Follow
Durmuş Burak
Title
Cited by
Cited by
Year
4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom ve Revize Edilmiş Bloom Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi
D Burak
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 11 (21), 44-58., 2017
27*2017
4. sınıf fen bilimleri dersi kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine göre incelenmesi
Y Doğan, D Burak
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (23), 34-56, 2018
242018
Verbal-Visual Learning Styles Scale: Developing a Scale for Primary School Students
D Burak, M Gültekin
International Journal on Social and Education Sciences (IJonSES) 3 (2), 287-303, 2021
172021
4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ BLOOM VE REVİZE BLOOM TAKSONOMİLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
D Burak, M Gültekin
Sosyal Bilimler Dergisi 9 (18), 121-140, 2019
142019
The effect of risk and protective factors on primary school students’ COVID-19 anxiety: Back to school after the pandemic
D Burak
Child Indicators Research 16 (1), 29-51, 2023
92023
“MÜLTECİ ÖĞRENCİLER KANADI KIRIK KUŞLAR GİBİDİR”: ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜLTECİ ÖĞRENCİ ALGILARI
D BURAK, A Zeynel
Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 221-247, 2021
62021
İlkokul sosyal bilgiler öğretimine yönelik uyarlanabilir bir öğrenme ortamının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
D Burak
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
62020
An investigation of the 4th grade science course’s acquisitions according to the revised Bloom’s taxonomy
Y Doğan, D Burak
Mediterranean Journal of Educational Research 12 (23), 34-56, 2018
52018
Sınıf içi kültürel çeşitlilik için öğretmen yeterlilik ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
Z AMAÇ, D BURAK, S DURAN
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 208-223, 2017
52017
Örnekleme yöntemleri
D Burak
Eğitimde araştırma yöntemleri, 125-153, 2022
32022
The Preferred Mentoring Attributes and Practices for Effective Science Teaching.
D Burak, A Simsar
Journal of Baltic Science Education 21 (1), 7-25, 2022
32022
TÜRKİYE’DE UYARLANABİLİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI KAPSAMINDA YAPILAN TEZLER ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
D Burak, M Gültekin
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 438-462, 2019
32019
Psychometric properties of pandemic awareness scale for students aged 8–12: The case of COVID-19
D Burak
Children and Youth Services Review 149, 106944, 2023
22023
Preservice early childhood teachers’ science conceptual changes with STEM-based science activities
A Simsar, I Jones, D Burak
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 10 (2), 291-312, 2022
22022
Primary School Students' Academic Achievement in Social Studies: A Structural Equation Modeling Analysis.
D Burak, M Gültekin
International Online Journal of Primary Education 10 (2), 469-491, 2021
22021
Mültecilerin ilkokuldaki eğitimi ve sınıf öğretmenleri için etkinlik örnekleri
D Burak, Z Amaç
Panik yok!!! Ben mülteciyim: Hikâyeleriyle mülteci öğrencilere yönelik …, 2020
22020
Implementation and Evaluation of an Adaptive Learning Environment Designed According to Learner Characteristics: A Study on Primary School Social Studies Teaching
D Burak, M Gultekin
Technology, Knowledge and Learning 29 (1), 163-196, 2024
12024
AQ Methodological Study on the Professional Identities of Academic Staff of the Faculties of Education
D Burak, M GULTEKIN, E Yaşar
Journal of Teacher Education and Educators 11 (1), 105-136, 2022
12022
İLK VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KÜLTÜRLERARASI ANLAYIŞ ÖLÇEĞİ: UYARLAMA VE UYGULAMA ÇALIŞMASI
D BURAK, A Zeynel, Y DOĞAN, S DURAN, F YILDIRIM, U Halil
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (1), 354-376, 2020
12020
Turkish Adaptation of Contextual Achievement Motivation Measure
MA Karaman, D Burak, MN Akkurt
International Journal for the Advancement of Counselling 45 (4), 745-761, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20