4-6 Yaş Kuran Kursu Öğretim Programının Öğretici Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi A Gücen, A Çakmak, MF Ay Mücahit Kıbrıs, 752-764, 2016 | 21 | 2016 |
Bir Meta-Sentez Çalışması: Öğreticilerin Gözünden 4-6 Yaş Kur'an Kursları M Ecer, A Çakmak Marife Dini Araştırmalar Dergisi 21 (2), 803-831, 2021 | 16 | 2021 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerine göre salgın döneminde uzaktan eğitim A Çakmak, Y Uzunpolat Tasavvur/Tekirdağ İlahiyat Dergisi 7 (1), 855-892, 2021 | 16 | 2021 |
KOPYA ÇEKMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI MF AY, A ÇAKMAK Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 140-155, 2015 | 12 | 2015 |
Eleştirel Düşünme Eğiliminin Dindarlık Üzerine Etkisi: İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Örneği A YÜKSEL, ŞN KAYACAN, A ÇAKMAK, M KIZILGEÇİT Turkish Academic Research Review 6 (3), 1086-1132, 2021 | 6 | 2021 |
Ortaöğretim din kültürü ve ahlak bilgisi dersi genel amaçlarına erişim düzey ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması A Çakmak, MF AY Değerler Eğitimi Dergisi 14 (31), 43-66, 2016 | 6 | 2016 |
Seçmeli Kur’an-ı Kerim Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeğinin (SKKMÖ) Geliştirilmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi A Çakmak, E Münir Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 19 (2), 679-707, 2020 | 5 | 2020 |
Din eğitiminde hayatı anlamlandırma A Çakmak | 5 | 2020 |
Yüksek din öğretimi öğrencilerinde fakülte memnuniyeti ile siber aylaklık arasındaki ilişki A ÇAKMAK, Y UZUNPOLAT Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 (2), 833-852, 2022 | 3 | 2022 |
Din-Bilim İlişkisi Tutum Ölçeği A Çakmak, F ÇAKMAK, H AYDENİZ Cumhuriyet İlahiyat Dergisi 26 (3), 955-970, 2022 | 2 | 2022 |
Öğreticilerin gözünden 4-6 yaş Kur’an kursu öğretim programındaki soyut kavramların öğretimi üzerine nitel bir araştırma F ÇELİK, A ÇAKMAK Değerler Eğitimi Dergisi 21 (45), 1-34, 2023 | 1 | 2023 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Çerçevesinde ”Din Kültürü” Kavramı Üzerine Bir Analiz A Çakmak Uluslararası İslam Eğitimi Kongresi, 2019 | 1 | 2019 |
Hasan Meydan. Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek.(2022). İstanbul. DEM Yayınları. 178. 978-605-73807-5-3 A ÇAKMAK Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 313-319, 2022 | | 2022 |
Cami Bahçesinde Büyümek: Din Görevlisi Çocuğu Olma Üzerine Nitel Bir Araştırma A ÇAKMAK Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 (2), 940-960, 2022 | | 2022 |
Religion-Science Relationship Attitude Scale A Çakmak, F Çakmak, H Aydeni̇z | | 2022 |
Caferilik Bağlamında Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde Dinde Çoğulculuk: Aynı Bahçenin Farklı Çiçekleri A Çakmak Dinde çoğulculuk ve din eğitimi:Türkiye örneği, 101-138, 2021 | | 2021 |
DEVELOPMENT OF MOTIVATION SCALE TOWARD THE ELECTIVE KORAN COURSE (MSEKC) AND ITS ANALYSIS ACCORDING TO DIFFERENT VARIABLES A Cakmak, M Ecer HITIT UNIV, FAC DIVINITY MIMAR SINAN MAH 3 CAD, CORUM, ANKARA, 00000, TURKEY, 2020 | | 2020 |
Tek Ebeveynli Aileye Dönüşüm SürecindeKarşılaşılan Sorunlar ve Bu Sorunlarla BaşaÇıkmada Din ŞNK Kızılgeçit Muhammet, Ahmet Çakmak Uluslararası Aile Sempozyumu 2, 797-809, 2020 | | 2020 |
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin “İlahiyatçı” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları YU Ahmet Çakmak, Eyüp Şimşek Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Sempozyumu, 437-457, 2019 | | 2019 |
İLAHİYAT FAKÜLTELERİNDE DİN BİLİM İLİŞKİSİ ÖÜF ÇAKMAK, A ÇAKMAK, H AYDENİZ | | |