Takip et
Ferah Özer
Ferah Özer
ku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Importance of Sample Weights and Plausible Values in Large-Scale Assessments
S Arıkan, F Özer, V Seker, Ertas, F
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 11 (1), 43-60, 2020
292020
The ultimate beneficiaries of continuing professional development programs: Middle school students’ nature of science views
F Özer, N Doğan, Y Yalaki, S Irez, G Çakmakci
Research in Science Education 51, 757-782, 2021
222021
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Görüşleri: Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Okul Türü Değişkenlerinin İncelenmesi
N Dogan, ÇH Tosunoğlu, F Özer, B Akkan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 49 (1), 162-189, 2020
202020
Exploring pre-service biology teachers’ informal reasoning and decision-making about COVID-19
C Han-Tosunoglu, F Ozer
Science & Education 31 (2), 325-355, 2022
122022
Exploring pre-service science teachers’ understanding of scientific inquiry and scientific practices through a laboratory course
F Özer, D Sarıbaş
Science & Education 32 (3), 787-820, 2023
112023
Bir mesleki gelişim programının 5., 6., ve 7. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkileri
F Özer
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). YÖK Ulusal Tez Merkezi veri tabanından …, 2014
82014
Geniş ölçekli testlerde örneklem ağırlıklarının ve olası değerlerin önemi
S Arıkan, F Özer, V Şeker, G Ertaş
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 11 (1), 43-60, 2020
72020
Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
F Özer, EE Kartal, N Doğan, G ÇAKMAKÇI, İ Serhat, Y Yalaki
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 63-97, 2018
62018
Middle School Students’ Understanding of Scientific Inquiry: An Investigation of Gender, Grade Level and School Type
N Dogan, C Han-Tosunoglu, F Özer, B Akkan
PAU Journal of Education 49 (1), 162-189, 2020
52020
Bilimin doğası içerik temelli etkinlik örneği: Abur cubur! / A contextualized nature of science classroom activity: Junk food!
F Özer, N Dogan, G Cakmakci, S Irez, Y Yalaki
Journal of Inquiry Based Activities 7 (2), 93-107, 2017
5*2017
Action research in a teacher education program: Probing into pre-service elementary teachers’ understandings of scientific practices and teaching scientific practices
D Saribas, F Ozer
Journal of Education for Teaching 48 (2), 197-213, 2022
42022
Öğretim Üyeleri ve Araştırma Görevlileri Perspektifinden Fakültenin Araştırma Potansiyeli: Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Durumu
E ÖZTEKİN, F ÖZER, M Belin, A BÖYÜKSOLAK, G ERTAŞ, GM Gülbak, ...
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 37 (2), 107-122, 2020
22020
Gülbak, g
E Öztekin, F Özer, M Belin, A Büyüksolak, G Ertaş
M., Pesen, M., Şeker, V. ve Türkmen, C, 107-122, 2020
22020
Bilim tarihi ile zenginleştirilmiş yaratıcı problem çözme modülleri ile ortaokul öğrencilerinin bilimsel sorgulamaya ilişkin görüşlerinin geliştirilmesi
F Özer, N Doğan
EĞİTİM VE BİLİM 49 (217), 2023
12023
The effects of a professional development program on teachers pedagogical content knowledge about NOS
G ERTUĞRUL, N DOĞAN, F ÖZER, O İREZ, Y YALAKİ, G ÇAKMAKÇI
12015
Investigation of the Link between Continuing Professional Development (CPD) Programs and Students’ NOS Views12
F Özer, N Doğan, Y Yalaki, S İrez, G Çakmakçı
NARST Annual International Conference, Chicago, USA, 2015
12015
Codesign of Technology-Enriched Place-Based SSI Lesson Plans
F Özer, Ç Han Tosunoğlu
Socioscientific Issues Focused Teacher Education: Place-Based Practices from …, 2024
2024
Improving Middle School Students' Understanding about Scientific Inquiry through Creative Problem-Solving Modules enriched with the History of Science
F Ozer, N Dogan
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 49 (217), 159-200, 2024
2024
Fen Kavramlarının Anlamlı Öğrenimine Yönelik Yenilikçi Bir Yaklaşım: Modüler Fen Bilimleri Öğretiminin Kavram Öğrenimine Etkisi
Ö Ferah, N DOGAN
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 59 …, 2024
2024
Bölüm 2: Singapur'da Fen Eğitimi
F Özer
Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, 27-48, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20