EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR ÖZ-YETERLİK ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ YDDM TUNCER, ÖGR TANAŞ adıyaman üniversitesi sosyal bilimler dergisi 4 (6), 222-232, 2011 | 81 | 2011 |
Akademisyenlerin uzaktan eğitim programlarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi (Fırat ve Tunceli Üniversiteleri örneği) M Tuncer, R Tanaş İlköğretim Online 10 (2), 776-784, 2011 | 72* | 2011 |
Investigation of Vocational High-School Students' Computer Anxiety. M Tuncer, Y Dogan, R Tanas Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 12 (4), 90-95, 2013 | 18 | 2013 |
Doçentlik süreci ve bazı akademik kadrolardaki düzenlemelere yönelik öğretim elemanlarının görüşlerinin değerlendirilmesi M Tuncer, M Dikmen, R Tanaş, F Bahadır, M Temur, U Hikmet | 10 | 2018 |
Vocational school students’ attitudes towards Internet M Tuncer, Y Doğan, R Tanaş Procedia-Social and Behavioral Sciences 103, 1303-1308, 2013 | 10 | 2013 |
Teknik eğitim fakültelerinin teknoloji fakültelerine dönüştürülmesi uygulamasının delphi tekniğine göre değerlendirilmesi M Tuncer, R Tanaş Yükseköğretim Dergisi 5 (3), 133-146, 2015 | 8 | 2015 |
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI VE GELECEK BEKLENTİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ M TUNCER, R TANAŞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (76), 1691-1707, 2020 | 7 | 2020 |
MESLEKİ EĞİTİM SORUNSALININ MESLEK YÜKSEKOKULLARI BAĞLAMINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ M Tuncer, R Tanaş Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (15), 76-88, 2019 | 6 | 2019 |
Bilişsel esneklik ve öz düzenleme becerileri arasındaki ilişki M Tuncer, R Tanaş Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 467-479, 2022 | 3 | 2022 |
Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme becerilerinin öğrenci ve öğretim elemanı görüşlerine göre değerlendirilmesi: Tunceli Meslek Yüksekokulu Örneği M TUNCER, R TANAŞ KSU Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 119-131, 2011 | 3 | 2011 |
MESLEK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞ DÜŞÜNME BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ M TUNCER, HG BERKANT, R TANAŞ, B BİLGİN Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1121-1142, 2016 | 2 | 2016 |
The relationship between teachers' curriculum literacy skills and their curriculum fidelity R TANAŞ, M TUNCER Eğitim Yansımaları 7 (1), 13-21, 2023 | 1 | 2023 |
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin iş bulma kaygıları, girişimcilik özellikleri ve genel not ortalamaları arasındaki ilişkiler M TUNCER, R TANAŞ Turkish Journal of Educational Studies 9 (3), 501-519, 2022 | 1 | 2022 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞ YAPILARINA BİLİŞSEL ÜÇLÜ AÇISINDAN BİR TANILAMA ÇALIŞMASI (MÜHENDİSLİK VE İİBF ÖRNEĞİ) RT Murat TUNCER International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) 8 (76 …, 2021 | | 2021 |
Evaluation of Vocational High School Students in terms of Metacognition Thinking Skills (Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Üst Biliş Düşünme Becerileri Açısından … M TUNCER, GH BERKANT, B BİLGİN The Third International Congress on Curriculum and Instruction (3 …, 2015 | | 2015 |
TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN TEKNOLOJİ FAKÜLTELERİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ UYGULAMASININ DELPHİ TEKNİĞİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ" R TANAŞ Fırat Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü -, 2013 | | 2013 |
MESLEKİ EĞİTİM SORUNSALININ MESLEK YÜKSEKOKULLARI BAĞLAMINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ M TUNCER, R TANAŞ | | |