Sosyalleşme ve kimlik inşası ekseninde sosyal paylaşım ağları CT Bakıroğlu Akademik Bilişim 13, 2014, 2013 | 119 | 2013 |
Bilişim çağında toplumsal denetim aracı olarak gözetim olgusu ve yeni iletişim ortamlarında bireyin gözetim farkındalığı üzerine bir araştırma C Tokgöz PQDT-Global, 2011 | 30 | 2011 |
Kimlik ve bellek ekseninde sosyal medya anlatıları C Tokgöz Intermedia International e-Journal 4 (7), 255-268, 2017 | 18 | 2017 |
Twitter user behaviors in Turkey: A content analysis On turkish twitter users B Polat, C Tokgöz Mediterranean Journal of Social Sciences 5 (22), 244, 2014 | 14 | 2014 |
Hactivism in Turkey: The case of redhack B Polat, CT Bakıroğlu, MED Sayın Mediterranean Journal of Social Sciences 4 (9), 628-636, 2013 | 13 | 2013 |
Covid-19 ile mücadelede konumsal gözetimin kurumsallaşması C TOKGÖZ Kültür ve İletişim 23 (46), 310-341, 2020 | 12 | 2020 |
Konum Tabanlı Mobil Oyunlar ve Mekân Algısı: Ingress Üzerine Etnografik Bir Araştırma C Tokgöz İlef Dergisi 4 (2), 7-36, 2017 | 11 | 2017 |
E-Transformation of Municipalities and Social Media's Role on e-participation in European e-Municipalities B Polat, CT Bakıroğlu, MED Sayın Academic Journal of Interdisciplinary Studies 2 (9), 386-392, 2013 | 11 | 2013 |
Sociability on location based mobile games: an ethnographic research on Pokémon go and ingress in Istanbul C Tokgöz, B Polat European Journal of Social Science Education and Research 7 (1), 149-164, 2020 | 9 | 2020 |
Kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı çerçevesinde konum paylaşım motivasyonları: foursquare ve swarm üzerine nitel bir araştırma CT Şahoğlu Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 257-278, 2018 | 7 | 2018 |
TRANSMEDYA, KOLEKTİF ANLATI VE KENT: POKÉMON GO ÖRNEĞİ C Tokgöz, B POLAT Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, 114-129, 2018 | 5 | 2018 |
Mekân ve Beden BaŞlamında Gözetim ve Direniş. C Tokgöz Culture & Communication/Kültür ve İletişim 21 (41), 2018 | 3 | 2018 |
Sosyo-mekânsal bağlamda konum tabanlı mobil oyunlar: Ingress üzerine bir araştırma C Tokgöz Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016 | 2 | 2016 |
Konum Tabanlı Mobil Oyunlarda Oyun Emeğinin Metalaşması ve Hibrit Mekânın Toplumsal Üretimi CT Şahoğlu Moment Dergi 6 (1), 176-198, 2019 | 1 | 2019 |
Location-based mobile games and sense of place: An ethnographic study on Ingress C Tokgöz Şahoğlu ILEF DERGISI 4 (2), 2017 | 1 | 2017 |
Sosyal medya ve algoritmalar NE Dilmen, C Tokgöz Şahoğlu Kriter Yayınevi, 2022 | | 2022 |
Social Production of Hybrid Spaces Through Playbour: An Ethnographic Study of Location-Based Mobile Games C Tokgöz-Şahoğlu Digital Culture & Society 7 (1), 113-130, 2021 | | 2021 |
KONUM TABANLI MOBİL OYUNLARDA OYUN EMEĞİNİN METALAŞMASI VE HİBRİT MEKÂNIN TOPLUMSAL ÜRETİMİ CT Şahoğlu | | 2019 |
KONUMSAL MEDYA CT Şahoğlu, B Aydoğan | | |
Tarihe Tanıklıktan Toplumsal Tahayyüle: Konumsal Medya ve Hafıza B Aydoğan, CT Şahoğlu KONUMSAL MEDYA, 29, 0 | | |