Web tabanlı öğretim tutum ölçeği: Açıklayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi çalışması Y Erdoğan, S Bayram, L Deniz Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 4 (2), 1-14, 2007 | 179 | 2007 |
Factors that influence academic achievement and attitudes in web based education Y Erdogan, S Bayram, L Deniz International Journal of Instruction 1 (1), 2008 | 155 | 2008 |
Exploring the relationships among Internet usage, Internet attitudes and loneliness of Turkish adolescents. Y Erdoğan Cyberpsychology 2 (2), 2008 | 126 | 2008 |
İnternet kullanımının Türkçeye etkileri: Nitel bir araştırma H Yaman, Y Erdoğan Journal of Language and Linguistic Studies 3 (2), 237-249, 2007 | 108 | 2007 |
Paper‐based and computer‐based concept mappings: The effects on computer achievement, computer anxiety and computer attitude Y Erdogan British Journal of Educational Technology 40 (5), 821-836, 2009 | 107 | 2009 |
Bilgisayar destekli öğretimin etkililiği üzerine bir meta analiz çalışması M Camnalbur PQDT-Global, 2008 | 93 | 2008 |
Fen Bilimleri, Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Alanlarındaki T Kabaca, Y Erdoğan Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (22), 54-63, 2007 | 89 | 2007 |
Exploring the psychological predictors of programming achievement Y Erodogan, E Aydin, T Kabaca Journal of Instructional Psychology 35 (3), 264, 2008 | 64 | 2008 |
A Meta Analysis on the Effectiveness of Computer-Assisted Instruction: Turkey Sample. M Camnalbur, Y Erdogan Educational Sciences: Theory and Practice 8 (2), 497-505, 2008 | 56 | 2008 |
Bilgisayar destekli kavram haritalarının matematik öğretiminde kullanılması Y Erdoğan PQDT-Global, 2000 | 56 | 2000 |
Bilgisayar destekli öğretimin etkililiği üzerine bir meta analiz çalışması: Türkiye örneği M CAMNALBUR, Y Erdoğan Kuram ve uygulamada eğitim bilimleri 8 (2), 481-505, 2008 | 50 | 2008 |
Web tabanlı yüksek öğretimin öğrencilerin akademik başarıları ve tutumları doğrultusunda değerlendirilmesi Y Erdoğan PQDT-Global, 2005 | 41 | 2005 |
Computer Assisted Project-Based Instruction: The Effects on Science Achievement, Computer Achievement and Portfolio Assessment. Y Erdogan, D Dede International Journal of Instruction 8 (2), 177-188, 2015 | 39 | 2015 |
The Role of Personality Traits in Web Based Education. S Bayram, L Deniz, Y Erdogan Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 7 (2), 41-50, 2008 | 35 | 2008 |
Bilişim sistemine girme ve kalma suçu Y Erdoğan Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi 12, 1363-1433, 2010 | 34 | 2010 |
Oluşturmacılık yaklaşımının kare, dikdörtgen ve üçgen çevrelerinin hesaplanmasında kullanılması Y Erdoğan, B Sağan Ulusal fen ve matematik eğitimi kongresi, ODTÜ, 2002 | 34 | 2002 |
Legibility of websites which are designed for instructional purposes Y Erdogan World Applied Sciences Journal 3 (1), 73-78, 2008 | 24 | 2008 |
An Investigation of the Effectiveness of Concept Mapping on Turkish Students' Academic Success. Y Erdogan Journal of Education and Training Studies 4 (6), 1-9, 2016 | 22 | 2016 |
Web based instruction attitude scale: Explanatory and confirmatory factor analyses Y Erdoğan, S Bayram, L Deniz Journal of Human Sciences 4 (2), 2007 | 21 | 2007 |
Medya ve şiddet: Mafya dizileri üzerine karma bir araştırma Y Erdoğan, H Ekşi, A Tektaş Değerler Eğitimi Dergisi 10 (23), 83-116, 2012 | 18 | 2012 |