Follow
Feray Uğur Erdoğmuş
Feray Uğur Erdoğmuş
Verified email at amasya.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye’de eğitim teknolojileri alanında yapılan master ve doktora tezlerinde genel eğilimler
FU Erdoğmuş, K Çağıltay
Akademik Bilişim 9, 11-13, 2009
1102009
The effect of robotic coding education on preschoolers’ problem solving and creative thinking skills
R Çakır, Ö Korkmaz, Ö İdil, FU Erdoğmuş
Thinking Skills and Creativity 40, 100812, 2021
562021
Plickers web 2.0 ölçme ve değerlendirme uygulamasının öğrencilerin sınav kaygıları ve başarıları üzerine etkisi
Ö KORKMAZ, M VERGİLİ, R ÇAKIR, FU ERDOĞMUŞ
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 15-37, 2019
352019
Research trends in CEIT MS and PhD theses in Turkey: A content analysis
FU Erdoğmuş
Unpublished master’s thesis, Middle East Technical University, Ankara, Turkey, 2009
282009
How Do Elementary Childhood Education Teachers Perceive Robotic Education in Kindergarten? A Qualitative Study
FU ERDOĞMUŞ
Participatory Educational Research 8 (2), 421-434, 2021
162021
Making novice instructional designers expert: Design and development of an electronic performance support system
F Ugur-Erdogmus, K Cagiltay
Innovations in Education and Teaching International, 2018
162018
The effect of robotic coding education on preschoolers’ problem solving and creative thinking skills. Thinking Skills and Creativity, 40, 100812
R Çakır, Ö Korkmaz, Ö İdil, F Uğur Erdoğmuş
142021
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin kodlamaya dönük tutumları, öz-yeterlilikleri ve kodlama öğretimi için kullandıkları yöntemler
Ö Korkmaz, H Şahin, R Çakır, FU Erdoğmuş
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 38 (2), 1-16, 2019
132019
Attitudes of IT teacher candidates towards computer programming and their self-efficacy and opinions regarding to block-based programming
E Çoban, Ö Korkmaz, R Çakır, F Uğur Erdoğmuş
Education and Information Technologies 25, 4097-4114, 2020
122020
Effect of gamified mobile applications and the role of player types on the achievement of students
F Ugur-Erdogmus, R Çakır
Journal of Educational Computing Research 60 (4), 1063-1080, 2022
102022
Secondary school students’ basic STEM skill levels according to their self-perceptions: A scale adaptation
Ö Korkmaz, R Çakir, FU Erdoğmuş
Participatory Educational Research 8 (1), 423-437, 2021
102021
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Ö Korkmaz, B Acar, R Çakır, FU Erdoğmuş, E Çakır
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 372-391, 2019
102019
Ortaokul öğrencilerinin blok temelli kodlama eğitimine dönük öz-yeterlik algı düzeyleri, STEM ve bilgisayarca düşünme beceri düzeyleri
C ADSAY, Ö KORKMAZ, R ÇAKIR, FU ERDOĞMUŞ
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 10 (2), 469-489, 2020
92020
A validity and reliability study of the Basic STEM Skill Levels Perception Scale
Ö Korkmaz, R Çakir, FU Erdoğmuş
International Journal of Psychology and Educational Studies 7 (2), 111-121, 2020
92020
The impact of Plickers web 2.0 assessment and evaluation tool on exam anxiety and academic success of students
Ö Korkmaz, M Vergili, R Çakır, FU Erdoğmuş
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 15-37, 2019
72019
Türkiye'de BÖTE Alanında Yapılan Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Araştırma Eğilimleri: Bir Doküman Analizi
FU Erdoğmuş
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Ortadoğu Teknik Üniversitesi.(Tez …, 2009
72009
ve Çağıltay, K.(2009, Şubat)
F Erdoğmuş
Türkiye’de eğitim teknolojileri alanında yapılan master ve doktora …, 2009
72009
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin mesleki doyum ve tükenmişlik düzeyleri
Ö Korkmaz, Ö Kovancı, R Çakır, FU Erdoğmuş
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 23 (3), 830-847, 2019
62019
Görsel programlama ortamlarında yapılan oyun geliştirme etkinliklerinin öğrencilerin programlamaya dönük tutumları ve öğrencilerin kodlamaya yönelik öz-yeterlilik algılarına etkisi
H Balcı, Ö Korkmaz, R Çakır, FU Erdoğmuş
1. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 62, 2018
62018
Öğretmen Adaylarının Facebook Kullanımları ve Facebook’un Mesleki Gelişimlerindeki Yeri Konusundaki Görüşleri
M Köşkeroğlu Büyükimdat, D Albayrak, F Uğur Erdoğmuş, S Yıldırım, ...
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 119-134, 2011
62011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20