Follow
Cemile Tokgöz Şahoğlu
Cemile Tokgöz Şahoğlu
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyalleşme ve kimlik inşası ekseninde sosyal paylaşım ağları
CT Bakıroğlu
Akademik Bilişim 13, 2014, 2013
1192013
Bilişim çağında toplumsal denetim aracı olarak gözetim olgusu ve yeni iletişim ortamlarında bireyin gözetim farkındalığı üzerine bir araştırma
C Tokgöz
PQDT-Global, 2011
302011
Kimlik ve bellek ekseninde sosyal medya anlatıları
C Tokgöz
Intermedia International e-Journal 4 (7), 255-268, 2017
182017
Twitter user behaviors in Turkey: A content analysis On turkish twitter users
B Polat, C Tokgöz
Mediterranean Journal of Social Sciences 5 (22), 244, 2014
142014
Hactivism in Turkey: The case of redhack
B Polat, CT Bakıroğlu, MED Sayın
Mediterranean Journal of Social Sciences 4 (9), 628-636, 2013
132013
Covid-19 ile mücadelede konumsal gözetimin kurumsallaşması
C TOKGÖZ
Kültür ve İletişim 23 (46), 310-341, 2020
122020
Konum Tabanlı Mobil Oyunlar ve Mekân Algısı: Ingress Üzerine Etnografik Bir Araştırma
C Tokgöz
İlef Dergisi 4 (2), 7-36, 2017
112017
E-Transformation of Municipalities and Social Media's Role on e-participation in European e-Municipalities
B Polat, CT Bakıroğlu, MED Sayın
Academic Journal of Interdisciplinary Studies 2 (9), 386-392, 2013
112013
Sociability on location based mobile games: an ethnographic research on Pokémon go and ingress in Istanbul
C Tokgöz, B Polat
European Journal of Social Science Education and Research 7 (1), 149-164, 2020
92020
Kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı çerçevesinde konum paylaşım motivasyonları: foursquare ve swarm üzerine nitel bir araştırma
CT Şahoğlu
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 257-278, 2018
72018
TRANSMEDYA, KOLEKTİF ANLATI VE KENT: POKÉMON GO ÖRNEĞİ
C Tokgöz, B POLAT
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, 114-129, 2018
52018
Mekân ve Beden BaŞlamında Gözetim ve Direniş.
C Tokgöz
Culture & Communication/Kültür ve İletişim 21 (41), 2018
32018
Sosyo-mekânsal bağlamda konum tabanlı mobil oyunlar: Ingress üzerine bir araştırma
C Tokgöz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
22016
Konum Tabanlı Mobil Oyunlarda Oyun Emeğinin Metalaşması ve Hibrit Mekânın Toplumsal Üretimi
CT Şahoğlu
Moment Dergi 6 (1), 176-198, 2019
12019
Location-based mobile games and sense of place: An ethnographic study on Ingress
C Tokgöz Şahoğlu
ILEF DERGISI 4 (2), 2017
12017
Sosyal medya ve algoritmalar
NE Dilmen, C Tokgöz Şahoğlu
Kriter Yayınevi, 2022
2022
Social Production of Hybrid Spaces Through Playbour: An Ethnographic Study of Location-Based Mobile Games
C Tokgöz-Şahoğlu
Digital Culture & Society 7 (1), 113-130, 2021
2021
KONUM TABANLI MOBİL OYUNLARDA OYUN EMEĞİNİN METALAŞMASI VE HİBRİT MEKÂNIN TOPLUMSAL ÜRETİMİ
CT Şahoğlu
2019
KONUMSAL MEDYA
CT Şahoğlu, B Aydoğan
Tarihe Tanıklıktan Toplumsal Tahayyüle: Konumsal Medya ve Hafıza
B Aydoğan, CT Şahoğlu
KONUMSAL MEDYA, 29, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20