kulaksız
International Journal of Educational Technology in Higher Education 20, 52, 2023
22023
The examination of demographics influences on the digital parenting awareness of parents with 3-6 years old children
T Kulaksız, M Toran
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 550 - 570, 2023
22023
Technology-Enhanced Learning in the Education of Oncology Medical Professionals: A Systematic Literature Review
T Kulaksız, J Steinbacher, M Kalz
Journal of Cancer Education 38, 1743-1751, 2023
22023
Eğitsel Oyun Tasarlama Eğitiminin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Ö Kelleci, T Kulaksız
ITTES 2017, 154, 2017
22017
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerini Etkileyen Bağlamsal Faktörler
T Kulaksız, F Karaca
EJER Congress 2020, 2020
12020
Okul Öncesi Eğitimi Bağlamında Kullanılan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Ölçeklerinin İncelenmesi
T Kulaksız, M Toran
EDUCongress 2023, 1796-1798, 2023
2023
Does Individual Innovativeness Influence TPACK Development?: The Case of Pre-service EFL Teachers in Türkiye
T Kulaksız
Australian Journal of Teacher Education 48 (3), 37-50, 2023
2023
Uzaktan Eğitim Modelleri ve Matematik Eğitimi
T Kulaksız
Uzaktan Matematik Eğitimi, 13-29, 2022
2022
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini Etkileyen Bağlamsal Faktörlere Yönelik Bir Model Önerisi
T Kulaksız
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
2020
Oyun Geliştiricilerin Dijital Eğitsel Oyun Geliştirme Öz-Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
T Kulaksız, O KELLECI
2019
Öğretmen Adaylarının Mobil Değerlendirme Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
T Kulaksız, Ö Kelleci, FK Pala
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20