Analysis of the relationship between shared leadership and distributed leadership S Goksoy Eurasian Journal of Educational Research 16 (65), 295-312, 2016 | 132 | 2016 |
Conflicts at Schools and Their Impact on Teachers. S Göksoy, T Argon Journal of Education and Training studies 4 (4), 197-205, 2016 | 129 | 2016 |
Distributed leadership in educational institutions. S Göksoy Journal of education and training studies 3 (4), 110-118, 2015 | 128 | 2015 |
Öğretmen Denetimini Kim Yapmalıdır? E Aslanargun, S Göksoy Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (ÖYGE Özel Sayısı), 98-121, 2013 | 127 | 2013 |
Bilişim teknolojileri öğretmenleri ve öğrencilerinin robotik ve kodlama dersine ilişkin görüşleri S Göksoy, İ Yılmaz Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (1), 178-196, 2018 | 81 | 2018 |
OKUL YÖNETİMİNDE KARARA KATILIM S Göksoy Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 253-268, 2014 | 57 | 2014 |
An analysis about educational problems in camps in which Syrian refugees stay: Condition analysis İB Arabacı, M Başar, D Akan, S Göksoy International Journal of Social Sciences & Education 4 (3), 80-94, 2014 | 55 | 2014 |
The Relationship between Principals' Cultural Intelligence Levels and Their Cultural Leadership Behaviors. S Göksoy Educational Research and Reviews 12 (20), 988-995, 2017 | 42 | 2017 |
Okullarda öğretmenleri engelleyici ve destekleyici stres kaynakları debilitating and invigorating stress sources for teachers at schools S Göksoy, T Argon Journal of Teacher Education and Educators 3 (2), 245-271, 2014 | 42* | 2014 |
TÜRKİYE VE AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİNDE ZORUNLU EĞİTİM UYGULAMALARI S Göksoy Asian Journal of Instruction (E-AJI) 1 (1), 30-41, 2013 | 36 | 2013 |
Okulların altyapı yeterliliği S Göksoy Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi 1 (1), 9-15, 2017 | 31 | 2017 |
Situations That Make Students Happy and Unhappy in Schools. S Göksoy Universal Journal of Educational Research 5 (n12A), 77-83, 2017 | 30 | 2017 |
Öğretmenlerin öz liderlik rolleri ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi S Göksoy, E Emen, Ş Yenipınar Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 103-116, 2014 | 30 | 2014 |
ÖĞRETMENLERİN OKUL ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ S Göksoy, Ş Yenipınar Milli Eğitim Dergisi 45 (205), 26-43, 2015 | 25 | 2015 |
İlkokul ve ortaokul yöneticilerinin yönetsel etkililik düzeyi S Göksoy, M Sağır, Ş Yenipınar Bartın University Journal of Faculty of Education 2 (1), 18-31, 2013 | 23 | 2013 |
Primary and Secondary School Teachers’ Perceptions of Workload S Göksoy, ŞK Akdağ Creative Education 2014, 2014 | 22 | 2014 |
Öğretmenlik uygulamasının değerlendirilmesi S GÖKSOY, M SAĞIR, Ş YENİPINAR Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) 13 (49), 443-456, 2014 | 19 | 2014 |
Eğitim Sistemlerinde Kalite Standartları ve Kalite Standart Alanları S Göksoy 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum 3 (7), 85-99, 2014 | 18 | 2014 |
Okullarda güvenlik sorunu S Göksoy, E Emen, C Aksoy Milli Eğitim Dergisi 43 (200), 123-139, 2013 | 18 | 2013 |
İlköğretim okulu yöneticilerinin değişime karşı direnci azaltma yöntemlerini uygulama düzeylerine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri S Göksoy Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu, 2010 | 18 | 2010 |