Takip et
Özge Kılıçarslan
Özge Kılıçarslan
Diğer adlarÖzge Kocabulut
Pamukkale Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Customer Loyalty Towards Travel Agency Websites: The Role of Trust and Hedonic Value
T Albayrak, S Karasakal, Ö Kocabulut, D Aslıhan
JOURNAL OF QUALITY ASSURANCE IN HOSPITALITY & TOURISM, 1-27, 2020
1032020
Sportif Rekreasyon Aktivitelerine Düzenli Katılımı Engelleyen Faktörlerin İncelenmesi: Akdeniz Üniversitesi Turizm Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
İ ŞAHİN, Ö KOCABULUT
Journal of Recreation and Tourism Research 1 (2), 46-67, 2014
582014
The effects of mood and personality type on service quality perception and customer satisfaction
Ö Kocabulut, T Albayrak
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research 13 (1 …, 2019
442019
Duyguların ve kişilik tiplerinin hizmet kalite algısı ve müşteri memnuniyetine etkisi
Ö Kocabulut
Akdeniz Üniversitesi, 2016
222016
How does perceived crowding moderate tourist shopping experience and satisfaction relationship?
T Albayrak, Ö Güzel, M Caber, Ö Kılıçarslan, AD Cengizci, A Güven
International Journal of Tourism Cities 7 (1), 46-62, 2021
182021
Web sitesi hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisi
Ö KOCABULUT, T ALBAYRAK
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 28 (2), 293-303, 2017
162017
Effects of intercultural communication apprehension on satisfaction of foreign students
F Seyitoglu, A Guven, O Kocabulut
First European Academic Research Conference on Global Business, Economics …, 2015
142015
Akademisyenlerin uluslararası kongre katılım motivasyonlarının tespiti
Ö KOCABULUT
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 14 (1), 48-58, 2017
122017
Turistlerin Yerel Yiyecek Tüketme ve Satın Alma Davranışları Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Ö KOCABULUT, D KILIÇARSLAN
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 6 (1), 213-227, 2018
82018
Otellerin sosyal medya durum analizi: Avrupa’daki beş destinasyon örneği
Ö KILIÇARSLAN, T ALBAYRAK
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 33 (1), 18-28, 2022
52022
Motivations of festival participants
Ö KOCABULUT, D KILIÇARSLAN
PROCEEDINGS BOOK, 156, 2017
52017
The Routledge Handbook of Tourism Impacts: Theoretical and Applied Perspectives: Environmental Impacts of Tourism
Ö Kocabulut, N Yozukmaz, S Bertan
Routledge, 2019
2*2019
Festivals as a tourism product: Kafkasör bullfighting festival in Turkey
D KILIÇARSLAN, Ö KOCABULUT
Proceedings Book, 147, 2017
22017
Could similar clusters have different perceptions? Motivation segmenting of local food festival
DK Özge KILIÇARSLAN
Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events, 1-17, 2022
12022
The impacts of Metaverse on tourist behaviour and marketing implications
Ö Klıçarslan, N Yozukmaz, T Albayrak, D Buhalis
Current Issues in Tourism, 1-21, 2024
2024
Likör
Ö KILIÇARSLAN
Tarihsel, Kültürel ve Turizm Boyutuyla İçecekler 1, 273-294, 2023
2023
Crowding Perception Effects on Re-visit Intention and Satisfaction
Ö KILIÇARSLAN
V. Internatıonal Cappadocıa Scıentıfıc Research Congress 1 (1), 665, 2023
2023
Gastronomide Popüler Kültür ve Sosyal Medya
Ö KILIÇARSLAN
Gastronomide Üretim ve Tüketim Boyutları 1, 245-256, 2023
2023
Su Altı Dalış Turizmi: Katılımcı Memnuniyetinin Değerlendirilmesi
M Caber, T Albayrak, Ö Kılıçarslan
23. Ulusal Turizm Kongresi (UTK23) 1 (1), 377-392, 2023
2023
Dünyadan Örneklerle Sağlık Turizmi ve Rekreasyon Arasındaki İlişkiye Dair Bir İnceleme
Ö KILIÇARSLAN, N YOZUKMAZ
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 53 (2), 385-402, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20