4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Edilmiş Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi D Burak Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 11 (21), 44-58., 2017 | 27* | 2017 |
4. sınıf fen bilimleri dersi kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine göre incelenmesi Y Doğan, D Burak Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (23), 34-56, 2018 | 24 | 2018 |
Verbal-Visual Learning Styles Scale: Developing a Scale for Primary School Students D Burak, M Gültekin International Journal on Social and Education Sciences (IJonSES) 3 (2), 287-303, 2021 | 17 | 2021 |
4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ BLOOM VE REVİZE BLOOM TAKSONOMİLERİNE GÖRE İNCELENMESİ D Burak, M Gültekin Sosyal Bilimler Dergisi 9 (18), 121-140, 2019 | 14 | 2019 |
The effect of risk and protective factors on primary school students’ COVID-19 anxiety: Back to school after the pandemic D Burak Child Indicators Research 16 (1), 29-51, 2023 | 9 | 2023 |
“MÜLTECİ ÖĞRENCİLER KANADI KIRIK KUŞLAR GİBİDİR”: ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜLTECİ ÖĞRENCİ ALGILARI D BURAK, A Zeynel Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 221-247, 2021 | 6 | 2021 |
İlkokul sosyal bilgiler öğretimine yönelik uyarlanabilir bir öğrenme ortamının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi D Burak Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 6 | 2020 |
An investigation of the 4th grade science course’s acquisitions according to the revised Bloom’s taxonomy Y Doğan, D Burak Mediterranean Journal of Educational Research 12 (23), 34-56, 2018 | 5 | 2018 |
Sınıf içi kültürel çeşitlilik için öğretmen yeterlilik ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması Z AMAÇ, D BURAK, S DURAN Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 208-223, 2017 | 5 | 2017 |
Örnekleme yöntemleri D Burak Eğitimde araştırma yöntemleri, 125-153, 2022 | 3 | 2022 |
The Preferred Mentoring Attributes and Practices for Effective Science Teaching. D Burak, A Simsar Journal of Baltic Science Education 21 (1), 7-25, 2022 | 3 | 2022 |
TÜRKİYE’DE UYARLANABİLİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI KAPSAMINDA YAPILAN TEZLER ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ D Burak, M Gültekin Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 438-462, 2019 | 3 | 2019 |
Psychometric properties of pandemic awareness scale for students aged 8–12: The case of COVID-19 D Burak Children and Youth Services Review 149, 106944, 2023 | 2 | 2023 |
Preservice early childhood teachers’ science conceptual changes with STEM-based science activities A Simsar, I Jones, D Burak Journal for the Education of Gifted Young Scientists 10 (2), 291-312, 2022 | 2 | 2022 |
Primary School Students' Academic Achievement in Social Studies: A Structural Equation Modeling Analysis. D Burak, M Gültekin International Online Journal of Primary Education 10 (2), 469-491, 2021 | 2 | 2021 |
Mültecilerin ilkokuldaki eğitimi ve sınıf öğretmenleri için etkinlik örnekleri D Burak, Z Amaç Panik yok!!! Ben mülteciyim: Hikâyeleriyle mülteci öğrencilere yönelik …, 2020 | 2 | 2020 |
Implementation and Evaluation of an Adaptive Learning Environment Designed According to Learner Characteristics: A Study on Primary School Social Studies Teaching D Burak, M Gultekin Technology, Knowledge and Learning 29 (1), 163-196, 2024 | 1 | 2024 |
AQ Methodological Study on the Professional Identities of Academic Staff of the Faculties of Education D Burak, M GULTEKIN, E Yaşar Journal of Teacher Education and Educators 11 (1), 105-136, 2022 | 1 | 2022 |
İLK VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KÜLTÜRLERARASI ANLAYIŞ ÖLÇEĞİ: UYARLAMA VE UYGULAMA ÇALIŞMASI D BURAK, A Zeynel, Y DOĞAN, S DURAN, F YILDIRIM, U Halil Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (1), 354-376, 2020 | 1 | 2020 |
Turkish Adaptation of Contextual Achievement Motivation Measure MA Karaman, D Burak, MN Akkurt International Journal for the Advancement of Counselling 45 (4), 745-761, 2023 | | 2023 |