Follow
Ahmet Çakmak
Ahmet Çakmak
Verified email at atauni.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
4-6 Yaş Kuran Kursu Öğretim Programının Öğretici Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
A Gücen, A Çakmak, MF Ay
Mücahit Kıbrıs, 752-764, 2016
212016
Bir Meta-Sentez Çalışması: Öğreticilerin Gözünden 4-6 Yaş Kur'an Kursları
M Ecer, A Çakmak
Marife Dini Araştırmalar Dergisi 21 (2), 803-831, 2021
162021
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerine göre salgın döneminde uzaktan eğitim
A Çakmak, Y Uzunpolat
Tasavvur/Tekirdağ İlahiyat Dergisi 7 (1), 855-892, 2021
162021
KOPYA ÇEKMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
MF AY, A ÇAKMAK
Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 140-155, 2015
122015
Eleştirel Düşünme Eğiliminin Dindarlık Üzerine Etkisi: İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Örneği
A YÜKSEL, ŞN KAYACAN, A ÇAKMAK, M KIZILGEÇİT
Turkish Academic Research Review 6 (3), 1086-1132, 2021
62021
Ortaöğretim din kültürü ve ahlak bilgisi dersi genel amaçlarına erişim düzey ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
A Çakmak, MF AY
Değerler Eğitimi Dergisi 14 (31), 43-66, 2016
62016
Seçmeli Kur’an-ı Kerim Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeğinin (SKKMÖ) Geliştirilmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
A Çakmak, E Münir
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 19 (2), 679-707, 2020
52020
Din eğitiminde hayatı anlamlandırma
A Çakmak
52020
Yüksek din öğretimi öğrencilerinde fakülte memnuniyeti ile siber aylaklık arasındaki ilişki
A ÇAKMAK, Y UZUNPOLAT
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 (2), 833-852, 2022
32022
Din-Bilim İlişkisi Tutum Ölçeği
A Çakmak, F ÇAKMAK, H AYDENİZ
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi 26 (3), 955-970, 2022
22022
Öğreticilerin gözünden 4-6 yaş Kur’an kursu öğretim programındaki soyut kavramların öğretimi üzerine nitel bir araştırma
F ÇELİK, A ÇAKMAK
Değerler Eğitimi Dergisi 21 (45), 1-34, 2023
12023
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Çerçevesinde ”Din Kültürü” Kavramı Üzerine Bir Analiz
A Çakmak
Uluslararası İslam Eğitimi Kongresi, 2019
12019
Hasan Meydan. Postmodern İklimde Din ve Değerleri Öğretmek.(2022). İstanbul. DEM Yayınları. 178. 978-605-73807-5-3
A ÇAKMAK
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 313-319, 2022
2022
Cami Bahçesinde Büyümek: Din Görevlisi Çocuğu Olma Üzerine Nitel Bir Araştırma
A ÇAKMAK
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 (2), 940-960, 2022
2022
Religion-Science Relationship Attitude Scale
A Çakmak, F Çakmak, H Aydeni̇z
2022
Caferilik Bağlamında Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde Dinde Çoğulculuk: Aynı Bahçenin Farklı Çiçekleri
A Çakmak
Dinde çoğulculuk ve din eğitimi:Türkiye örneği, 101-138, 2021
2021
DEVELOPMENT OF MOTIVATION SCALE TOWARD THE ELECTIVE KORAN COURSE (MSEKC) AND ITS ANALYSIS ACCORDING TO DIFFERENT VARIABLES
A Cakmak, M Ecer
HITIT UNIV, FAC DIVINITY MIMAR SINAN MAH 3 CAD, CORUM, ANKARA, 00000, TURKEY, 2020
2020
Tek Ebeveynli Aileye Dönüşüm SürecindeKarşılaşılan Sorunlar ve Bu Sorunlarla BaşaÇıkmada Din
ŞNK Kızılgeçit Muhammet, Ahmet Çakmak
Uluslararası Aile Sempozyumu 2, 797-809, 2020
2020
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin “İlahiyatçı” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
YU Ahmet Çakmak, Eyüp Şimşek
Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Sempozyumu, 437-457, 2019
2019
İLAHİYAT FAKÜLTELERİNDE DİN BİLİM İLİŞKİSİ
ÖÜF ÇAKMAK, A ÇAKMAK, H AYDENİZ
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20