Türkiye’de eğitim teknolojileri alanında yapılan master ve doktora tezlerinde genel eğilimler FU Erdoğmuş, K Çağıltay Akademik Bilişim 9, 11-13, 2009 | 110 | 2009 |
The effect of robotic coding education on preschoolers’ problem solving and creative thinking skills R Çakır, Ö Korkmaz, Ö İdil, FU Erdoğmuş Thinking Skills and Creativity 40, 100812, 2021 | 56 | 2021 |
Plickers web 2.0 ölçme ve değerlendirme uygulamasının öğrencilerin sınav kaygıları ve başarıları üzerine etkisi Ö KORKMAZ, M VERGİLİ, R ÇAKIR, FU ERDOĞMUŞ Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 15-37, 2019 | 35 | 2019 |
Research trends in CEIT MS and PhD theses in Turkey: A content analysis FU Erdoğmuş Unpublished master’s thesis, Middle East Technical University, Ankara, Turkey, 2009 | 28 | 2009 |
How Do Elementary Childhood Education Teachers Perceive Robotic Education in Kindergarten? A Qualitative Study FU ERDOĞMUŞ Participatory Educational Research 8 (2), 421-434, 2021 | 16 | 2021 |
Making novice instructional designers expert: Design and development of an electronic performance support system F Ugur-Erdogmus, K Cagiltay Innovations in Education and Teaching International, 2018 | 16 | 2018 |
The effect of robotic coding education on preschoolers’ problem solving and creative thinking skills. Thinking Skills and Creativity, 40, 100812 R Çakır, Ö Korkmaz, Ö İdil, F Uğur Erdoğmuş | 14 | 2021 |
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin kodlamaya dönük tutumları, öz-yeterlilikleri ve kodlama öğretimi için kullandıkları yöntemler Ö Korkmaz, H Şahin, R Çakır, FU Erdoğmuş Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 38 (2), 1-16, 2019 | 13 | 2019 |
Attitudes of IT teacher candidates towards computer programming and their self-efficacy and opinions regarding to block-based programming E Çoban, Ö Korkmaz, R Çakır, F Uğur Erdoğmuş Education and Information Technologies 25, 4097-4114, 2020 | 12 | 2020 |
Effect of gamified mobile applications and the role of player types on the achievement of students F Ugur-Erdogmus, R Çakır Journal of Educational Computing Research 60 (4), 1063-1080, 2022 | 10 | 2022 |
Secondary school students’ basic STEM skill levels according to their self-perceptions: A scale adaptation Ö Korkmaz, R Çakir, FU Erdoğmuş Participatory Educational Research 8 (1), 423-437, 2021 | 10 | 2021 |
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS Ö Korkmaz, B Acar, R Çakır, FU Erdoğmuş, E Çakır Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 372-391, 2019 | 10 | 2019 |
Ortaokul öğrencilerinin blok temelli kodlama eğitimine dönük öz-yeterlik algı düzeyleri, STEM ve bilgisayarca düşünme beceri düzeyleri C ADSAY, Ö KORKMAZ, R ÇAKIR, FU ERDOĞMUŞ Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 10 (2), 469-489, 2020 | 9 | 2020 |
A validity and reliability study of the Basic STEM Skill Levels Perception Scale Ö Korkmaz, R Çakir, FU Erdoğmuş International Journal of Psychology and Educational Studies 7 (2), 111-121, 2020 | 9 | 2020 |
The impact of Plickers web 2.0 assessment and evaluation tool on exam anxiety and academic success of students Ö Korkmaz, M Vergili, R Çakır, FU Erdoğmuş Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 15-37, 2019 | 7 | 2019 |
Türkiye'de BÖTE Alanında Yapılan Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerindeki Araştırma Eğilimleri: Bir Doküman Analizi FU Erdoğmuş Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Ortadoğu Teknik Üniversitesi.(Tez …, 2009 | 7 | 2009 |
ve Çağıltay, K.(2009, Şubat) F Erdoğmuş Türkiye’de eğitim teknolojileri alanında yapılan master ve doktora …, 2009 | 7 | 2009 |
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin mesleki doyum ve tükenmişlik düzeyleri Ö Korkmaz, Ö Kovancı, R Çakır, FU Erdoğmuş Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 23 (3), 830-847, 2019 | 6 | 2019 |
Görsel programlama ortamlarında yapılan oyun geliştirme etkinliklerinin öğrencilerin programlamaya dönük tutumları ve öğrencilerin kodlamaya yönelik öz-yeterlilik algılarına etkisi H Balcı, Ö Korkmaz, R Çakır, FU Erdoğmuş 1. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 62, 2018 | 6 | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Facebook Kullanımları ve Facebook’un Mesleki Gelişimlerindeki Yeri Konusundaki Görüşleri M Köşkeroğlu Büyükimdat, D Albayrak, F Uğur Erdoğmuş, S Yıldırım, ... Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 119-134, 2011 | 6 | 2011 |